Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2011 16:14 - На мушка е най-миролюбивата страна за 2007 година - Норвегия
Автор: podvodni Категория: Политика   
Прочетен: 9607 Коментари: 26 Гласове:
19

Последна промяна: 23.07.2011 16:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Има ли връзка между атентата в Осло и убииството на деца в лагера на острова?
 Да !!
Бомбата в Осло е свързана с поведението на Норге в НАТО и липсата и в ЕС.. На 22 март 2011 г. , Норвегия заяви че прекратява участието си във войната срещу Либия. Защо? Защото било неясно кой командва. Изглежда в Осло (а и не само там) и до ден днешен не е ясно поради какви причини се води тази война, кой и защо "кара влака". Тази позиция на Норвегия може да бъде доста заразителна, поради което и спретнаха едно предупреждение. 
А кава е връзката на атентатите с нечленството на Норвегия  в ЕС?
Ами защото не е член на ЕС - Родшилдовата измислица в Европа по модела на САЩ. Че даже и флага на ЕС копие на  един от първите флагове  на САЩ. В момента ЕС (барабар с нас) ги тресе кризата, а Норге - не. Защо? Защото Норвегия има и изнася петрол и газ. От началото на арабските вълнения и последвалата война с Либия цените на петрола твърдо скочиха над 100 долара за барелче, което е в плюс на онези държави където нефтеният сектор се контролира от държавата. И тук е интересната подробност - нефтената промишленост в Норвегия е .... държавна. Износа на петрол в Норвегия съставлява 35% от БВП на страната. Печалбите естествено отиват в държавата която съсвсем естествено ги разпределя както си намери за добре. Демек, Норвегия е от малкото страни които не разчитан да връзват финасите си от данъци. А и в момента когато в ЕС се обмислят и прилагат античовешки социални орязвания, повишаване на пенсионна възраст, повмишаване на данъци, то в Норвегия са далеч от тази глупост. А това е много опасно като пример. Сигурен съм, че ако в Норвегия се стигне до гръцката ситуация, първото което ще и предложат е да направи необходимите НЕИЗБЕЖНИ РЕФОРМИ - Приватизация. Ха сега да видим, може ли се сетите на кой сектор?
Бомба около зградите на правителството е достатъчно стряскащо, но когато е сподкрепено със смърт на невинни хлапета е направо ужас. Не само ужас но и сериозен намек че живота на хората не чини и пет пари пред глобалните цели на олигархията.
Някои медии побързаха да представят случилото се като акт на международният ислямски тероризъм. Но нещо не се получи. Оказа се че убиеца от острова бил член на крайно дясна формация. Забележете - крайно дясна. Не крайно лява , мусюлманска и ли християнска, а крайно дясна. А сега си отговорете на въпроса - Какво изповядват крайно десните, и от кого аджеба са потдържани.
В този свят където войната, агресията и икономическите кризи са водещи ценностни норми, да се кичиш със славата на най-мирулюбива страна си е направо самоубииство. Особенно когато на власт е работническа партия.



Гласувай:
21



1. kapucinonews - Какво значи "крано десен&...
23.07.2011 16:52
Какво значи "крано десен" едва ли е като Сидеров. По скоро това са хора които заспиват с книгите на Айн Ранд. Които са като Симеон Дянков. Държащи на своето - че държавата трябва да има малък бюджет и никакви данъци за бизнеса, също и никакви социални помощи и минимална заплата - заплатата да се поотделя само по пазарна цена - както е в българия. Изглежда тук в България имаме много крайно десни - и това изключва такива като Сидеров - щото той едва ли ще застреля деца на работническата класа.
цитирай
2. raders - Толкова ли не можеш да проумееш, че ...
23.07.2011 17:05
Толкова ли не можеш да проумееш, че това е някакъв откачалник? Какво значи крайно леви и крайно десни за един луд човек; чунким и на тебе ти е ясно. Тръгнал си да политизираш чисто човешки трагедии; ама че перковци, бе Боже!
цитирай
3. podvodni - Какво значи "крано десен&...
23.07.2011 17:09
kapucinonews написа:
Какво значи "крано десен" едва ли е като Сидеров. По скоро това са хора които заспиват с книгите на Айн Ранд. Които са като Симеон Дянков. Държащи на своето - че държавата трябва да има малък бюджет и никакви данъци за бизнеса, също и никакви социални помощи и минимална заплата - заплатата да се поотделя само по пазарна цена - както е в българия. Изглежда тук в България имаме много крайно десни - и това изключва такива като Сидеров - щото той едва ли ще застреля деца на работническата класа.

Та значи никакви данъци за бизнеса и минимална заплата?
Съгласен сен съм да няма данъци за бизнеса. Но за тези които РЕАЛНО ПРОИЗВЕЖДАТ СТОКИ. Чаткаш ли - СТОКИ, а не услуги и финансовите играчи. Щом като няма данъци за бизнеса , то е редно да няма и данъци за наемният труд. Инак ще изглежда малко не справедливо което не рядко води до революция.
Да няма минимална заплата. Добре. Обаче има един минимален праг който не бива да се прекрачва щото е свързан с физическото оцеляване на хората. Само че бизнеса това него еня щот е по-важна печалбата. Та така че щеш нещеш трябва да има нещо минимално.
За социалните помощи. Ами друже понеже петрола се намира в недрата на страната която е собственост на целият народ тко правилното решение е разпределението на благата от тази суровина да се поделят между всички. На някои и под формата на социални помощи
Относно Дянков. Той нали е щатдси възпитаник където има минимална ставка за заплащане, помощи за бедните (купони за храна) и прочее, защо проповядва точно обратното на това? Парадокс!!

И така - без данъци, соц помощи и минимална заплата. Резултата - крайно бедно население. Малка част свръх богати. Средна класа - ниенте. Държава със свръх дефицит във фиска. Прибягване до заеми от МВФ и СБ (частни институции). Дългово бреме което неможе да бъде платено никога - финансово робство.
Защо ли имам чувството че е нещо познато? Като че ли живеем в него?
цитирай
4. podvodni - Толкова ли не можеш да проумееш, че ...
23.07.2011 17:13
raders написа:
Толкова ли не можеш да проумееш, че това е някакъв откачалник? Какво значи крайно леви и крайно десни за един луд човек; чунким и на тебе ти е ясно. Тръгнал си да политизираш чисто човешки трагедии; ама че перковци, бе Боже!

Тъ де, нали е рус със сини очи , а не мургав с чалма. Тук политизирането е напълно не уместно. Виж ако бе някой почитател на исляма или лявя формация тогаз е друго нещо. А не дай си боже да бе емигрант от някоя ислямска страна.
цитирай
5. misbis - Норвегия бе
23.07.2011 17:39
последната в Европа,където не бе променено законодателството в полза на
изчезване на гражданските права.сега вече правителството съвсем спокойно ще въведе ФЕМА по норвежки и никой гък неможе а каже.Поредния 11.09. Правителствения квартал,пък и целия Осло се наблюдава ежесекундно от изключително авансирана наблюдателна техника.НЕ Е ВЪЗМОЖНО 1-2 екстремисти-хулигани да поставят килограми взрив ей така, за да си начешат екстремистките страсти.
цитирай
6. podvodni - последната в Европа, където не бе ...
23.07.2011 17:46
misbis написа:
последната в Европа,където не бе променено законодателството в полза на
изчезване на гражданските права.сега вече правителството съвсем спокойно ще въведе ФЕМА по норвежки и никой гък неможе а каже.Поредния 11.09. Правителствения квартал,пък и целия Осло се наблюдава ежесекундно от изключително авансирана наблюдателна техника.НЕ Е ВЪЗМОЖНО 1-2 екстремисти-хулигани да поставят килограми взрив ей така, за да си начешат екстремистките страсти.

Сигурна ли си? Ами ако в точно това време наблюдателите са отишли да пият кафе или до тоалетната? Ако е спрлял тока? Или са гледали мача?
Или простхо не са искали да гледат в мониторите?
Кофти че няма руси араби че да видиш ти тогава какво става.
цитирай
7. misbis - хаха, може ,може, всичко може
23.07.2011 17:53
обаче като глеам разрушенията,те това кафе са го пили цял ден и 2-3 мача време...докато Кристоферчо ли беше мъкнал на гръб кила експлозиви

podvodni написа:
misbis написа:
последната в Европа,където не бе променено законодателството в полза на
изчезване на гражданските права.сега вече правителството съвсем спокойно ще въведе ФЕМА по норвежки и никой гък неможе а каже.Поредния 11.09. Правителствения квартал,пък и целия Осло се наблюдава ежесекундно от изключително авансирана наблюдателна техника.НЕ Е ВЪЗМОЖНО 1-2 екстремисти-хулигани да поставят килограми взрив ей така, за да си начешат екстремистките страсти.

Сигурна ли си? Ами ако в точно това време наблюдателите са отишли да пият кафе или до тоалетната? Ако е спрлял тока? Или са гледали мача?
Или простхо не са искали да гледат в мониторите?
Кофти че няма руси араби че да видиш ти тогава какво става.

цитирай
8. podvodni - Ами да срутиш толкоз стъкла без да ...
23.07.2011 17:58
Ами да срутиш толкоз стъкла без да има огромни жертви се иска добра организация. Не като онези теслари в щатите - ургулешката със самолетите.
цитирай
9. misbis - хаха, ученото си е учено
23.07.2011 19:46
podvodni написа:
Ами да срутиш толкоз стъкла без да има огромни жертви се иска добра организация. Не като онези теслари в щатите - ургулешката със самолетите.

цитирай
10. анонимен - Малко пояснения към първия коме...
23.07.2011 20:04
Малко пояснения към първия коментар. Във философията на рускинята Алиса Зиновиевна (Айн Ранд) има доста логика и доста залитания в странни посоки. В следващия откъс, ще откриете и двете. Тук определено не съм съгласен с твърдението, че егоиста е водещата и творческа личнос, защото има и творчески колективи, които са много по-рационални от един отделно взет човек.

За хората втора ръка.

"Те не се интересуват от факти, идеи, работа. Интересуват се само от хората. Не питат: „Истина ли е?” Питат: „Това ли е истината според другите?” Не разсъждават, а папагалстват. Не действат, а създават впечатление, че действат. Не творят, а се показват. Не се стремят към съзидание, а към приятелство. Не търсят изява на способностите си, а влияние. Какво ще стане със света, ако ги няма онези, които действат, мислят, работят, произвеждат? Те са егоистите. Не можеш да мислиш с чужд мозък или да работиш с чужди ръце. Откажеш ли се от способността да мислиш самостоятелно, отказваш се от съвестта си. А да заглушиш съвестта си е все едно да прекъснеш живота. Хората втора ръка нямат усещане за реалността. Тяхната реалност не е в самите тях, а някъде в пространството, което разделя едно човешко тяло от друго. Няма цялост, а свързаност, но тя не се опира на нищо. Не мога да разбира тази празнота у хората. Тя ме е спирала винаги, колчем съм се изправял пред комисии. Хора без его. Мнение без мислене. Движение без спирачки или двигател. Власт без отговорност. Човекът втора ръка действа, но изворът на неговото действие е пръснат сред всички хора. Той е навсякъде и никъде. С него не можеш да разговаряш разумно. Не е в сътояние да разсъждава. Излишно е да му говориш – той не чува. Заставаш пред съда, но съдиите ги няма. Изправяш се пред вилнееща сляпа маса, която те мачка без мисъл и цел. Стив Малъри не можа да назове чудовището, но го разпознаваше. Страхуваше се от лигавия звяр. От човека втора ръка. "
цитирай
11. анонимен - Преди много години на 20 април, един ...
23.07.2011 22:30
Преди много години на 20 април, един американски олигофрен изпозастреля някакви хорица на някакъв паркинг някъде си из Америка... Понеже е на 20 април, първите информаций бяха че е някакъв неофашист и т.н. и т.н. Гърмяха , гърмяха ционистките медий и накрая се изпърдяха- човека се оказа евреин... Така че колко е десен- една сестра Кушлева единствено знае! Бяха намерили в багажника на колата му " Моята борба" на евреина Хитлер, която е официално издадена книга в Изсраел! След приключването на случая и разкритието че полуделия масов олигофрен -убиец е евреин, не се гърмя в пресата въобще... СМЪРТ НА КОМУНИЗМА!!!
цитирай
12. svoboda64 - Пропуснал си да споменеш един важен факт,
23.07.2011 22:37
който присъства във всички комюникета. Взривеният ван се е намирал в близост до сградата на премиера, но и до министерството на нефтената промишленост.

Не можем да знаем дали вменяемият човек е бил съзнателно използван от организации, пожелали анонимност. Но фактите са си факти. Както и това, че Норвегия на два пъти провежда референдум за присъединяване към ЕО/ЕС - 1972 и 1994. И двата пъти народът казва "не".
цитирай
13. анонимен - Колобур, ти май акаш през устата си. ...
23.07.2011 23:56
Колобур, ти май акаш през устата си. Адски си гнусен.
цитирай
14. injir - Splashvane?! S cenata na tolkova ...
24.07.2011 08:12
Splashvane?! S cenata na tolkova jivoti? Yavno jelaeshtite da vlastvat savsem sa trygnali prez prosoto...
цитирай
15. анонимен - Само за червените гниди съм такъв, ...
24.07.2011 09:09
Само за червените гниди съм такъв, КУКУшел...
цитирай
16. kapucinonews - Заради червените гниди днес имаш ...
24.07.2011 09:52
Заради червените гниди днес имаш гащи на задника. А и целият свят. Преди социалните леви мерки в САЩ дори Никсън не е имал гащи. И никой не е почивал. Днес скандинавските страни се радват на благоденствие заради работническата изява и партии. Преди са умирали от глада - двеста години при чист капитализъм. Големите данъци спират мафията. И свинете. А тук ги подканят.
цитирай
17. анонимен - Заради червените гниди днес имаш ...
24.07.2011 10:46
kapucinonews написа:
Заради червените гниди днес имаш гащи на задника. А и целият свят. Преди социалните леви мерки в САЩ дори Никсън не е имал гащи. И никой не е почивал. Днес скандинавските страни се радват на благоденствие заради работническата изява и партии. Преди са умирали от глада - двеста години при чист капитализъм. Големите данъци спират мафията. И свинете. А тук ги подканят.

Ти най- вероятно благодарение на червената паплач имаш гащи, аз обаче имам гащи благодарение на силните си ръце, бачкам и то в чужбина и никога не съм чакал подаяния от червената измет... САЩ да го духат! Не ми дреме за западна Юдея- центъра на световния тероризъм!!!
цитирай
18. анонимен - Сестра КУКУшлева има и втори ник- ...
24.07.2011 10:47
Сестра КУКУшлева има и втори ник- kapucinonews! Плиткооо, плитко...:)))
цитирай
19. kapucinonews - . Само си представи на запад където ...
24.07.2011 12:18
.Само си представи на запад където работиш да няма социални помощи или минимална заплата? Тогава просто там щеше да е като тука. Или по зле. Като преди Рузвелт. Преди капитализма с марксистки черти имало ли е почивки за работниците. А дори и защита на потребителите. Въобще без марксизма на запад и в САЩ щеше да е същото като преди Сто години. Капитализма е такова зло че е причинил идването на нацизма и фашизма. И това е доказано. Когато капитализма се самоизяжда а това е основната му черта - това причинява разпад на обществото и самоспасяване на обществото с фашизъм.
цитирай
20. kapucinonews - Куш не е вярващ. Аз съм комунист з...
24.07.2011 12:22
Куш не е вярващ. Аз съм комунист заради Христос. Богат ще влезе в рая когато камила влезе през иглено ухо. Оставал съм коментари под християнски блогове.
цитирай
21. анонимен - С еврео- комунистическа измет не ми ...
24.07.2011 13:41
С еврео- комунистическа измет не ми се спори- дървени глави! В Испания няма детски и няма помощи за социално слаби! Такова понятие- социално слаб просто няма!!! Работа и възможности да се развиваш има за целия китайски народ! Почасовото заплащане е 6 евро на час, квартирката ти е около 250, с още 50 плащаш тока и водата, още 50 максимум ти е И-нета, мобилния и сателита... С 650-700 евро с храната живееш царски-без комунисти наоколо... А получаваш колко? - 26 дни работни по минимум 54 евро... Да ви го набутам у еврейската комунистическа минимална заплата!!! След 20 години ще ви видя- когато останете в Бг само еврео-комунисти и цигани, крадливите! Като няма от кой да крадете ще ми ядете Х. Я! Християнството нали знаеш къде да си го завреш!
цитирай
22. kapucinonews - Кой говори за социално слаби? Нито аз нито Рузвелт.
24.07.2011 14:33
След срива на
борсата през октомври в
разгара на Голямата
депресия, Рузвелт показва
своята обичайна енергия и
въображение .
Администрацията на Хувър
заема типичната
републиканска позиция , че
държавата не следва да се
намесва в свободните
икономически отношения и
че отделните щати и
градовете трябва да поемат
отговорността за
предоставяне на помощи за
безработните . Рузвелт иска
от щатското събрание
отпускането на 20 милиона
долара помощ за справяне
с безработицата , която
влага предимно в
обществено строителство с
надеждата да стимулира
потреблението и се
повиши заетостта . Той
казва, че помощите за
безработните трябва да се
предоставят от
„Правителството не като
благотворителност , а като
социално задължение”.
цитирай
23. kapucinonews - 728€ е минималното заплащане. Ако в ...
24.07.2011 14:42
728€ е минималното заплащане. Ако в Испания нямаше социализъм? Сега гащи нямаше да имаш. Щеше да умреш от лечима болест. Само се информирай какви правителства е имало в благоденстващите страни след втората световна война. И то - когато са ставали благоденстващи. За първи път са си купували жилище и автомобил - народеца. Пък и на почивки са почнали да ходят.
цитирай
24. анонимен - Ей, малоумнико, Социалисти и ко...
24.07.2011 23:58
Ей, малоумнико, Социалисти и комунисти ли са били на власт бе отрепки червени?! Те такива Айдуци ли са като вас бре??? Знаеш ли по принцип, че такива сестрици червени като вас с Кушлевата ако ви докача някъде, ще трябва да черпите БМП да ви дойде навреме, уроди червени! Целия свят затъркавате и още имаш наглостта да ми се перчиш тука! Да му ядеш еврейския Х.Й на другаря Рузвелт който хвърляше бомби сложени в детски кукли над България!!! Докато не избесим всички комунисти до 9-то поколение, тази държава няма да се оправи!
цитирай
25. анонимен - Къде ходиш, бе приятел? Сега видях, ...
16.09.2011 20:55
Къде ходиш, бе приятел? Сега видях, че си надникнал при мен. Изгуби се изведнъж.
цитирай
26. zlokuche - Повече по въпроса
28.09.2011 21:28
Тук:
http://zlokuche.blog.bg/drugi/2011/09/28/za-zombiranite-i-prilojnata-nekrofiliia.827147
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: podvodni
Категория: Политика
Прочетен: 3698004
Постинги: 304
Коментари: 4467
Гласове: 3151
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930