Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2012 18:04 - НАРЪЧНИК ЗА ИЗВЪН-МАТРИЧНО И НЕ-ЕГРЕГОРИАЛНО МИСЛЕНЕ И ЖИВОТ - част 2
Автор: podvodni Категория: Политика   
Прочетен: 2017 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 11.02.2012 18:05


Продължение


Човешкият Дух има шанса да съдейства на Човека да разбира по-до-
бре себе си и да организира по-смислено живота си, като се изтръгва от
манипулативните предписания. Този шанс е заложен в способността му
да разобличава, да „разрежда“ фалшивата смислова плътност на всеки-
дневните светове, които са с много твърди и контролирани сценарии за
мислене и действие.
Проблемът на днешните хора е, че те не желаят да пробуждат и под-
държат в себе си интерес към Смисъла. Човешкият Дух е Пътят към
Смисъла. Защото Смисълът не е просто някаква монолитна маса, която
откриваме и консумативно усвояваме. Той е онези значещи компоненти
на битието, които ние самите трябва да открием и да се научим да свърз-
ваме. Подобни построения ни правят Човеци в плана на Божественото.

                                     МЕХАНИЗМИ НА ПРОГРАМИРАНЕТО

МЕДИЯ, ОБРАЗОВАНИЕ, „ЕКСТРАСЕНСИ“,
ЧЕНЪЛИНГ, СЕКСУАЛНОСТ, САМОПРОГРАМИРАНЕ И
САМОКАПСУЛИРАНЕ

Достигаме до една от наистина главните беди от всички капани и вре-
дители, които блокират желанието на човека за осъзнаването на собст-
вената му светлина и притварят страниците на човешката еволюция.
Многократно е говорено за тях, тук ще ги синтезираме чрез конкретни
примери. Ето твърденията, които трябва да осмислим:
Първо – тъй като книгите са основният път, към събуждането на чо-
века, Системата се е погрижила това да не бъде пречка. Четенето умира,
защото е огнище на властта – то е контролирана и насилствена дейност.
Резултатът е налице. Подрастващото поколение, върху чиято обработка
Елитът основно набляга, просто няма никакво желание да чете. Четенето
най-много се превръща в културно отрепетиран жест, който се стимулира
и възпроизвежда на институционално ниво, без грижа за личната преда-
ност и готовност, без прословутото „Искам да съм Човек!“, което може
би искаме да чуем.
Второ – духовността и доброто умират, защото са заменени от по-при-
мамливи предложения в съвременния визуално-атрактивен свят.
Трето – духовността умира, защото не сме способни да поддържаме
интрига около смисъла на живота си. А и цели екипи работят съзнателно
и несъзнателно за осъществяването на целта.
Системата слабо се интересува от личните психологически инвес-
тиции в живота на човека. Тя обаче се интересува от добродетелното и
правилно усвояване на системните „лостове“. В този зададен режим на
„тълкуване“ на реалността „прочитът“ й е дисциплинарен и дисциплини-
ращ, той потиска и безцеремонно орязва крилете на аз-търсенето. Най-
лошата страна на системата е принудата тя да бъде „усвоена“, без да бъде
прекарана през зоните на личното одобрение или неодобрение. Самото
съществуване на „препоръчително държание“ и инструкции за себе-раз-
витие, вече подсказва, че обществото има необходимост от контролирани
значения и предвидими поведения. Това свързва човека с властта, но и с
икономиката като размяна на стоки, правомощия и позиции. Реалността
вече се „пласира“ на пазара. Тя не се прави, както е било преди. Тя е
общовалидна и достъпна. „Добре разбрана реалност“ е тази, която ИС-
КАТ да бъде за нас широко популярна! Това е интелигентно спазарена
реалност без оглед на човешката воля за собствена такава!!!
Всеки миг милиони хора сядат пред телевизорите, включват радиоапа-
ратите и разтварят вестниците, за да гледат, слушат или четат „новини“.
Катафалки, линейки, пожарникарски коли и задъхани политици препус-
кат и денонощно се надпреварват по информационните магистрали, за да
спечелят вниманието на публиката. Тези „новини“ са всъщност „стари-
ни“, отколешни, вкаменели сюжети на човечеството – пожари, етнически
сблъсъци, преговори за мир и заплахи за война, повишаване на цените,
катастрофи и пр. Това, което ги прави потребни за възприемателя, е не
толкова тяхната поредна – несекваща – актуализация, а възможността той
да „преговори“ чрез тях координатите на света. Следователно „новините“
– медиите по принцип – стават инструменти, чрез които индивидът си
набавя конструктивен опит. За да „направи“ себе си, тоест да поддържа
обществено валидните стандарти на поведение, той трябва да си прего-
варя всеки ден какво се прави в света и да следва избраните модели. Да
го кажем в един познат маниер – не човекът включва телевизора, а
телевизорът включва човека. Телевизорът преговаря и затвърждава с
всекидневното си „обучение“ параметрите на масово тиражирания опит.
Така медиите се превръщат в най-огромното илюминатско оръжие, тъй
като те „помагат“ за решаването на въпроса „Как да „направя“ себе си?“
Как да организирам правилно своя живот и своите преживявания?
Вторият момент е възможността на зрителя или читателя да си оси-
гури справяне с отчуждения опит, като осъществи едно фалшиво интег-
риране на външната „висока“ и драматично-престижна събитийност в
хоризонта на ограничения си частен свят. Той потвърждава себе си като
присъстващ в света, доколкото съучастнически се прехвърля в ставащото
на екрана. В това общуване се реализира илюзорното бягство от собстве-
ната самота и празнота в „пълнотата“ на едно или друго внушение. Защо-
то е добре известно, че няма чисти факти, че всяко въвеждане на факта в
информационния „канал“ е вече насочване, интерпретация, обвързване с
контексти, с интонации, с внушения. Човекът, поел порцията „новини“,
се чувства събитийно и интерпретативно удовлетворен. Той може да се
оттегли доволен, както и прави, за да дочака покорно да му поднесат след-
ващата порция новини. Медиите са инструмент за симулативно решаване
на проблемите с идентичността и с активността.
Така медиите „помагат“ за решаването на втория фундаментален въ-
прос „Какво да правя със себе си?“
Ето така набелязаните отговори всъщност са в основата на онези по-
становки, които режисират медиите в образа на Злия душманин на чо-
вешкия дух.
Друго, не по-малко популярно твърдение е, че масовите информаци-
онни посредници лишават от индивидуалност събитията и на мястото на
уникалните видения предлагат СОЦИАЛНО-РОЛЕВИ „ПАКЕТИ“, НА-
ТЪПКАНИ С ПРЕПОРЪЧИТЕЛНИ ЧУВСТВА ЗА КОЛЕКТИВНА УПО-
ТРЕБА!!! Това има САМО и САМО манипулативна функция.
В немалка по обем критическа литература медиите са разпознати като
виновни за автоматизираните пребивавания в света и са посочени като
знак на деиндивидуализацията, на отнетата воля за персонални душевни
проекти и личностни визии. В „Дзен и изкуството да поддържаш мо-
тоциклет“, Робърт Пърсинг разказва притчата за маймунските капани
в Индия. Капанът е издълбан кокосов орех, напълнен с ориз, който под-
мамва маймуната и тя пъха ръката си в отвора. Когато стисне в шепата си
ориза, тя вече не може да я изтегли навън. Ето и коментара на Пърсинг:
„Маймуната бърка вътре и изведнъж се хваща в капана – вкарана там
единствено от собствената си стойностна закостенялост. Тя не може
да преоцени ориза. Не може да разбере, че свободата без ориз е по-скъпа
от пленничеството с него. Селяните идват да я хванат и отведат.“
Същото е и с „ориза“ на масмедийните послания – зрители и читатели
го стискат в шепичките си и покорно се оставят да ги отведат в предви-
дима посока. С ориз в шепата нямаш шанс да преоцениш стереотипите и
светогледите, с които те принуждават да живееш.
Медиите са възпитатели в безкрайния конформизъм на готовите от-
говори и на стиснатите шепи. Те непрестанно и патетично разказват за
упоритите ни опити да постигнем стабилност и материална обезпеченост
на съществуването, но премълчават отказа да се занимаваме с битийната
легитимност на това съществуване.
Надеждата – все още съществуваща – е, че именно човешкият дух е
способен да възпитава в свобода.
Свободата, разбирана като способност на човека да се отнася „автор-
ски“ към собствения си живот.
Свободата, разбирана като годност на обществото да поддържа и
развива езици на различието.

МЕТОДИ ЗА МАНИПУЛАЦИЯ НА МУЛТИМЕДИЙНАТА МАШИНА

Докато слушате радио, гледате телевизия и се разхождате по улица-
та, вас ви програмират. Самата телевизия излъчва вълни, които водят
до пристрастяване. Така повечето хора имат нужда от дневната си доза,
без която не могат. Познавате ли такива, които не могат да заспят, без
да пуснат поне за час светещата си кутия? Това е хранене със самата
честота, без чието набавяне настъпва тотален дискомфорт, объркване и
неспособност да се свърши каквото и да е с адекватно поведение. Най-
масовият психогенератор стои в почти всеки дом в ъгъла на стаята и
излъчва! Трябва ли да се говори и за подсъзнателните внушения, с които
е „обогатен“ всеки един филм или реклама? Един от начините, чрез ко-
ито може да се задълбочи полухипнотичното състояние, което настъп-
ва при заставането пред включен телевизор, е да се остави черен или
празен всеки 32 кадър на това, което се излъчва или прожектира. Така
се създава специфична пулсация от 45 удара в минута, която се усе-
ща само от подсъзнанието и е идеална за настъпване на състояние, при
което човек е много податлив на внушения. Представете си всеки ден
колко деца и възрастни седят с часове пред телевизора. В един среден
американски дом телевизорът е включен средно по 6 часа и 44 минути
на ден. И така с всяка минута и с всеки час, които престоявате пред те-
левизора, вие и децата ви ставате все по програмирани и обработени и
загубвате все повече способността си да мислите ясно и трезво. Преди
време беше съобщено, че за една седмица едно дете може да наблюда-
ва по различните телевизионни канали средно по 18 400 убийства или
сцени на насилие! И всичко това отива в съзнанието му. При гледане на
телевизия след 30 секунди съзнанието на човек изпада в напълно въз-
приемчиво състояние. Това означава, че информацията, която се пода-
ва, прескача съзнателния контрол на лявото полукълбо и отива направо
в подсъзнанието, неосъзната. Задавали ли сте си въпроса на какво се
дължи потребността на хората да гледат и консумират (не само храна
– говоря за консумирането като ценностен модел) неща, които им вредят
по ужасяващ начин и ги превръщат в животни!? Да имат отрицателно
влияещи навици и модел на мислене? И защо тези хора, осъзнавайки
тези факти не са способни да се променят? Защото са програмирани!
И са толкова затънали в собственото си програмиране, че макар и със
знанието в ръка, те не могат да преодолеят себе си. Това са децата на
Матрицата, крайният продукт, излизащ от поточната фабрична лента.
Тотален контрол и оскотяване.
Вървите си по улицата и чувате от някое заведение да гърми най-но-
вият „музикален“ хит, което разбира се веднага означава възможно най-
долната и противна чалга. Песента влиза в главата ви и не можете да я
изкарате оттам с часове, въпреки че „мелодията“ ви дразни неимоверно.
Това е програмиране. На няколко нива. От технологично през психологи-
ческо до вкарването на енерго-информационен паразит, който може да ви
побърка. В най-добрия случай просто източва вашата енергия.
В много от тиражираните продукти производителите са заложили
зомбиращи енерго-информационни програми: в най-добрия случай
от типа на „да не пресъхнем от жажда“ (известно е, че частицата
„не“ не се регистрира от подсъзнанието и в резултат се материализи-
ра противоположната програма. Бихме могли да преосмислим десетте
„божи“ заповеди сега, не мислите ли?). „Не бъди повече жаден – граб-
ни Sprite“ и всички подобни реклами и билбордове, които ни „канят“,
са постановки за програмиране чрез манипулацията, извършвана през
подсъзнанието. Рекламата в истинското си значение звучи по следния
начин: „Бъди жаден!“ И ние отиваме и си купуваме Sprite. И ставаме
все по-жадни. Нещата се усложняват и от факта, че когато човек кон-
сумира, той се „отваря“. Тогава падат защитите на СЪЗНАНИЕТО му
срещу външния енерго-информационен поток и негативните програми
безпрепятствено се записват в хиперсвръхфокалните му структури.
Така могат да се материализират в живота му. Затова се препоръчва
да се храним в спокойна и хармонична обстановка, когато нищо и ни-
кой не ни разсейва, като спазваме принципите на така нареченото йо-
гийско хранене. Не бива по същото време да четем или още по-лошо
– да гледаме телевизия, защото предаванията обикновено са наситени
с негативни енерго-информационни програми и зомбиращи реклами.
Задайте си въпроса: Трябва ли да си записвате в мозъка програми от
типа „Подчини се на жаждата“ или „Опасно вкусен“? Забележете
колко е активна цялата подобна кампания точно във времето за хране-
не, когато обикновено хората се събират да вечерят – разбира се – пред
телевизора.
Числото 3. Когато някой ви каже нещо три пъти поред, то прониква
в съзнанието ви. Ето защо по телевизията виждате същата реклама три
пъти за около четири минути преди шоуто да започне отново. И вие се
питате: „Защо я пускат пак!?“ Защото, излъчено/казано три пъти, нещото
ви прониква в съзнанието. Това е контрол над съзнанието.
Поднасянето на различни версии за случващото се. Например нещо
написано на първа страница на вестника: „ВВС хваща летящ диск, който
не е земен“. На следващия ден дискът се превръща в метеорологичен ба-
лон. Ето как играят игри със съзнанието. Слагат ти нещо в главата и после
казват: „Ооо, не. Това е нещо друго.“ Какво причинява това на модела
на съзнанието? Разделя го на части. „Това ли е или това; това ли е или
това???“ Объркване, съмнение и следва разцепване – контрол. Именно
това е и целта на заливащата ни противоречива конспиративна литерату-
ра. Много малко източници могат да се считат за достоверни. Главната
цел е търсенето на игла в копа сено, където игла изобщо няма.
Всички филми и действащи телевизии представляват проекция на
свойствата на рептилоидния мозък. Как така ли? Филмите и телевизията,
видео игрите и т.н. – всички те неопровержимо са подобни на сън. Не
само в тяхното представяне на символичната реалност, но също и в това,
че хората, които гледат филмите, имат същата дължина на мозъчната въл-
на, излъчват същата тази вибрация, както когато сънуват. И така, отгатне-
те откъде произлиза сънуването във вашите глави! (Киното и телевизията
като индустрия, не само че се контролират от Илюминатско-рептилоид-
ната кръвна линия, но и са изцяло създадени от тях на първо място. Илю-
минатите контролират чрез отличителните черти на рептилоидния мозък
и търсят да манипулират човечеството чрез манипулацията и стимулира-
нето на рептилоидната част в мозъка).
Езикът на рептилоидния мозък, това е визуалното представяне. Всич-
ки комуникации, действащи при рептилоидите, са изградени така, чрез
визуално символично представяне, всяко имащо специфично значение.
Илюминатите комуникират помежду си и се отнасят към човешкото под-
съзнание с безкрайно количество символи и визуални кодове.
Рептилоидите не сънуват, за разлика от животните, еволюирали от
рептилоидите (бозайници, птици), които сънуват. Защо? Защото репти-
лоидният мозък все още продължава да оказва въздействие върху тях и
това състояние ние хората наричаме сънуване. Няма състояние на сън при
рептилоидите, защото това състояние при тях е състояние на будност. То
е било подтиснато в продължение на нашите будни часове (но все още
функционира – това не е спане, всъщност те никога не спят). Чрез хими-
чески въздействия върху неокортекса, тогава рептилоидите биха могли да
функционират в продължение на спането и съня, когато лявото полукълбо
е на свой ред подтиснато. Но очевидно рептилоидният мозък не е удо-
влетворен, ако го оставят на режим на нощно дежурство. Той би изисквал
много повече от това.
Хората изобретили ритуалите и церемониите и едва тогава театъра.
Сега, откъде бихте допуснали, че произтичат всички тези открития? Теа-
търът с неговата известна теорема за „прекъсване на съмнението“, (което
е всъщност друг начин на изказа – „Остави левия мозък да спи“), е ново
изобретение на рептилоидното ментално състояние – „Това тука вън!“.
И разбира се сега може да имаме отличен паралелен модел на репти-
лоидната обстановка чрез киното и телевизията, които при някои инди-
види заемат от 16 до 18 часа от деня, което вие добавяте във времето на
състояние спане-сън.
Ритуали, церемонии, театър, кино, телевизия, видео игри – всичко
това е било създадено от нуждата за териториална собственост, принуда,
както и от волята за власт, вградени в рептилоидния мозък (всички твър-
дения, че рептилоидната част на човешкия мозък е т.нар. бойно поле, от
което се извършва контрол върху нашата реалност на тази планета, са
били потвърдени). Тази „териториалност“ и „воля за власт“ се проявяват
в множество начини в човешкото поведение.
Сивото вещество в него обхваща по-голямата част от ранния мозък и
съставлява 85% от общата маса на човешкия мозък.
Състои се от две полукълба, свързани помежду си с нервни влакна.
Мозъкът е разделен на две половини, като всяка от тях участва в кому-
никацията с другата. Целта на илюминатите била да намерят начин как
да разделят работата на двете полукълба, така че да могат да подават ин-
формация на десния мозък, посаждайки образи в състояние на сън, под-
съзнателно, чрез символика, сублимирало въображение, докато в същото
време лявото полукълбо е в ролята на затворник като осъзнаване на ре-
алността. Ето защо образователната система и науката толкова много са
се устремили да говорят и подават информация на лявото полукълбо. По
този начин илюминатите правят опит да проникнат в мозъка чрез дясното
полукълбо, подавайки му неосъзнати образи, които впоследствие се ос-
ъзнават чрез лявото полукълбо. И така, светът на човека се изгражда по
тази схема. Докато човекът мисли, че този възприет от него свят е негов
собствен, всичко това е било внимателно манипулирано и вградено като
система. Ако се вгледате, ще отбележите колко много думи съществуват,
като ползват за база способността за въображение на човека – „предста-
ви си“, „сън“ – и всичко това се използва за различни цели в рекламата.
Илюминатите знаят, че могат да проникнат в мозъка ви през дясното по-
лукълбо чрез въображението ви и тогава да заповядат на лявото ви полу-
кълбо да декодира информацията в съзнателна за вас форма, например:
„Аз искам да купя тази кола.“, „Мисля, че се нуждаем от даването на
повече власт в ръцете на полицията, за да се спрат престъпленията.“,
„Нуждая се от точно тази виагра, за да бъда истински мъж.“ Ето защо
повечето телевизионни програми се насочват към света на фантазията
(чрез анимация).
Музиката се използва за същите цели. Същите хора, които контро-
лират Холивуд, контролират и музикалната индустрия – фамилията
Бронфман в Канада (най-голямата илюминатска фамилия, която често
се споменава в източниците). Едни и същи хора държат света на масме-
диите по същите тези причини. Лявото полукълбо обикновено кон-
тролира движенията и усещанията в дясната част на мозъка, дока-
то дясното полукълбо контролира лявата част на мозъка. Начинът,
по който двете полукълба са разделени и осъществяват сътрудничество
помежду си, е изключителен. Повечето хора, около 80%, са десноръки
и в тях способността им да организират речта, да говорят и обясняват
преобладава, като е локализирана в лявото полукълбо. Докато дясното
полукълбо на свой ред може да разбира писмения и говорим език. Прос-
транствените възприятия зависят от дясното полукълбо, въпреки че в
тях участва също и част от лявото полукълбо. Докато лявото полукълбо
обслужва комуникациите, използвайки думите, въобще наименования-
та, имайки предразположеност за развити вербални функции, опиращо
се на логика и систематичност, дясното полукълбо обслужва комуника-
циите чрез образи (картини), има пространствени способности да въз-
приема ситуацията в тримерно изображение – 3 D, притежава интуиция
и въображение, свързани с емоциите и чувствата. Двете полукълба са
взаимно свързани и комуникират помежду си, но трябва да се има пред-
вид, че човешкият мозък като цяло се възползва от това тяхно сътрудни-
чество само при положение, че самите полукълба са действително във
взаимна връзка помежду си. Точно в този пункт се крие и същността
на гореизложения метод.
От десетки години илюминатите търсят начин да контролират ра-
ботата на двете полукълба, тоест как всяко от тях комуникира с друго-
то. И така, те са намерили начин, при който тайно подават информация
на дясното полукълбо чрез символи и подсъзнателно, докато човекът в
същото време осъзнава само онова, което му се подава чрез лявото по-
лукълбо (в случая би могло да бъде физическата страна на света). Дяс-
ното полукълбо е свързано с примитивната древна като възраст част на
мозъка и то комуникира чрез образи, имащи своето подсъзнателно зна-
чение. Мисленето чрез образи протича бързо. Само помислете колко
време ви е нужно, за да опишете дадена картина или сцена чрез думи,
като извършите в същото време сравнение със скоростта, с която вие я
възприемате. Но образите биха могли да бъдат описани или превър-
нати в разказна, т.е. описателна форма, чрез лявото полукълбо. И
ето една гледна точка, която заслужава да бъде анализирана отново. Вие
подавате на дясното полукълбо информация в образи и символи – на-
пример някакви картини на ужаса, заснети от различни огнища на воен-
но напрежение или тероризъм. И тогава вие използвате медията, за да
съобщите на лявото полукълбо как да интерпретира тези образи – и така
картините се трансформират в описателна форма. Чрез медията! Всъщ-
ност медията играе ролята на колективен „ляв мозък“, интерпретиращ
десния мозък, който е възприел вече образите за т.нар. масово използва-
не от народа, масите. Защото те иначе не биха извършили самостоятел-
но това интерпретиране – този превод на подадения материал предвари-
телно. Особено когато е с Коментар от страна на говорителя! Ето
защо медиите са изпълнени с журналисти, в които доминира лявото по-
лукълбо, тоест левият мозък. Това е всъщност тяхната функция – да
предават информацията с интерпретация, въпреки че 95 % от самите
журналисти не знаят, че именно така са използвани – като интерпрета-
тори на дясното полукълбо през лявото полукълбо. А това се случва,
защото самите те са се превърнали в роби на самите себе си, на своето
едностранно развитие като същества само с едно действуващо активно
полукълбо. Тази манипулация на интерпретацията на информацията
през лявото полукълбо се случва всекидневно чрез вестниците, радио-
то, телевизията, списанията, някои книги и най-вече се отнася за тези,
които непрекъснато гледат телевизия и слушат радио. И разбирането, и
осъзнаването на всичко това, е толкова важно! А още по-важно е да се
научим да филтрираме тази информация и да позволяваме на ляво-
то полукълбо да извършва своя собствен анализ самостоятелно,
върху собствена интерпретация на информацията, идваща от дясното
полукълбо. Езикът е едновременно говорим и писмен, словесен и обра-
зен. Речта и езикът, както и асоциираните картини, образи и запаметява-
ния, всичко това се разполага в мозъка. Познаването на значението/сми-
съла (познаването и разбирането на изреченията например), всичко това
е високо равнище на мисловна операция, която включва едновременно
семантика и визуално осмисляне. Докато поведението включва интег-
риране на дейности от различни части на мозъка. И така, понастоящем
човешкият мозък включва осмисляне (мислене) и запаметяване на обра-
зи и техните компоненти, както и развитието на езика и съответното
мисловно осмисляне, свързано с паметта и запаметяването. Редом вър-
ви и развитието на широк спектър от емоции и чувства, на грижа и при-
вързаност, на способности за обективно и логическо мислене и прецен-
ка. И по-нататъшното развитие на писмените езици и изкуствени образи.
Именно поради това филми като „Baraka“, „Naqoyqatsi“ и всички от
същото семейство са толкова въздействащи върху хората, които ги гле-
дат, и стигат право до сърцата им! Защото са само визуални, а не и рече-
ви! Те не се ползват от лявото полукълбо и стигат право до нас! Докато
лявото мозъчно полукълбо обслужва комуникациите, като използва ду-
мите, наименованията и понятията, и е предразположено към развитие
на вербални функции (устни, словесни, речеви), опиращо се на логика и
систематичност, дясното полукълбо обслужва комуникациите чрез об-
рази (картини), т.е. има пространствени способности да възприема си-
туацията в тримерно изображение. Забелязвате ли колко рядко може да
се засече не-речеви момент по телевизията? Той винаги тече или с ко-
ментар от журналиста (все едно ние сами не можем да си го направим!)
или чрез минаващ надпис в долната/горната част на екрана? Ами из-
куственият американски смях по комедиите, който трябва да ни „подсе-
ти“ къде трябва да се смеем? Защо е нужно това? Повечето хора го при-
емат като нещо съвсем безобидно, най-много да се засмеят на глупостта
на американците, че трябва да им се напомня къде да им бъде „забавно“.
Истината е съвсем друга! Отново се насажда определен и естествено
ЖЕЛАН модел на мислене и възприятие. Тези неща се запаметяват от
мозъка и в сила влизат т.нар. архетипни индоктринирани модели, които,
вкарани веднъж като мисловна постановка, ще се обадят и още веднъж,
и още веднъж, и още веднъж – всеки път, когато ключът бъде задейст-
ван. А ключове се имплантират постоянно, защото илюминатската ма-
шина е достигнала до днешна дата безбройно количество техники за
въздействие, било то пряко или непряко. Веднъж вкарани, те изменят
човека по свой собствен модел, който след известно време се развива
като ракова клетка и създава определен тип мислене ВЪТРЕ в самия
организъм. Така най-лесно може да се отговори „защо един човек става
консуматор?“ – защото му е помогнато да бъде такъв! И тъй като човек
рядко изпитва вътрешна нужда да бъде информиран за неща, които ги
няма по новините, програмата тече и е обхванала целия свят – факт!
Това, което не осъзнаваме е, че обществото, точно както и отделният
човек, има неотменен интерес към значими загуби и катастрофи. Върху
това е работено с години и тази програма е имплантирана дълбоко вече
в съзнанието на хората. Тези войни, този глад, наводнения и земетресе-
ния посрещат определени нужди. Човекът е направен да иска хаос. Или
поне той да стане такова ежедневие за него, че да настъпи едно напълно
естествено поведение относно случващите се трагедии по света! В ин-
терес на истината, на някои хора това вече им е необходимо. Бедност,
конфликти, размирици, убийства, всичкият този ужас – ние сме неудър-
жимо привлечени, почти до състояние на оргазъм, създаден от смърт и
разрушение. Във всички нас е. Ние му се наслаждаваме (това е заради
изначално вложените ДНК-команди от рептилиите. На Истинската Чо-
вешка Природа тези неща са чужди). Разбира се, медиите се опитват да
го представят като нещо тъжно, изобразявайки ги като непосилни чо-
вешки трагедии. Но всички ние знаем, че функцията на медиите никога
не е била да елиминира злините по света – не! Тяхната работа е да ни
убедят да приемем тези злини и да свикнем да живеем с тях. Илюмина-
тите искат от нас да бъдем пасивни наблюдатели и батерии. Тези, които
още не са станали биороботи, тези, които все още не възприемат ужаса
като „да отидеш да си купиш хляб“, са истинската цел на Матрицата,
защото тези хора реагират на всичко това със страх! А страхът в крайна
сметка е нещото, от което се държи на крака целият низш астрал и е
факторът, който генерира храна за влечугоподобните ни „приятели“!
Страхът е крайната цел и пак той е основният генератор на машината,
чрез която тя продължава да бъде! Част от контрола над съзнанието и
програмирането е да се държи населението в несигурност и страх и ко-
гато всичките неща, за които сте „предупреждавани“, се случат, знайте,
че ще можете да бъдете контролирани. Ако сте несигурни и ви е страх,
ще направите всичко, каквото ви се казва, за да бъдете спасени. Основен
метод за контрол на съзнанието от страна на правителството и религия-
та е страхът. Ключови архетипни думи, отключващи страх: „атен-
тат, тероризъм, бомба, катастрофа, злополука, болест, зараза, про-
тест, опасност по пътищата, мерки, затвор, отвличане, кражба,
убийство, забрана, нарушение, задържане, стража, полиция, санкции,
секта, ислям, фундаментализъм, атака, 9/11, Ад, грях, вина, Апокалип-
сис, Божий гняв (...)“ и безброй други! Замислете се по колко пъти на
ден ги чувате и защо по телевизията се говори единствено и САМО за
това?! Не се ли случват и хубави неща по тази планета?! Случват се, но
за тях няма кой да ви каже, защото за тях не искат вие да знаете. Защото,
узнаете ли, може да се сетите, че има и друг свят, извън бизнес-рамката,
извън илюминатско-създадения „тероризъм“. Това насаждане на стра-
хове прави и още нещо. Ако институциите си сменят позицията, че
„атентатът“ е „отминал“, страхът, който е спотаен някъде, не си отива.
Те са се усъвършенствали напълно – могат да го извадят на повърхност-
та, когато пожелаят, и да ви изманипулират, както те решат, защото за
тях контролът над съзнанието е религия! Те са създали метода и негови-
те лостове! Всичко това минава през рептилоидния мозък на човека и
манипулаторите много добре знаят това. Тази част от мозъка налага за-
висимост от ритуали – не само жертвопринасящи ритуали, а ритуално
поведение – всяка седмица по едно и също време да се отива в един и
същ супермаркет, всяка неделя да ходим в някое заведение, всеки път,
когато слушаме музика, да ядем определена храна – едно непрекъснато
повтарящо се поведение. Казват, че заради рептилната част от мозъка ни
ставаме хладнокръвни – правим неща, без оглед на последствията за
потърпевшите от действията ни. Изпитваме нужда от йерархични струк-
тури за контрол отгоре надолу пак заради рептилната част от мозъка ни
(програми от Орион). Има още много белези, дължащи се на този мозък,
независимо дали го приемаме или не – например всички онези белези
на илюминатите. При други хора надделяват други части от същество-
то, но ако сте под контрола на този рептилоиден мозък, много по-веро-
ятно е да имате тези характеристики в по-голяма степен от повечето
хора. А тези, които го нямат, са с напълно изучено поведение и биват
обработвани непрекъснато чрез целия този боклук, наречен мултиме-
дия. Хората, чийто рептилоиден мозък е все още неактивиран, се акти-
вира от медията в своята многолика форма! Бъдете нащрек и внимавай-
те! След тази информация всички тези лостове за манипулация не само
че ще действат с много по-малка ефективност върху вас, но и ще бъдат
с нива по-лесно откриваеми от вашето съзнание и очи.
Важно е да се отдели внимание и на окултния метод за манипулация
на медията – този на манипулирането чрез науката за образността и пси-
хотронните установки, разположени навсякъде из по-големите градове.
Налага се да поговорим за модела на Низшия астрал – този на от-
вратителното, низкото и пошлото, които са взели връх – и ВНИМАНИЕ
(защото тук е ролята на психотронните оръжия) – всичко това чрез
фината манипулация, която се извършва, се представя като правилния
ценностен конструкт!!! Тук на преден план излиза нещо, което в мо-
мента измества цялата окултна практика и потенциал. Нарича се Наука
за Образността. Който владее Науката за Образността, владее всичко.
Лошото е в момента, че тези, които я владеят, го правят изкуствено, а
човекът иска да е сляп и кълве като риба на бастун на всяка „промоция“.
В тълпата като обща маса народът винаги е бил управляван. Как? На
равнището на нисшия астрал, чрез егрегориалните формирования, чрез
помощта на създавани образи, които манипулират съзнанието и карат
хората да ги следват. Създават се условия хората да ги следват и в този
смисъл чрез собствените си мисли, които излъчват, те сами затвърж-
дават условията си. Но, самите условия, ето това е, което те не задават
като параметри, а са принудени да влязат в ситуацията и да излъчват съ-
ответния мисловен импулс в нея. За целта се създават масонски телеви-
зии като bTV и Нова Телевизия по твърде прозрачен начин – изсипване
на камиони с пари и превръщането на същите тези медии в национални.
Нека са „безплатни“ за хората. Масоните не дават безплатен обяд! Тези
две телевизии „изведнъж“ „израснаха“ и се превърнаха във водещи, из-
митайки всякаква конкуренция за по-малко от 2 години! Тези две теле-
визии бяха създадени изкуствено (като чалгата) с помощта на продалите
се наши държавници. Твърдя, че са създадени с цел довършване на тази
страна! Дезинформацията и зомбирането, които се извършват чрез тях,
не може да се сравни с нищо, атакувало досега България! Защо съм
толкова сигурен в твърденията си ли? Има един факт, който говори сам
за себе си и е твърде красноречив. И двете телевизии заляха зрителите
си с НАТРАПВАНЕТО НА АМЕРИКАНСКИЯ МОДЕЛ! Колко пъти сте
чули да се говори за българщина или нещо родно по тези телевизии?!
Не! Удостоени сме с честта на всеки един празник – Коледа, Великден,
Осми март, Съединението – да има концерт на Слави Трифонов! Да не
говорим за промивката, извършвана чрез американски сериали, амери-
кански риалити-шоута, американски тип предавания с нулева интелек-
туална стойност. С този им ход на нас ясно ни бе показано кой дърпа
конците в страната ни и на кого се подчиняваме ние. На същите, на
които се подчинява и целият свят.
В главен възпитател на ценности се превърнаха предавания като „Шо-
уто на Слави“, „Биг Брадър“, „Сървайвър“, „Стар Академи“, „Огледала“
и т.н... Ударът е най-голям срещу младите хора – главната цел на тайни-
те общества от десетилетия насам. Помежду си момчетата и момичетата
обсъждат или какво е станало вчера вечерта в „Биг Брадър“, или каква е
най-новата измислена мода, представена в „Огледала“. Те взимат пример
от това, без да се интересуват правилно ли е или не. Важното е, че то се
котира! Нищо друго не е от значение. Кукловодите знаят това и са измис-
лили техники за създаване на изкуствено котиране на тези образи. Как
става това.
ПРИМЕР:
Стъпка № 1: Пуска се Биг Брадър. На човека му се предлага абнорм-
но количество фалш, абсурдност, пошлост, секс, разврат и ни(с)(з)ки
вибрации. Постановката е заложена и, тъй като в човешката природа е
заложено любопитство към новото и различното, хората са много заин-
тересувани.
Стъпка № 2: Матричният модел на поведение е зададен. Тук е
именно борбата за личностното и индивидуалният избор. За да се пре-
махне второто, се пуска психотронното оръжие, което вкарва хората в
състояние на еуфория, леност, потиснатост – според целта! Важното
е да се знае, че този тип вълни отварят съзнанието на човека и правят
подсъзнанието много по-лесно за манипулация и инфилтрация на идеи
и команди. Така вече създадените различни модели имат възможност-
та да достигат право своята цел. Образите се създават според целта.
Образът на мързеливия глупак например – получовек, който няма ни-
какви ценности; чийто речник съдържа 200-300 думи, които разбира
се са му достатъчни, за да може да си купи водка от магазина; който е
абсолютен безделник и е толкова потънал в собственият си мързел и
деградация, че се е превърнал в еталон за простотията, която в днешно
време е способна да те прави известен и богат в света на Матрицата,
само и само да паднеш до нивото на плужек, с когото кукловодите
могат да правят каквото си пожелаят съобразно техните цели. Трябва
да се отбележи, че тук психотронното оръжие има второстепенна роля
– да подсили вече пуснатия образ, който вече е в потенция и който хо-
рата с удоволствие биха възприели – ЧОВЕКЪТ Е РЕШАВАЩИЯТ
ФАКТОР!!! Виждайки, че този модел на поведение действа в живота,
представен от медията, всички млади момчета решават, че е по-лесно
да си рапър (примерно), отколкото нещо друго. Психотрониката е не-
остаряващ метод в ръцете на тайните общества за манипулиране на
масите, именно поради незнанието на хората, че такъв тип оръжие и
методи съществуват! Психотронното влияние се характеризира с това,
че хората, над които бива извършвано такова въздействие, дори не по-
дозират за изначалната причина на състоянието си. Те го приемат като
нормално и търсят връзката съвсем другаде, като започват да гълтат
„Витамин С“. В България психотронните установки се използват глав-
но (но не и единствено) за създаване на условия за притъпена будност,
ниска способност за критичност и самосъзнание и за подсилване на
вече създадени образи. Хората се държат в условия на полузомбация
– можете да го видите по улиците. Няма човек без маска! Защото това,
което виждате у народа, който се разхожда из града, не е човекът, та-
къв, какъвто е! Той слага своята маска за пред обществото. Ако позна-
вахте вътрешния човек у своя колега, бихте се ощипали, за да прове-
рите дали главата е там, където анатомията ни е учила, че се намира!
Всичко това е поради психотронната атака, която се извършва и в този
момент. Събудените хора не са желани хора. Затова те са държани в
състояние на заспалост и не-замисляне по основните въпроси. Така
се предразполага съзнанието към един особен вид възприемчивост
на вменени ценностни конструкции, в които образите могат да бъдат
имплантирани много, много лесно. Ако се съмнявате в това, което ви
казвам, проверете какви експерименти са се правили в института по
сугестология и парапсихология в София по време на Студената война.
Разучете и за екипите пси-агенти, които са обучавани в гръцката част
на Кипър. Те се обучават специално за работа по психотронно въз-
действие в България.
И така – съзнанието е отворено за внушения и насадени образи. Про-
дължаваме нататък.
Стъпка № 3: Рубиконът. Образът на модела за подражание е пус-
нат в низшия астрал, в който почти всеки един броди поради липсата
на елементарна духовна тъкан. Той се проектира под формата на из-
куствено създаден егрегор, който се проектира в 3 D. Резултатът е на-
лице – или възприемаш низко-егрегориалния образ, подсилен (но не и
създаден!) от психотронното оръжие, и ставаш поредният ЕДНАКЪВ
на улицата с кепе, ботуши и торба с клишета и тъпи лафове (това, кое-
то се изисква от теб – справка на промития мозък – Оруел – 1984),
или въобще не пускаш ББ и си отритнат от стадото. Ако си второто,
ти си герой! Но не съвсем – Матрицата има примка и за такива, кои-
то устояват на този вид програмиране. Примката работи в зависимост
от степента на твоето лично его или да го наречем – себеотстояване.
Зависи от личностния ти ценностен потенциал и типа образ, на който
си решил да подражаваш в социума. Ако си слаб и те интересува чуж-
дото мнение, повече отколкото твоето лично, изкуствено-паразитният
психо-енергиен образ ще пробие кармичния ти такъв и, повярвайте
ми, кармичната ви насоченост коренно ще се промени, ако бързо не се
появи възходящ енергиен образ.
И така – с 3 прости хода, които не струват на манипулаторите нищо, те
промиват мозъците на населението, като контролират образа така, че Ми-
тьо Пищова например да придобие в общонационалното съзнание един
благ образ. Така, парадоксално или не, той става модел за подражание
или пък генератор за осмиване и отвращение – низшият астрал ликува и
в двата случая – за него няма губещ и печеливш вариант. И чрез проста-
та наука за образността те взимат в плен всяка втора млада душа, която
иска да има идентичен начин на живот. Тя вижда, че може и без духов-
ност, без труд – всички стават гангстери, непрокопсаници, мафиоти – но
имат и препоръчителните стремежи за колективна употреба – кебапчета
на масата и 3 мацки в скута, плюс задължителния ланец и гараж, пълен с
BMW-та и какво ли още не...
Медията и до днес остава най-мощното оръжие в ръцете на куклово-
дите. Препоръчително е изобщо да не присъства в „менюто“ ви или да
присъства като средство за сверяване на часовника. Това е много добър
индикатор за вас доколко може да откривате капаните, които ни се зала-
гат, и доколко сте имунизирани срещу пси-атаки.

Следва продължение




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: podvodni
Категория: Политика
Прочетен: 3691835
Постинги: 304
Коментари: 4467
Гласове: 3151
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930