Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2012 23:59 - Притча за набожния и езичника
Автор: podvodni Категория: Политика   
Прочетен: 3742 Коментари: 6 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Живяли някога, някъде , двама човека. Единият бил набожен, другият - езичник. Денонощно набожният прославял своят Бог, молил му се, лротягъл ръце към него, а езичникът работил, сеел земята, събирал реколта, ял и пил, преживявал дните така като ги разбирал. Среща ли се често двамата.. Набожният  казвал на езичника:

- Кото умрем и отидем при Бог, той ще те пита, с какво си се занимавал, защо не си му се молил?

- Как така не се моля? Маля се, разбира се. - Отговорил езичникът.

- И на кой Бог се молиш? Кой е твот Бог? - С нашмешлива гордост питал набожният.

Езичникът се докосвал до гърдите и отговарял:

- Ето тук е моят Бог ! Аз самият съм Бог !

- Бог ще те накаже за това твое богохулство! - Ядосвал се набожният, и си тръгвал.

Минало време. Умрял първо езичника, а след време и набожния. Пристига набожния в рая, пратили го да прислужва на Бог. Взел набожният блюдата, влезъл в Божиите покои и що да види - до Бог седи равнопоставено  езичника.

- Боже - учудено рекъл набожният - защо така постъпваш? Аз цял живот ти се молих, възхвалявах те, а езичникът нищо от това не е правил!? Сега седи до тебе като равен и аз му слугувам? Блюдата поднасям?

И отговаря Бог:

- Езичникът живееше като Бог, затова седи до мен. А ти живя като роб, за това и слугуваш!

- Но аз съм твой роб? - Проплакал набожният

- Не е важно чии роб си! Всеки роб има робско съзнание! - Му отговарил Бог

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

А това е истинска случка:

След поредният семинар на Сай Баба, негови последователи го попитали:

- Какво ни различава нас от теб, учителю? Защо ти можеш да вършиш тези чудеса , а ние не?

- Вие вярвате и  знаете че аз съм Бог, и аз го знам и вярвам Но също така аз знам и вярвам, че и Вие сте Богове , но Вие не го знаете и не вярвате. Това е нашето различие!



Гласувай:
12



1. анонимен - ...ТУК СИ ПРАВ...
15.05.2012 00:06
...ТУК СИ ПРАВ...
цитирай
2. podvodni - Това от кога го твърдя!
15.05.2012 00:16
Това от кога го твърдя!
цитирай
3. анонимен - ...ОТ СКОРО СЪМ ТУК-САМО НЯКОЛКО МЕСЕЦА...И НЕ ЗНАМ КОЙ КАКВО Е КАЗЪЛ)))...
15.05.2012 01:19
podvodni написа:
Това от кога го твърдя!

...НО СИ ПРАВ...НАЗДРАВЕ!!!)))...
цитирай
4. osi4kata - абсолютно!
15.05.2012 08:28
Дори и да има Бог, мисля че си е запушил здраво двете уши, защото му е писнало от молби и превъзнасяния!
цитирай
5. mehmedbulgaristan - Поздравления !
15.05.2012 22:29
Оглеждайки се в езерото с жива вода
чувствайки своята сила и свобода .
Ще чуем как Бог ни говори от векове
вие мои дъщери и синове
сте хора , но всъщност сте богове.
цитирай
6. podvodni - Оглеждайки се в езерото с жива вода ...
16.05.2012 15:21
mehmedbulgaristan написа:
Оглеждайки се в езерото с жива вода
чувствайки своята сила и свобода .
Ще чуем как Бог ни говори от векове
вие мои дъщери и синове
сте хора , но всъщност сте богове.

Благодаря! Това също е истина!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: podvodni
Категория: Политика
Прочетен: 3698772
Постинги: 304
Коментари: 4467
Гласове: 3151
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930