Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2017 07:07 - УРОК ПО ИСТОРИЯ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5329 Коментари: 38 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... в Историята има вход, 
и той си заслужава риска – 
щом влезеш – пълен идиот, 
за тебе вече няма изход, 
дошъл за зрелища и хляб, 
или за глътка лудо вино, 
тя е бунището за скрап, 
от 6 до 5 – за теб, е кино, 
дали си Фидел Кастро Рус, 
дали си Хитлер, или Сталин, 
без жал, възхита или гнус, 
тя нивга никого не жали, 
ни свила, злато и сребро 
ще водят пътя ти всемирен, 
ако две шепички добро 
не си оставил за подире, 
безпрекословна, даже зла! – 
и глупава от безучастност, 
приживе шие ти крила, 
и в миг поставя те на място, 
невидим Нилски крокодил, 
във блатото си ни извърта...

Какъв си ти? И – кой си бил? –
ако си хлътнал в Нея мъртъв. 




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - йесссссс - Велик си!!!
26.02.2017 07:09
йесссссс - Велик си!!!
цитирай
2. yotovava - щом влезеш – пълен идиот, за тебе ...
26.02.2017 07:10
щом влезеш – пълен идиот,
за тебе вече няма изход,
......
Какъв си ти? И – кой си бил? –
ако си хлътнал в Нея мъртъв.

Е страхотно!!!!
цитирай
3. yotovava - това полигорите дали ще го вдянат, ...
26.02.2017 07:11
това полигорите дали ще го вдянат, имат ли капацитет за него?
цитирай
4. yotovava - абе божествен си и точка
26.02.2017 07:14
абе божествен си и точка
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - йесссссс - Велик си!!!Знаех си ...
26.02.2017 07:14
yotovava написа:
йесссссс - Велик си!!!

Знаех си аз, ама друго си е да ти го рече рано сутринта не кой да е, а Валюшката! :-)))))
В деня за прошка ти искам прошка за волно или неволно прегрешение.
Прости ми?
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - щом влезеш – пълен идиот, за тебе ...
26.02.2017 07:15
yotovava написа:
щом влезеш – пълен идиот,
за тебе вече няма изход,
......
Какъв си ти? И – кой си бил? –
ако си хлътнал в Нея мъртъв.

Е страхотно!!!!

Благодаря!
Имаш точно око за Поезия.
Чу
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - това полигорите дали ще го вдянат, ...
26.02.2017 07:15
yotovava написа:
това полигорите дали ще го вдянат, имат ли капацитет за него?

Стихотворението не е за копуци!
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - абе божествен си и точкаТъй де! ...
26.02.2017 07:17
yotovava написа:
абе божествен си и точка

Тъй де! :-))))))))))))))
Чу
цитирай
9. yotovava - Простено да ти е, Валери, и ти прости, ако съм те наранила.
26.02.2017 07:30
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
йесссссс - Велик си!!!

Знаех си аз, ама друго си е да ти го рече рано сутринта не кой да е, а Валюшката! :-)))))))
В деня за прошка ти искам прошка за волно или неволно прегрешение.
Прости ми?
Чу

цитирай
10. favn56 - мъдър си, Валери, и майстор, какво ...
26.02.2017 07:32
мъдър си, Валери, и майстор, какво повече ни трябва - да четем красиво поднесени мъдри слова
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - йесссссс - Велик си!!!Знаех си ...
26.02.2017 07:32
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
йесссссс - Велик си!!!

Знаех си аз, ама друго си е да ти го рече рано сутринта не кой да е, а Валюшката! :-)))))
В деня за прошка ти искам прошка за волно или неволно прегрешение.
Прости ми?
Чу


Простих.
Благодаря.
Чу
цитирай
12. favn56 - номер 1 е много права, ама тя няма как ...
26.02.2017 07:33
номер 1 е много права, ама тя няма как да сгреши
цитирай
13. favn56 - и прости, и простено да е, днес е б...
26.02.2017 07:33
и прости, и простено да е, днес е благословен ден
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - мъдър си, Валери, и майстор, какво ...
26.02.2017 07:34
favn56 написа:
мъдър си, Валери, и майстор, какво повече ни трябва - да четем красиво поднесени мъдри слова

Ако е рекъл Бог - до нови срещи и утре, Фавне!
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - номер 1 е много права, ама тя няма как ...
26.02.2017 07:35
favn56 написа:
номер 1 е много права, ама тя няма как да сгреши

Валюшката винаги е № 1.
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - и прости, и простено да е, днес е б...
26.02.2017 07:36
favn56 написа:
и прости, и простено да е, днес е благословен ден

Прошка ти искам и аз, простих.
Благодаря, Фавне.
Чу
цитирай
17. poliqor - Майсторски клас!
26.02.2017 07:44
Клас, стани, клас, мирно! Влиза Майстор Чу!
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Клас, стани, клас, мирно! Влиза ...
26.02.2017 07:48
poliqor написа:
Клас, стани, клас, мирно! Влиза Майстор Чу!

Ехеее... къде ме върна, момче, обратно в даскалските ми години? :-)
Благодаря ти за споменчето!
И прости!
Чу
цитирай
19. ili4e - мъдър си, Валери, и майстор, какво ...
26.02.2017 08:07
favn56 написа:
мъдър си, Валери, и майстор, какво повече ни трябва - да четем красиво поднесени мъдри слова

Солидарна съм с Вас, favn56! Валерий е мъдрец.
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - мъдър си, Валери, и майстор, какво ...
26.02.2017 08:08
ili4e написа:
favn56 написа:
мъдър си, Валери, и майстор, какво повече ни трябва - да четем красиво поднесени мъдри слова

Солидарна съм с Вас, favn56! Валерий е мъдрец.

Благодаря, Иличе.
Простих, просто да ти е и на теб.
Чу
цитирай
21. selena1 - Браво Маестро и благодаря
26.02.2017 08:32
Това е Открит урок по история и по поезия.
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Това е Открит урок по история и по ...
26.02.2017 08:33
selena1 написа:
Това е Открит урок по история и по поезия.

Благодаря и аз. Прошка ти ща, девойчице, ако волно или неволно съм те обидил.
Чу
цитирай
23. nalia - Добре казано, Чу!
26.02.2017 08:39
..невидим Нилски крокодил
във блатото си ни извърта

Има и един виден, дето превърта:)))
цитирай
24. pvdaskalov - * ! *
26.02.2017 08:47
yotovava написа:
това полигорите дали ще го вдянат, имат ли капацитет за него?

Все се каня да питам - кои са тези полигори?
И капацитет ли е необходим или човек да не е кон с капаци?
Поздрави, Валюша!

А сега да се обърна към чичовото.
Не прекалявай с комшийското Узо. От него мен ме боли глава. Боже, какъв кеф да ги слушаш как фъфлят.
Извинявай, че нямам думи за Историята, виж - за историйки - Да!
Жив и здрав!
П и е р
ПС - Поздравявам те със Синьо море на Шанел.
цитирай
25. deleted-4udovi6teto - . . невидим Нилски крокодил във ...
26.02.2017 08:52
nalia написа:
..невидим Нилски крокодил
във блатото си ни извърта

Има и един виден, дето превърта:)))

Знам го него, той и вибратора си върти на сухо! :-)))
Чу
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - това полигорите дали ще го вдянат, ...
26.02.2017 08:54
pvdaskalov написа:
yotovava написа:
това полигорите дали ще го вдянат, имат ли капацитет за него?

Все се каня да питам - кои са тези полигори?
И капацитет ли е необходим или човек да не е кон с капаци?
Поздрави, Валюша!

А сега да се обърна към чичовото.
Не прекалявай с комшийското Узо. От него мен ме боли глава. Боже, какъв кеф да ги слушаш как фъфлят.
Извинявай, че нямам думи за Историята, виж - за историйки - Да!
Жив и здрав!
П и е р
ПС - Поздравявам те със Синьо море на Шанел.

Даже и бира няма да пия в Атина, Чичо Пепи, ще се пазя за лятото в Калофер! :-)))
Прошка ти искам - и ти простих!
Чу
цитирай
27. seasonofthewitch - Добро утро!Йотова може да е напи...
26.02.2017 11:15
Добро утро!Йотова може да е написала,че си Велик,но аз ще напиша,че си трижди Велик! :))))) Валери Трисмегист тоест! :))))))
цитирай
28. seasonofthewitch - Утре пак първа в 07:07 ще го напиш...
26.02.2017 11:18
Утре пак първа в 07:07 ще го напиша!Снощи забравих да си навия аларма! :( :)))))))
цитирай
29. pvdaskalov - * 2 *
26.02.2017 11:33
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
[quote=yotovava]..................
................
П и е р
ПС - Поздравявам те със Синьо море на Шанел.


Даже и бира няма да пия в Атина, Чичо Пепи, ще се пазя за лятото в Калофер! :-)))
Прошка ти искам - и ти простих!
Чу


Колко си деликатен, чичовото. Аз не се сещам с нещо да съм те засегнал, а ти пишеш, че ми прощаваш...
Убава работа, както казват в турските сериали.
Най-добре е да се уточняваме какво си прощаваме. Ето, вземи пример от мен!
Аз ти прощавам, че заради това, че се възхищавам на таланта ти, получавах убийствени лични съобщения, предупреждения и заплахи, че ще ме изправят най-напред мен на съд, за да им кажа адреса ти.
Както и да е!
И аз ти прощавам, щом такъв е адетът. Как няма да ти простя? Ще вземеш да останеш при сиртакито, ако не го сторя!
Жив и здрав!
П и е р
ПС - Този гръцки танц е създаден специално за филма "Зорба гъркът" от Микис Теодоракис. Виж, научи го, та да ни го покажеш на мен и Батиста. Ще го играем на тучната поляна в Стрелци. ОК?
цитирай
30. deleted-4udovi6teto - Добро утро!Йотова може да е напи...
26.02.2017 12:11
seasonofthewitch написа:
Добро утро!Йотова може да е написала,че си Велик,но аз ще напиша,че си трижди Велик! :))))) Валери Трисмегист тоест! :))))))

Благодаря - и ти искам прошка на Сирни Заговезни.
Чу
цитирай
31. deleted-4udovi6teto - Утре пак първа в 07:07 ще го напиш...
26.02.2017 12:11
seasonofthewitch написа:
Утре пак първа в 07:07 ще го напиша!Снощи забравих да си навия аларма! :( :)))))))

До утре!
Чу
цитирай
32. deleted-4udovi6teto - . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...
26.02.2017 12:13
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
[quote=yotovava]..................
................
П и е р
ПС - Поздравявам те със Синьо море на Шанел.


Даже и бира няма да пия в Атина, Чичо Пепи, ще се пазя за лятото в Калофер! :-)))
Прошка ти искам - и ти простих!
Чу


Колко си деликатен, чичовото. Аз не се сещам с нещо да съм те засегнал, а ти пишеш, че ми прощаваш...
Убава работа, както казват в турските сериали.
Най-добре е да се уточняваме какво си прощаваме. Ето, вземи пример от мен!
Аз ти прощавам, че заради това, че се възхищавам на таланта ти, получавах убийствени лични съобщения, предупреждения и заплахи, че ще ме изправят най-напред мен на съд, за да им кажа адреса ти.
Както и да е!
И аз ти прощавам, щом такъв е адетът. Как няма да ти простя? Ще вземеш да останеш при сиртакито, ако не го сторя!
Жив и здрав!
П и е р
ПС - Този гръцки танц е създаден специално за филма "Зорба гъркът" от Микис Теодоракис. Виж, научи го, та да ни го покажеш на мен и Батиста. Ще го играем на тучната поляна в Стрелци. ОК?

Сирни Заговезни, Чичо Пепи, де кого срещна, и му искам прошка.
И я давам, ако ми я пощат.
Ако още някой те попита за адреса ми, кажи му, че живея на Голямата стълба към Луната! :-)))))))
Сиртаки играя от детските си години, Варна е град с гръцка жилка.
До утре - и поздрави на Леля Лида!
Чу
цитирай
33. homeopatie - Удоволствие е за мен да ви чета, па ...
26.02.2017 12:45
Удоволствие е за мен да ви чета, па макар и рядко да ви коментирам.
Нека сме смирени днес, светъл празник е.
цитирай
34. deleted-4udovi6teto - Удоволствие е за мен да ви чета, па ...
26.02.2017 12:49
homeopatie написа:
Удоволствие е за мен да ви чета, па макар и рядко да ви коментирам.
Нека сме смирени днес, светъл празник е.

Благодаря, чедо! И - честит празник!
Искам ти прошка.
До нови срещи!
Чу
цитирай
35. seasonofthewitch - Няма какво да ти прощавам, а искам да ...
26.02.2017 13:03
Няма какво да ти прощавам,а искам да ти благодаря,че си такъв какъвто си и ми наповняш в стиховете,че сме човеци. :)
цитирай
36. xubavka - Прекрасно стихотворение! Хората ...
26.02.2017 13:51
Прекрасно стихотворение! Хората сме длъжници на историята. Тя е простила грешките, остава хората да си простим, че сме й длъжни!
Простено, прости ми! Изгубих наскоро родител и днес ми липсва нейната прошка!

Извини ме, но интернета ми е нестабилен и коментарът ми излиза като анонимен!
С поздрав : Таня Чардакова от градът на шарената сол
цитирай
37. deleted-4udovi6teto - Прекрасно стихотворение! Хората ...
26.02.2017 14:17
анонимен написа:
Прекрасно стихотворение! Хората сме длъжници на историята. Тя е простила грешките, остава хората да си простим, че сме й длъжни!
Простено, прости ми! Изгубих наскоро родител и днес ми липсва нейната прошка!

Благодаря.
Чу
цитирай
38. deleted-4udovi6teto - Прекрасно стихотворение! Хората ...
26.02.2017 14:18
xubavka написа:
Прекрасно стихотворение! Хората сме длъжници на историята. Тя е простила грешките, остава хората да си простим, че сме й длъжни!
Простено, прости ми! Изгубих наскоро родител и днес ми липсва нейната прошка!

Извини ме, но интернета ми е нестабилен и коментарът ми излиза като анонимен!
С поздрав : Таня Чардакова от градът на шарената сол

Просто да ти е, чедо!
И ти ми прости?
Честити Сирни Заговезни - и до нови срещи, Таня!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346763
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031