Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2012 10:59 - Бойко призовава - Вървете на майната си !!
Автор: podvodni Категория: Политика   
Прочетен: 40138 Коментари: 72 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бойко помоли протестиращите, най-учтиво (за сега) и с неговият специфичен умоляващ поглед - „Единствената ми молба към хората е да не затварят Орлов мост. Да отидат пред парламента, пред Министерски съвет, където искат в София могат да протестират“.

За тези които не знаят чужди езици, ще преведа от банкянски на чист български език, какво е казал премиера.

Дословоно преведено това означава следното - Вървете на майната си.

Смисловият превод е: Внимавайте в картинката! Не ни създавайте допълнителни неудобства, и без това имаме достатъчно - криза, липса на пари, некомпетентни министри, вечно искащи господари, вечно искащи съпартиици  - абе направо разкатава ни се фамилията.  Протестирайте където щете. Кеф ви министерски съвет, кеф ви президентство, кеф ви паркове. Там викайте на воля, няма кой да ви чуе. Но да блокирате кръстовища и по този начин, заспалите, да питат какво става и да им светне - е това няма да стане! Днес, арестувани бяха дванайсет, утре ще бъдат 120,  в другиден- 1200.  Имаме политическата воля за това, но най-вече международната подкрепа. Ако не вярвате вижте ка се прави в Москва и най-вече в Ню Йорк. Нема лабаво. За това отивайте да протестирате къде искате - пред мин. съвет, президентство,в гората, на полето. Където щете. Абе с две думи -
Вървете на майната си.



Гласувай:
32



1. chavdar01 - А-А-А,НЕ!
15.06.2012 11:03
ТОЙ ЩЕ ВЪРВИ НА МАЙНАТА СИ,ЧЕ И НА БАЩАТА СИ!
БАНКЯНСКИ ЦЪРВУЛ!
цитирай
2. mitkoslavi26 - Прочетете всичко на адрес:http...
15.06.2012 11:17
Прочетете всичко на адрес:http://mslavi.blogspot.com
Вярвам,че ще ви бъде интересно.
цитирай
3. podvodni - ТОЙ ЩЕ ВЪРВИ НА МАЙНАТА СИ, ЧЕ И НА ...
15.06.2012 11:41
chavdar01 написа:
ТОЙ ЩЕ ВЪРВИ НА МАЙНАТА СИ,ЧЕ И НА БАЩАТА СИ!
БАНКЯНСКИ ЦЪРВУЛ!

А-ааа, не така! Пожарникаря маже да бъде строг, но и справедлив.
Строг към тези които му пречат да бъде справедлив към тези които му роболепничат и към неговите господари.
Той ясно се изрази - Който посегне на еколог - уволнен. Обаче който посегне на природата ще бъде щедро надарен. Към това спада ГМО, шистовият газ не само горите.
цитирай
4. анонимен - Вървете на майната си.
15.06.2012 12:58
Правилно ! Вместо да стоят на "Орлов мост", протестиращите да тръгнат към Пловдив. Хем няма да ги арестуват, хем няма да пречат на нормалните хора да си вършат спокойно работата.
цитирай
5. podvodni - Правилно ! Вместо да стоят на &qu...
15.06.2012 13:08
анонимен написа:
Правилно ! Вместо да стоят на "Орлов мост", протестиращите да тръгнат към Пловдив. Хем няма да ги арестуват, хем няма да пречат на нормалните хора да си вършат спокойно работата.

Този стил на писане доста ми е познат!
Искаш да кажеш - да си варшат работата примиренчески?
цитирай
6. анонимен - Не !
15.06.2012 13:56
Просто ДА СИ ВЪРШАТ РАБОТАТА, БЕЗ НЯКОЙ ДА СИ ПОЗВОЛЯВА ДА ИМ ОТНЕМА СВОБОДАТА И ПРАВОТО ЗА ТОВА !

ДРУГОТО Е ОРГАНИЗИРАНЕ НА НЕРЕГЛАМЕНТИРАН ПРОВОКАТИВЕН ХАОС С ГОЛЕМИ, И С ОСНОВАНИЕ, СЪМНЕНИЯ ЗА "ВЪНШНА НАМЕСА" !
цитирай
7. анонимен - Днес прочетох, че някакви слагачи ...
15.06.2012 14:17
Днес прочетох, че някакви слагачи са подарили на Огнебора торта във формата на магистрала със захарно валяче. Напиках се от смях. Леле майко. :))))
цитирай
8. анонимен - Подарили са му
15.06.2012 14:21
и теленце с интересното име "Станишко". Защо ли асоциативно ми напомня за едно друго ГОЛЯМО ТЕЛЕ ! :)
Едва се сдържах да не се напикая от смях !
цитирай
9. kostadin - Бойко ви показа, че е играч от бал...
15.06.2012 14:24
Бойко ви показа ,че е играч от балканска класа.А протестиращите се оказаха обикновени фенове на улично шоу
цитирай
10. podvodni - Андрешко, казваме едно и също нещо
15.06.2012 14:32
Е нали аз същото казах? Никой няма право да ти отнема свободата да правиш това което ти се разрешава. Демек да бъдеш доброволно роб.
А протестът, е неразрешено (нерегламентирано) изказване на собствено мнение и становище, различно от разрешеното (регламентираното). Което от своя страна, създава хаос (объркване, безпорядък) в разрешеното (регламентирано) право на "свобода". Т.е.създава се непосредствена опасност от излизане от матрицата, най вече на мисловно ниво, което от своя страна би провокирало ефекта на доминото върху цялата матрица.
Матрицата не позволява провокирането на хаос, защото се получава отклонение от регламента на избора, който се свежда до една единственна точка - Всяко ограничаване на свободата на доброволен избор в робство (разбирай - ограничение на трудовата повинност), нанася загуби на икономиката. Респективно бюджета и от там олигархията. Което е недопустимо!!!!
Поради тази причина, протестите трябва да се извършват в гората, но само до момента на идване на тежката техника.
След това могат да ходят на майната си !!!!

Всъщност двамата казваме едни и същи неща, нали ?
цитирай
11. podvodni - Днес прочетох, че някакви слагачи ...
15.06.2012 14:39
kushel написа:
Днес прочетох, че някакви слагачи са подарили на Огнебора торта във формата на магистрала със захарно валяче. Напиках се от смях. Леле майко. :))))

Грешно е разгадана символиката. Това е индиректен начин на подсещане, че е време да си тваща пътя за Банкя. А валяка, валяка е като бонус да си оре нивите и да си сади картофи, та да не ги купува от пазара. Щото, трактори комай няма да останат.
До колкото си спомням, този дебил, подари на Барозу България. Уж като карта с магистрали, но комай ми се чини с разделителни граници. Спомняш ли си случаят със салфетката, заради който бе избран за почетен член на СБХ?
цитирай
12. podvodni - и теленце с интересното име &quo...
15.06.2012 14:44
анонимен написа:
и теленце с интересното име "Станишко". Защо ли асоциативно ми напомня за едно друго ГОЛЯМО ТЕЛЕ ! :)
Едва се сдържах да не се напикая от смях !

Онтово опираме да символика. "Станишко", произлиза от фамилното СтаниШев. Това състояние, историята недвусмислено е доказала, че може да просъществува едва 4 години. След това, както символа на борсите и ЕС - телето (Телец, бик), изпада в непреодолим спад и най-накрая изчезва в небитието.
цитирай
13. podvodni - Бойко ви показа, че е играч от бал...
15.06.2012 14:55
kostadin написа:
Бойко ви показа ,че е играч от балканска класа.А протестиращите се оказаха обикновени фенове на улично шоу

Напълно си прав. Защото, според Алеко, играч от балканска класа,- чийто първообраз е бай Ви Ганя, унаследен в днешно време от бай Ви Борисов, - е играч на дребно. Сиреч кокошкар, селски тарикат а в нашият случай - Банкянски селяндур.
Относно шоуто, то това е само предварителният кастинг. И не за шоу, защото спектакъла ще бъде драма. И то, много яка.
цитирай
14. bezmitove - Е правилно ви е казал Боко Тиквата- "Вървете на майната си"! Защото
15.06.2012 16:17
Нали вие сте тези същите, които десетилетия вече, слугувате на същите "бизнесмени", правителства, олигарси-срещу които сега протестирате?
Нали вие им слугувате, за да тъпчат и мачкат българския народ, докато на вас ви плащат големи заплати(спрямо останалите българи), да лапате повече?
Вчера протестирахте срещу тях, а днес вече на работа целувате същите шефски задници?
Хем слугувате на гореизброените измекяри, хем сега стачкувате против законите, които си приемат?
Абе вие нормални ли сте?!
цитирай
15. анонимен - kogato bastata e pipon, a maikata tikva
15.06.2012 16:51
kade da pratis dete-kratuna, be

ostavete Borisov da se samorazpadne. nevidite li 4e merise na pot ot drugi maje s koito pod prikritie bil igrael futbol4e- deka sa jurnaliatra da go snimat pone s edna magistralna curvetka
цитирай
16. vmir - Не видях никъде кое е това важно послание, което налага затварянето на Орлов Мост, блокирането на трафика в половин София,
15.06.2012 16:56
спиране на линейки, пожарни, полиция и евентуалните последствия от всичко това? Да не би някакви да са искали да съобщят, че трябвало да се събудим? Че аз това непрекъснато го слушам и вече ми се сплитат червата, като чуя тази изтъркана баналност без грам представа какво означава да се събудиш... Някой тук случайно да може да обясни, ама със свои думи прости и без убийственото повтаряне на изтърканите от употреба клишета?
цитирай
17. анонимен - спиране на линейки, пожарни, по...
15.06.2012 17:11
vmir написа:
спиране на линейки, пожарни, полиция и евентуалните последствия от всичко това? Да не би някакви да са искали да съобщят, че трябвало да се събудим? Че аз това непрекъснато го слушам и вече ми се сплитат червата, като чуя тази изтъркана баналност без грам представа какво означава да се събудиш... Някой тук случайно да може да обясни, ама със свои думи прости и без убийственото повтаряне на изтърканите от употреба клишета?

Глей ся, послание, колкото у да се напрягаш няма да видиш, защото е във вид на звук а не картина. Следователно трябва да го чуеш. Панимайш?
А да се събудиш означава да спреш да спинкаш! Сириеч, да излезеш от страната на сънищата? Панимайш и тва?
цитирай
18. анонимен - продължавай да си спинкаш, предполагам
15.06.2012 17:17
vmir написа:
спиране на линейки, пожарни, полиция и евентуалните последствия от всичко това? Да не би някакви да са искали да съобщят, че трябвало да се събудим? Че аз това непрекъснато го слушам и вече ми се сплитат червата, като чуя тази изтъркана баналност без грам представа какво означава да се събудиш... Някой тук случайно да може да обясни, ама със свои думи прости и без убийственото повтаряне на изтърканите от употреба клишета?

майкати всяка сутрин ти е обеснявала защо трябва да ставаш сутрин поне в двучасова лекция, спинкай си спинкай, нани-на, нани -на.........
Народе мой, защо си тъй заспал?

(Нямаш ли ти идеал?)

Защо те води некадърен генерал?

Събуди се, просто племе!

В кал затънало си до колене!

Събуди се, народе безпътни!

Клише е твойто писание вмире, овчедушно и заспало вмирИСАНО съзнание
цитирай
19. анонимен - Нали вие сте тези същите, които д...
15.06.2012 17:33
bezmitove написа:
Нали вие сте тези същите, които десетилетия вече, слугувате на същите "бизнесмени", правителства, олигарси-срещу които сега протестирате?
Нали вие им слугувате, за да тъпчат и мачкат българския народ, докато на вас ви плащат големи заплати(спрямо останалите българи), да лапате повече?
Вчера протестирахте срещу тях, а днес вече на работа целувате същите шефски задници?
Хем слугувате на гореизброените измекяри, хем сега стачкувате против законите, които си приемат?
Абе вие нормални ли сте?!

А де! И аз това се питам от бая време - Вие нормални ли сте?
Щото ако бехте нормални, нямаше да ни разрушите производствените предприятия. Нямаше да унищожите селското стопанство, животновъдството, външните пазари. Нямаше да си дадете парите в банки и финансови пирамиди, полакомени за лесна печалба. Нямаше да си давате земята за няколко въшливи квадратни метра бетон в града, гдето ще останете и без тях при задаващите се силни заматресения. Нямаше да се прехласвате по телевизионите курорти и да позволите черноморието и планините да станат бетонни джунгли. Нямаше да позволите да ядете ГМО. Нямаше да живеете на кредит. Нямаше да повярвате на никой от дебилите от шебец-гойските образования, наречени - полотически партии.
За да няма нужда сега да протестираме!!
Не, не сте нормални !!!!
цитирай
20. bezmitove - анонимен 19
15.06.2012 17:47
Нещо си в голяма грешка, не В ОГРОМНА ГРЕШКА СИ!
Въпросите ти ги отправи към твоите родители, познати, приятели.
Те са за тях, не за мен!

Сега протестирате, а къде спахте до сега, къде спяха твоите приятели, познати родители, та нищо не правиха освен да лапат?!
"Сетила се Мара за гащите"!!!
Ето точно сега едни лицемерни лигльовци в "Часа на Милен Цветков", спорят и от двете страни на барикадата. Ти като тях ли си?!
цитирай
21. анонимен - Нещо си в голяма грешка, не В ОГРОМНА ...
15.06.2012 17:56
bezmitove написа:
Нещо си в голяма грешка, не В ОГРОМНА ГРЕШКА СИ!
Въпросите ти ги отправи към твоите родители, познати, приятели.
Те са за тях, не за мен!

Сега протестирате, а къде спахте до сега, къде спяха твоите приятели, познати родители, та нищо не правиха освен да лапат?!
"Сетила се Мара за гащите"!!!
Ето точно сега едни лицемерни лигльовци в "Часа на Милен Цветков", спорят и от двете страни на барикадата. Ти като тях ли си?!

Що бе? Ти да не би да си от Марс? Или си бил там в командировка?
цитирай
22. bezmitove - анонимен 21, да ти кажа честно вече се замислям, дали не съм от Марс или някоя друга планета. Защото:
15.06.2012 18:09
1. Не съм разрушавал производствени предприятия.
2. Не съм унищожавал селското стопанство, животновъдството, външните пазари.
3. Не съм си дал парите в банки и финансови пирамиди, полакомен за лесни печалби.
4. Не съм давал земя, за няколко въшливи метра бетон в града.
5. Не съм се прехласвал по телевизионни курорти, и не съм дал позволение Черноморието и планините да станат бетонни курорти.
Е, ГМО вероятно с и без моето знание ги употребявам.
6. Не живея на кредит.
7. Не вярвам на водачите на политическите партии, и преди и сега.

И так като се сравня с Вас, вероятно съм за Марс, с оглед на тази извратена, откачена гротеска която представяте и тук!
цитирай
23. chavdar01 - СТИГА ЕДНОЛИЧНА ДИКТАТУРА!
15.06.2012 18:10
НИКОГА ВЕЧЕ ГЕРБ-СИК!
цитирай
24. chavdar01 - ДО 22. bezmitove
15.06.2012 18:13
ПО ВСИЧКИТЕ СЕДЕМ ТОЧКИ И АЗ СЪМ КАТО ТЕБ!
ЗНАЧИ ПРИ СЛЕДВАЩОТО ПРЕБРОЯВАНЕ ЩЕ СЕ ПИШЕМ МАРС-ИСТИ
ПОЗДРАВЛЕНИЯ!
цитирай
25. bezmitove - Емииии, то друго май не остана.
15.06.2012 18:21
В подкрепа на тезата на анонимен 21, че вероятно съм от Марс ще кажа, че човешкия род в този си вид не трябва да съществува повече.
Ако трябва да се ликвидира, да се ликвидира!
Не може тази изкривена гротеска, наречена човешка цивилизация да "живее" по този начин!
НЕ МОЖЕ!!!
цитирай
26. анонимен - 1. Не съм разрушавал производст...
15.06.2012 18:26
bezmitove написа:
1. Не съм разрушавал производствени предприятия.
2. Не съм унищожавал селското стопанство, животновъдството, външните пазари.
3. Не съм си дал парите в банки и финансови пирамиди, полакомен за лесни печалби.
4. Не съм давал земя, за няколко въшливи метра бетон в града.
5. Не съм се прехласвал по телевизионни курорти, и не съм дал позволение Черноморието и планините да станат бетонни курорти.
Е, ГМО вероятно с и без моето знание ги употребявам.
6. Не живея на кредит.
7. Не вярвам на водачите на политическите партии, и преди и сега.

И так като се сравня с Вас, вероятно съм за Марс, с оглед на тази извратена, откачена гротеска която представяте и тук!


Към тебе има едно обвинение ,което показва ,че не си от Марс -използваш както всички нас банкноти Значи си статист от общата пиеска ,която в частностхсе развива и в област BG
цитирай
27. анонимен - До, безмитове и чавдар 01
15.06.2012 18:54
Нещо бая си невинен. Може и така да е. Та значи не си нищо правил? За да е истина, би следвало да си в една от тези категории.
1. Ти си от Марс - вече разбрах, че не си - отпада
2. Бил си командировка на Марс. Явно не си - отпада
3. Бачкал си в чужбина
Интересна възможност. Ако е така, то тогава си потърсил лекичкото. Ама там започва да се позатягат нещата и си се прибрал. И що да видиш - кофти работа. А сега негодуваш. Защо? Защото тези които останахме не сме ти приготвили посрещане с плюшено килимче. Ми що не си остана тук, та да дадеш и ти едно рамо, ами хукна да си търсиш късметя по странство? Може би защото си си мислил, че тук остават само балъците, а пичовете ще си уредят животеца и хич няма да ги брига за скапаната България и скапаният народ? Да,ама не! Плъховете винаги напускат потъващият кораб, независимо как се казва и колко е луксозен.
Честно да ти кажа никак не ми се иска да си от този тип
4. Може би си вече пълнолетенили доста поотраснал та да формираш вече свое, насадено от вън, мнение.
Може би до сега, мама и тате са носили и месили, и на скоро си се сблъскал с някои не чак толкоз красиви неща от живота. Може би си бил до сега студент и студентската илюзия е заменена от една от горчивите възможности да миеш чинии в странство или да бъдеш дълго време безработен търсейки работа по твоята специалност, от рода на ПР, бизнес администрейшън или управление на човешки ресурси. В общи линии всеки ВУЗ, бълва подобни клатикурски кадри в огромно количество.
Ако си от тази група, можеш да се сърдиш единствено на мама и тате. На никой друг.
цитирай
28. анонимен - В подкрепа на тезата на анонимен 21, ...
15.06.2012 18:56
bezmitove написа:
В подкрепа на тезата на анонимен 21, че вероятно съм от Марс ще кажа, че човешкия род в този си вид не трябва да съществува повече.
Ако трябва да се ликвидира, да се ликвидира!
Не може тази изкривена гротеска, наречена човешка цивилизация да "живее" по този начин!
НЕ МОЖЕ!!!

А-аа, тука навлизаш в много дълбоки води без да знаеш да плуваш.
цитирай
29. vmir - 17. анонимен,
15.06.2012 19:26
анонимен написа:
vmir написа:
спиране на линейки, пожарни, полиция и евентуалните последствия от всичко това? Да не би някакви да са искали да съобщят, че трябвало да се събудим? Че аз това непрекъснато го слушам и вече ми се сплитат червата, като чуя тази изтъркана баналност без грам представа какво означава да се събудиш... Някой тук случайно да може да обясни, ама със свои думи прости и без убийственото повтаряне на изтърканите от употреба клишета?

Глей ся, послание, колкото у да се напрягаш няма да видиш, защото е във вид на звук а не картина. Следователно трябва да го чуеш. Панимайш?
А да се събудиш означава да спреш да спинкаш! Сириеч, да излезеш от страната на сънищата? Панимайш и тва?


Я, ама ти наистина ли не знаеш, че това го знае всяко хлапе?
И какво правиш, като се събудиш и видиш, че краката ти са отвити? И защо трябва да умрат хора заради спрени линейки, или да изгорят други заради липса на пожарни, или деца да реват невзети от яслите, за да видиш, че краката ти са отвити??? А аз си мислех, че човек трябва сам да се грижи за краката си...
цитирай
30. chavdar01 - ДО анонимен- 27
15.06.2012 20:21
ОТГОВАРЯМ ТИ РЕД ПО РЕД! 1 И 2 ТОЧКА ПРОПУСКАМ.
ПО 3.ТОЧКА,ДА БАЧКАЛ СЪМ НАВЪН ПО ВРЕМЕ НА ТОТАЛИТАРИЗМА,АКО МИ ВИДИШ (C.V.-ТО),ЗАЩОТО СЪМ БИЛ МУЗИКАНТ И ПРОСТО МНОГО НИ ЦЕНЯХА ТОГАВА НАВЪНКА.ПЛАЩАХА НИ ДОБРЕ И НИ УВАЖАВАХА(ТОГАВА ЧАЛГАТА БЕШЕ ПЕРСОНА НОН ГРАТА).ПОСЛЕ ДОЙДЕ "ДЕМОКРАЦИЯТА"ЦИГАНИТЕ НАПАДНАХА ЕВРОПА И СТАНА "ПОЛОЖЕНИЕ СТРАШНЬЕГО".
ПО Т.4.НАИСТИНА СЪМ ПОРАСНАЛ И ВЕЧЕ ОТДАВНА НЯМАМ МАМА И ТАТЕ,ТАКА ЧЕ ОТДАВНА СЕ ОПРАВЯМ САМ.
САМО СЪЖАЛЯВАМ ЧЕ ЧАЛГАТА ВЕЧЕ Е ОПРЕДЕЛЯЩ ФАКТОР В ЖИВОТА НИ.
И НАКРАЯ:ОТГОВАРЯМ ТИ ЗАЩОТО ПИТАШ ЧОВЕШКИ НЕЩА И ИСКАМ ДА РАБЕРЕШ ЧЕ ИСТИНАТА Е ВИНАГИ САМО ЕДНА!
P.S.НАКРАЯ ОПИТАЙ ДА БЪДЕШ "ТИ",А НЕ АНОНИМЕН! СЛОЖИ СИ ИМЕТО КОЕТО СА ТИ ДАЛИ РОДИТЕЛИТЕ ТИ,ДОРИ САМО ЗАРАДИ ТОВА,ЗА ДА ГИ УВАЖИШ!
ПОЗДРАВИ!
цитирай
31. анонимен - Жалко но факт.
15.06.2012 20:23
И следващите избори ще бъдат фалшифицирани и спечелени от Герб.
цитирай
32. анонимен - Подводни
15.06.2012 20:27
анонимен написа:
И следващите избори ще бъдат фалшифицирани и спечелени от Герб.

Бих казал, че е екстра. По този начин ще се збъднат определени казани неща. Всяко зло за добро.
цитирай
33. bezmitove - анонимен 26, да използвам пари, но това не значи, че не съм от Марс...няма логика
15.06.2012 20:39

Може да съм от Марс, и тук на Земята да използвам пари. но това е дребно темие...Просто отново показвате, че не виждате основното, а чакате пак някой да ви каже/покаже кое е то, и обикновено ви лъжат.

анонимен 27, отново си в огромна грешка...ти си анонимен 19 нали.
Ето това ви е големия проблем, че не можете да мислите и да преценявате сами...все някой друг трябва да ви каже/ да ви покаже и да ви поведе...като задоволява така неговите си интереси.
Дори и да дойде марсиянец на Земята вие няма да го познаете.
Не може да мислите сами, слаба ви е интуицията, усета...
Така е, защото сте лакоми за материалното...а материалното е стръв на въдицата...
цитирай
34. bezmitove - анонимен 28
15.06.2012 20:45
" А-аа, тука навлизаш в много дълбоки води без да знаеш да плуваш."

За тебе може да са дълбоки води, океан...а за мен това може да са просто водни изпарения...
И за това да не ми се налага да плувам...
Ама това е тема за друг разговор, на друг език, на който ти вероятно не може да разговаряш...разговор на език без думи...
цитирай
35. анонимен - Както винаги, Бойко и представа си ...
15.06.2012 20:45
Както винаги, Бойко и представа си няма нито какво иска да каже, нито какво казва... просто си проветрява зъбите и замърсява околния въздух. Това, което ние трябва да разбираме от поредните му простотии, е: "Толкова можем в ГЕРБ. Толкова мога аз. Не можете да очаквате от нас нищо по-добро. Радвайте се на СЕГА, щото ПОСЛЕ ще става по-зле! Знаехте, че съм тъп и некадърен, когато Крадлив Дедо ме направи главен секретар. Знаехте, че съм тъп и некадърен, когато ме избрахте за кмет. Знаехте, че съм тъп и некадърен, когато ме направихте Премиер. И преди месец знаехте,... още че в ГЕРБ сме тъпи и некадърни. Така че хич да не ми ревете сега!"
Разбран по този начин, Бойко Борисов е 100% прав.
цитирай
36. chavdar01 - О.К. ПОДВОДНИ!
15.06.2012 20:54
ВСИЧКО Е НАРЕД!
ХУБАВО Е КОГАТО ИМА ПОЛЕМИКА."В СПОРА СЕ РАЖДА ИСТИНАТА"! НАЛИ ЗНАЕШ.
ПОЗДРАВИ!
цитирай
37. chavdar01 - ДО анонимен- 39 И 40 metoovch
15.06.2012 20:56
АБСОЛЮТНО СИ ПРАВ!
цитирай
38. d3bep - Вмире, един съвет към тебе и всич...
15.06.2012 20:59
Вмире, един съвет към тебе и всичките БокоТиквовисти от блога ти...
Намалете тревата , която сами си признахте, че пушите 28 дена в седмицата( за справка коментар 69 на отявлен бокотиквовист - http://vmir.blog.bg/politika/2012/06/14/boiko-borisov-prezident-na-es.967735) и редовно употребявате преди да влезете в блога.

После минете, пак да го обсъдим. Боко Тиквата, герберите, и другите цветя.. Там рози, двупръсти лъвчета.
Айде момчето ми. Разбирам, напушени сте. Животът ви е весел. Простимо е... Разбираемо е.

Елате в реалния свят, където сме на прага почти на Война, която Бойко ни докарва. Външна - Със Сърия, и вътрешна, гражданска.
цитирай
39. lostov - Чисто информативно споделям написаното от Андрей Ралев от ФБ за протеста днес!
15.06.2012 21:02
Andrey Ralev
Здравейте, хора!
Вчера бях в 1 РПУ, днес при Бойко Борисов. Имахме много тежка среща 2,5 часа, пълен запис ще бъде публикуван по-късно. Искам да споделя с вас какво се случва, а вие да прецените какво да правите (знам че не мога, а и не искам да влияя на решенията ви). Благодарение на нашите протести последните 2 дена ситуацията е следната:
- За първи път Бойко ни прие в кабинета си (въпреки че искахме 3 пъти официално среща безуспешно за последните 6 месеца).
- НАЙ-ВЕРОЯТНО промените в Закона за горите няма да бъдат публикувани в ДВ.
- Управляващите се съгласиха да премахнат 3 спорни текста свързани със сечите: възможността да се сече без план всяка гора под 20 декара, възможността да се сече повече отколкото е прираста на гората, възможността да се секат крайречни гори. Това беше официално обявено от Мирослав Найденов.
- В понеделник 10:00ч в МС продължават диалозите за най-важната точка - строежите в горите. НЯМА ДА ОТСТЪПИМ С ТЕКСТОВЕ, КОИТО ДА ЗАСТРАШАТ ПРИРОДАТА НИ. Това, което ще направим е да измислим вариант за развитие на икономиката в планинските общини и за намаляване пречките за увеличаване приходите на местните хора (не на олигарсите).
ЗАТОВА ВИ ПРЕДЛАГАМ ДА СЕ СЪБЕРЕМ НА АРИАНА КАТО ДИСКУТИРАМЕ ЗАЕДНО ВАРИАНТИТЕ ЗА ПОНЕДЕЛНИК. Ще има хора участвали на срещата с Премиера. Също така предлагам да покажем че сме цивилизовани, като не нарушаваме разпорежданията на полицията, за да покажем че уважаваме това че сме получили диалог днес. Това е важно и за да покажем, че сме там заради природата, а не заради блокадата като самоцел. Но с ясното съзнание, че още няма нищо черно на бяло, НЕ СМЕ СКЛЮЧИЛИ СДЕЛКА (както пише в някои медии), че следим внимателно какво ще излезе черно на бяло и че няма да се успокоим дотогава. Моля нито се успокоявайте, нито блокирайте ДНЕС движението, А ЕЛАТЕ НА АРИАНА НА ДИСКУСИЯ.

(следва продължение....)
цитирай
40. lostov - Продължението на Андрей Ралев.
15.06.2012 21:04
ОСНОВНИЯТ ПРОБЛЕМ Е, че Министерски съвет не може нищо да забавя! Според Конституцията:

Чл. 98.
Президентът на републиката:
4. обнародва законите;
---
Чл. 101.
(1) В срока по чл. 88, ал. 3 президентът може мотивирано да върне закона в Народното събрание за ново обсъждане, което не може да му бъде отказано.
(2) Народното събрание приема повторно закона с мнозинство повече от половината от всички народни представители.
(3) Повторно приетият от Народното събрание закон се обнародва от президента в 7-дневен срок от получаването му.
---
Чл. 88.
(1) Законите се обсъждат и приемат с две гласувания, които се извършват на отделни заседания. По изключение Народното събрание може да реши двете гласувания да се извършат в едно заседание.
(2) Другите актове на Народното събрание се приемат с едно гласуване.
(3) Приетите актове се обнародват в "Държавен вестник" не по-късно от 15 дни след приемането им.

Тоест, САМО ПЛЕВНЕЛИЕВ и НС могат да променят закона вече. А Подзаконовите разпоредби не са никаква гаранция! Искаме да разберем какви ще са механизмите за връщане на Закона за нова дискусия и ясно изявление от Президента.

Поздрави,
Андрей Ралев
цитирай
41. анонимен - протестиращите са идиоти щом пр...
15.06.2012 21:58
протестиращите са идиоти щом пречат. да вървят пред золгическата градина и там да си играят еко-хорото. да не пречат на такситата да минават, мамка им копелдашка
цитирай
42. анонимен - на орлов мост не е народа а разни л...
15.06.2012 22:13
на орлов мост не е народа а разни лумпени и дрогаджии, много от тях са малоумни, дай им кебачета и бира и са готови да правят зулуми, мамка им копелдашка
цитирай
43. анонимен - " А-аа, тука навлизаш в много ...
15.06.2012 22:17
bezmitove написа:
" А-аа, тука навлизаш в много дълбоки води без да знаеш да плуваш."

За тебе може да са дълбоки води, океан...а за мен това може да са просто водни изпарения...
И за това да не ми се налага да плувам...
Ама това е тема за друг разговор, на друг език, на който ти вероятно не може да разговаряш...разговор на език без думи...

Да, аз съм. Също се подвизавам под името Подводни, само гдето в момента използвам един лаптоп. Въпреки, че съм влязъл в профила си, нямам идея защо ме изтипосва като анонимен. Повечетно анонимни коментари са мой, но не всички.
Така, това за мен.
Само не ми стана ясно ти, уважаеми, от позицията на какъв казваш - аз не бях. Искаш да кажеш, че въобще не си живял в страната през тези 20години? Или си паднал от "небето"? Нима си новият месия, неопетнен, чист като сълза или си самият Санат Кумара. Ако си такъв, то в теб вече няма нищо свято и чисто, защото самото написване на коментари 14 и 25 просто ти зацапва цялата "визия". Каазваш , че съм в грешка. Добре, така да бъде, нямам претенциите да бъда ясновидец, макар, че имам някои по-особени преживявания.
Искам да попитам от позицията на какъв си позволяваш да определяш кой трябва да живее и кой не? Да не би да притежаваш планетата, че си така категоричен за живота на тази точка в безкрая? Кой ти дава това право? Или си мислиш, че си наместник?
Много собственически се изказваш! Казваш, че материята не ми е позната, а за теб е лек летен бриз. Ако бе така, то би трябвало да знаеш, че такива като теб е имало и преди, но леко са позагинали.
Чаеткаш, за какво иде реч.
цитирай
44. анонимен - Вмире, един съвет към тебе и всич...
15.06.2012 22:30
d3bep написа:
Вмире, един съвет към тебе и всичките БокоТиквовисти от блога ти...
Намалете тревата , която сами си признахте, че пушите 28 дена в седмицата( за справка коментар 69 на отявлен бокотиквовист - http://vmir.blog.bg/politika/2012/06/14/boiko-borisov-prezident-na-es.967735) и редовно употребявате преди да влезете в блога.

После минете, пак да го обсъдим. Боко Тиквата, герберите, и другите цветя.. Там рози, двупръсти лъвчета.
Айде момчето ми. Разбирам, напушени сте. Животът ви е весел. Простимо е... Разбираемо е.

Елате в реалния свят, където сме на прага почти на Война, която Бойко ни докарва. Външна - Със Сърия, и вътрешна, гражданска.


Ти ма уби. Не така с Вмирчо, че е чувствителен и ще ти изнесе цяла лекция. :)
цитирай
45. анонимен - Подводни
15.06.2012 22:30
анонимен написа:
протестиращите са идиоти щом пречат. да вървят пред золгическата градина и там да си играят еко-хорото. да не пречат на такситата да минават, мамка им копелдашка

Не става! Боко, не кръцнал лентата за метрото до хладилника. Били свършили на Илиянци. Няма как да се иде. Бакшишите вземат много скъпо, па и ограничен контингент возят. Ако ли пък толкоз бързаш, наеми си хвърчолет.
цитирай
46. анонимен - Подводни
15.06.2012 22:43
анонимен написа:
на орлов мост не е народа а разни лумпени и дрогаджии, много от тях са малоумни, дай им кебачета и бира и са готови да правят зулуми, мамка им копелдашка

Абе това с кебачето и бирата е нещо афиф работа. Виж друго си кебаБче и бира. Само че с увеличаването на кебабчетата се убеличава и бирата, че вземе да ти стане тежко, па се пропружиш малко да починеш. Дордето починеш пак огладнееш и ожаднееш и ну давай с начале - кебабчета, биричка и пак и пак, дорде се подуеш. Па полегнеш да починеш ......
Нататък можеш и сам. Кат стигнеш до золумите, ела се обади.
цитирай
47. lostov - Цъкнете набързо тази анкета да видите резултатите какви са!!!!!
15.06.2012 22:49
http://www.capital.bg/interaktiv/anketi/?guid=3273
цитирай
48. анонимен - Подводни
15.06.2012 22:58
kushel написа:
d3bep написа:
Вмире, един съвет към тебе и всичките БокоТиквовисти от блога ти...
Намалете тревата , която сами си признахте, че пушите 28 дена в седмицата( за справка коментар 69 на отявлен бокотиквовист - http://vmir.blog.bg/politika/2012/06/14/boiko-borisov-prezident-na-es.967735) и редовно употребявате преди да влезете в блога.

После минете, пак да го обсъдим. Боко Тиквата, герберите, и другите цветя.. Там рози, двупръсти лъвчета.
Айде момчето ми. Разбирам, напушени сте. Животът ви е весел. Простимо е... Разбираемо е.

Елате в реалния свят, където сме на прага почти на Война, която Бойко ни докарва. Външна - Със Сърия, и вътрешна, гражданска.


Ти ма уби. Не така с Вмирчо, че е чувствителен и ще ти изнесе цяла лекция. :)

Катана даде фира= Вмирча е достоен негов заместник.
цитирай
49. анонимен - Подводни
15.06.2012 23:02
d3bep написа:
Вмире, един съвет към тебе и всичките БокоТиквовисти от блога ти...
Намалете тревата , която сами си признахте, че пушите 28 дена в седмицата( за справка коментар 69 на отявлен бокотиквовист - http://vmir.blog.bg/politika/2012/06/14/boiko-borisov-prezident-na-es.967735) и редовно употребявате преди да влезете в блога.

После минете, пак да го обсъдим. Боко Тиквата, герберите, и другите цветя.. Там рози, двупръсти лъвчета.
Айде момчето ми. Разбирам, напушени сте. Животът ви е весел. Простимо е... Разбираемо е.

Елате в реалния свят, където сме на прага почти на Война, която Бойко ни докарва. Външна - Със Сърия, и вътрешна, гражданска.

Не се аби френд. Съветите си ги получават на 5-то и 15-то число.
цитирай
50. анонимен - Подводни
15.06.2012 23:14
lostov написа:
http://www.capital.bg/interaktiv/anketi/?guid=3273

От това лапче нищо не ъзлиза кат хората. Ще го видя по-късно.
Относно предишната информация. Тя показва ясно какъв лъжец е ББ. Днес е казал, че ще спре закона за да се поправи. И то при положение, че няма такива правомощия.
цитирай
51. bezmitove - Не, никъде не съм казвал такова нещо.
15.06.2012 23:56
"Само не ми стана ясно ти, уважаеми, от позицията на какъв казваш - аз не бях."
Ето това ви е другия огромен проблем, че не казвате точно каквото е, а и не чувате/четете точно каквото е, а се опитвате да интерпретирате.
Писал съм по 7 точки, точно това което е. Къде съм писал, че не съм бил, или че съм като тоя(който за първи път чувам) Санат Кумара.
Сега се зачетох само за малко в блога за него и веднага открих измамите...
Уж не е за илюзиите а са писали, че е Гуру? Каква по характерна илюзия от това?

А относно:
"Искам да попитам от позицията на какъв си позволяваш да определяш кой трябва да живее и кой не? Да не би да притежаваш планетата, че си така категоричен за живота на тази точка в безкрая? Кой ти дава това право? Или си мислиш, че си наместник?"
Не аз определям кой да живее или не, но по този извратено гротесктен начин, който е в момента, така наречената човешка цивилизация, лично според мен трябва да бъде ликвидирана.
Ама ти какво се притесняваш за това, та нали е илюзия?

"Много собственически се изказваш! Казваш, че материята не ми е позната, а за теб е лек летен бриз."
Ето отново. Не съм казвал такова нещо. Писах, че може би...а основното, което исках да кажа е между редовете, което до някъде си разбрал, и вероятно за това, така подскачаш тук...

"Ако бе така, то би трябвало да знаеш, че такива като теб е имало и преди, но леко са позагинали.
Чаеткаш, за какво иде реч."
Тука не мога да те разбера които визираш, но и преди съм писал нещо, което вероятно си чел:
Никой не може да ти вземе това, което си. Както и никой не може да ти даде това, което не си.
Чаткаш ли?
Така че за какъв живот говорим изобщо, в тази измислена илюзия за Бога?

Разбира се говорим за ония измислен Бог, който бил цар на царете, господар на поповете и подобни глупотевини...
Да и за този същия говорим "“В името на АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ, възлюбени Хелиос, моля те да изчистиш моята аура и моите чакри от всичко, което не е от Бога..."
цитирай
52. lostov - ;)
16.06.2012 01:40
анонимен написа:
lostov написа:
http://www.capital.bg/interaktiv/anketi/?guid=3273

От това лапче нищо не ъзлиза кат хората. Ще го видя по-късно.
Относно предишната информация. Тя показва ясно какъв лъжец е ББ. Днес е казал, че ще спре закона за да се поправи. И то при положение, че няма такива правомощия.


На бат'Бойко правомощия му не трябват. Той ВЛИЯЕ! ;)))) Майтапа настрана, но мисля, че ако наистина поиска, дори и без правомощията, за които говориш може да направи нещо по въпроса в наша полза.. но само ако поиска. Ако ли не, ще трябва ние да си извоюваме правото за това!
цитирай
53. podvodni - До безмитове
16.06.2012 01:41
Най сетне съм на баш компа.
И така колега, похвалили преди много, много време , един голям философ (май Питагор бе), че са му много големи знанията. Философът клекнал, кат Йешуа, начертал два кръга - малък и голям. - Малкит кръг - рекъл философът - са Вашите знания, големият - мойте. Вашите знания (вътрешноста на кръга) са малки и досегът ви с неизвестното ( външността извън кръга) у по- малък. Моите знания со по-големи и досегът с неизвестното много по-голям.
Та, горе - долу така седи въпросът с дълбочината на водоема.
И не чакай обслужващ персонал! Щом си кацнал на гара Разпределителна (сиреч, планетата Земя), сам си избираш влака и направлението. Създателят, не е служба по чистота. Дал ни е свободна воля, отговорностто е изцяло наша.
А лека нощ. Ще си лягам. Утре пак.
цитирай
54. podvodni - http://www. capital. bg/inter...
16.06.2012 01:49
lostov написа:
анонимен написа:
lostov написа:
http://www.capital.bg/interaktiv/anketi/?guid=3273

От това лапче нищо не ъзлиза кат хората. Ще го видя по-късно.
Относно предишната информация. Тя показва ясно какъв лъжец е ББ. Днес е казал, че ще спре закона за да се поправи. И то при положение, че няма такива правомощия.


На бат'Бойко правомощия му не трябват. Той ВЛИЯЕ! ;)))) Майтапа настрана, но мисля, че ако наистина поиска, дори и без правомощията, за които говориш може да направи нещо по въпроса в наша полза.. но само ако поиска. Ако ли не, ще трябва ние да си извоюваме правото за това!

Да де, ама ако го направи, знаеш ли, че е атакуваемо в КС. И кой ще бъде преебаното хамилче? Народеца! А онзи толуп, ще си измие ръцете кат Пилат Понтийски, с "комунистите", и ще се присмива самодоволно, че пак е преебал простия народ.
Ей, този може да е прост на галош, но съветниците му на пасат трева.
Цаката е путьото- президент да наложи вето. Ако му стиска.
цитирай
55. d3bep - Не се аби френд. Съветите си ги ...
16.06.2012 08:33
podvodni написа:

Не се аби френд. Съветите си ги получават на 5-то и 15-то число.

Как веее, как можа да го кажеш изобщо.
Те били чеСни калуди.
Сърце не им давало да не фалят Бойко по цял ден, по де що има - имейли, блогове, фейсбуци, ноутбуци и други злокачествени буци.

Вмира имал МНЕНИЕ по въпроса, а не че изпълнявал директива. Имало само една особеност, мнението му трябвало да се споделя по 500 пъти на ден. За да се затвърждава.

Народ, предимно от ПРЕДАТЕЛИ. И за съжаление колкото по - беден става, толкова повече евтините предатели се увеличават.
Може би затова постоянно го държат в нищета, по - лесно се управлява, той сам си дава гъза.

В тази връзка, има вероятност пак да спечелят изборите.
Даже и по виденово време бяхме по - добре. Семейството на всеки втори мой познат умира от глад, а банките регистрират рекордни печалби и го отпразуват с намаляване на заплатите и бонусите.
Така че, има и пари, и гладни дупета за продаване, свръх тези, дето списват блогове...

А че бойко купува циганите ,че изнудва тези зависими от държавата да гласуват за него, че продава депутатски места и апетитни служби като на битак и че подправя изборните резултати ,вече отлично знаем, така че всичко е възможно.
цитирай
56. zabavnata - Хората са прави!
16.06.2012 08:35
Имат право да протестират и ще го направят там, където ще ги забележат. В гората неволята не идва, а на Орлов мост изпратиха полицаи да бият протестиращите. Аман от лобистки закони, аман от рушвети под масата! България се мутрифицира от ден на ден. Имаме си ТОТАЛИТАРЕН вожд, с авторитарен стил и метод на "работа" и блеещи овце дето колкото повече ги стрижат и доят толкова повече безропотно ходят след него. А овчарят ги води към кланницата.
цитирай
57. podvodni - Не се аби френд. Съветите си ги ...
16.06.2012 09:57
d3bep написа:
podvodni написа:

Не се аби френд. Съветите си ги получават на 5-то и 15-то число.

Как веее, как можа да го кажеш изобщо.
Те били чеСни ....

А добрутро.
Мноо си прав браткиш (Докарах ли го по КаруЦарски?).
Съвсем случуйно, докато изказваш таквиз мисили, да са ти кзвали че си камунист? Ако ни съ, то сиги, шъ го напраат. Дежурнота им препоръка след такъв род изказвание - Ами кат нети харесва тук, заминавай за Китай, Куба, Виетнам и др, далечни дестинации. Дежурно щяха да попитат - Е , кой трябваше да изберем - Станишев, Първанов, Костов? Дежурно щяха да оповестят - Поне той прави нещо за България, другите само крадоха !?!?!?!?
И най-накрая ще те питат - Ами ти какво предлагаш? Кой да НИ УПРАВЛЯВА !
Чаткаш ли какво имам предвид? Ати искаш да приемат съвети с който един бонбон не могат да си купят. Друго си е като видят цифрата на съвета изписано на фишчето.
цитирай
58. анонимен - Папагали в блог.бг
16.06.2012 10:13
Прочетох част от злобните просташки коментари и се замислих ат къде идва тази простотия?Не вярвах че има толкова глупави хора в България...включих телевизора и разбрах всичко-Кошлуков разговаря със Станишев.Последния плещи идиотщини и папагалите тук веднага повтарят неговите думи...какъвто идеолога,такива и последователите,прости им господи!



цитирай
59. podvodni - Прочетох част от злобните прост...
16.06.2012 10:24
анонимен написа:
Прочетох част от злобните просташки коментари и се замислих ат къде идва тази простотия?Не вярвах че има толкова глупави хора в България...включих телевизора и разбрах всичко-Кошлуков разговаря със Станишев.Последния плещи идиотщини и папагалите тук веднага повтарят неговите думи...какъвто идеолога,такива и последователите,прости им господи!

Вазпитаните хора, заранъс кат станат се препружат една така убаво, па земат да рекнат едно гръмко добрутро. А не кат тебе - със Станишев ляга, със Станишев става.
Ако те боли глава заранъс кат си станал, то за това си има причина. Или си препил вчера, пък може и да си спал отвит и на течение. Пък може и кон да те е ритнал в просъница.
Премери си температурата, вземи 2 аспирина, тегли си един студен душ и най-накрая вземи се гръмни. А ако нямаш пистолет, мога да ти услужа с малко парици та да си купиш
цитирай
60. podvodni - Имат право да протестират и ще го ...
16.06.2012 10:32
zabavnata написа:
Имат право да протестират и ще го направят там, където ще ги забележат. В гората неволята не идва, а на Орлов мост изпратиха полицаи да бият протестиращите. Аман от лобистки закони, аман от рушвети под масата! България се мутрифицира от ден на ден. Имаме си ТОТАЛИТАРЕН вожд, с авторитарен стил и метод на "работа" и блеещи овце дето колкото повече ги стрижат и доят толкова повече безропотно ходят след него. А овчарят ги води към кланницата.

Имат право, я! И ще го праваят! Протест му е майката , инак няма оправия. А и ако се хванем за ятаганите и почним да сечем де що има шебец-гойска глава положението ще се оправи за нула време.
цитирай
61. d3bep - Прочетох част от злобните прост...
16.06.2012 10:52
анонимен написа:
Прочетох част от злобните просташки коментари и се замислих ат къде идва тази простотия?Не вярвах че има толкова глупави хора в България...включих телевизора и разбрах всичко-Кошлуков разговаря със Станишев.Последния плещи идиотщини и папагалите тук веднага повтарят неговите думи...какъвто идеолога,такива и последователите,прости им господи!




Vmirе, да не си си забрайл паролата браткиш...
Ай.. И сега кака ше публикуваш всеки ден и че се отчиташ пред изпълкома на ГЕРБ?
Помогни му, Господи... Да си намери паролата и потребителското име.
цитирай
62. анонимен - ...
16.06.2012 10:56
podvodni,благодаря ти за потвърждението на думите ми!Бъди здрав!(макар че с толкова злоба в душата...?!)
цитирай
63. godlieb - "ДА СИ ВЪРШАТ РАБОТАТА"
16.06.2012 10:59
Е - КАКВА Е ТАЗИ РАБОТА ОСВЕН БЕНЕФИЦИИ И БОНУСИ!?! КАКВИ СА ТЕЗИ РАЗМЕСТВАНИЯ НА КОМПЛЕКТОВАНИ ДЪРЖАВНИ УЧРЕЖДЕНИЯ ИЗВЪН СТОЛИЦАТА? ТОЧНО КОГАТО НАЙ-МНОГО СЕ ПЛАЧЕ - ЧЕ НЯМА ПАРИ!?!
цитирай
64. podvodni - podvodni, благодаря ти за потвъ...
16.06.2012 11:04
анонимен написа:
podvodni,благодаря ти за потвърждението на думите ми!Бъди здрав!(макар че с толкова злоба в душата...?!)

Злоба? Яко си настинал, брат! Просто правя конструктивно предложение, което може да ти бъде в голяма полза. А и на само на теб.
цитирай
65. podvodni - Е - КАКВА Е ТАЗИ РАБОТА ОСВЕН БЕНЕ...
16.06.2012 11:07
godlieb написа:
Е - КАКВА Е ТАЗИ РАБОТА ОСВЕН БЕНЕФИЦИИ И БОНУСИ!?! КАКВИ СА ТЕЗИ РАЗМЕСТВАНИЯ НА КОМПЛЕКТОВАНИ ДЪРЖАВНИ УЧРЕЖДЕНИЯ ИЗВЪН СТОЛИЦАТА? ТОЧНО КОГАТО НАЙ-МНОГО СЕ ПЛАЧЕ - ЧЕ НЯМА ПАРИ!?!

Народа го е казал най-верно - Залудо работи, залудо не стой! Тъй като ББ е повече от народа, казва - Залудо харчи, залудо не спестявай.
цитирай
66. ok3223 - Прочетох част от злобните прост...
16.06.2012 12:00
анонимен написа:
Прочетох част от злобните просташки коментари и се замислих ат къде идва тази простотия?Не вярвах че има толкова глупави хора в България...включих телевизора и разбрах всичко-Кошлуков разговаря със Станишев.Последния плещи идиотщини и папагалите тук веднага повтарят неговите думи...какъвто идеолога,такива и последователите,прости им господи!

Какво не ти харесва в Станишев,дебилчо? Ако помогнем, само той има възможност да измете бандата Герб. Да не си с кукувица Кунева или ново излюпени партийки на стари мутри,които искат да ловят риба в кална вода.Глей го тапунгера, .
Бокото е кукла на конци,командвана от наши олигарси, от ЦРУ и МОСАД.НАЧАЛНИКА НА ЦРУ ГО" съветва" 3 дни. до вчера
Слуга на чужди интереси.

Напред момичета, момчета,
на щурм срещу врага.
Да свалим тази власт проклета,
и спасим,България, от беда.

Те искат днес да бетонират
и Пирин,с Рила,целия Балкан,
и Витоша, Родината ни мила,
природата да стане зян...

България да стане джунгла,
бетонна джунгла, от бетон.
На кой ли днес това отърва?
На ГЕРБ, поръчал тоз закон...




цитирай
67. bezmitove - podvodni първо
16.06.2012 12:38

Това за кръговете е пълна глупост. Прочети първо разказа за малкото еленче, което предупреждавало главатяря на стадото, а той не го послушал.
После още по голяма глупост е да си вменяваш, че си големиьот кръг.
Това е също огромен проблем, има много хора, които са се на бълбукали със "знания", голяма част от които изобщо не разбират, а още по лошото е, че в тези "знания" има лъжи и измами и вижте ни какви гоееееми гръгове сме.
А после като ви метнат на въдицата я боко тиквата, я цариья, я иван костов, я западна демокрация, та кълвете като диви шарани, та не могат ви спрат!

podvodni обяснявам ти че този водоем може и да е от водни изпарения, ама ти си знаеш твоето. Трябва да е гоооем, да го пипнеш, да има страх от удавяне...
Е не мога да ти помогна, щом искаш да далдисваш у гоемия океан твоя работа.

Кой те е излъгал, че чакам обслужваш персонал?
Не съм кацал на никаква гара(Земя и подобни). Може тя да е кацнала на мен, като нахална муха...
Не знам твоя създател, каква служба е, и какво ти е дал, но този който се перка за гоемиот създател в тази тук илюзия, накрая ще хапне гоемиот шут изодзадзе...
Пък ако щеш ми вярвай.

И колко пъти да ти казвам, че никой не може да ти даде това, което не си?!
Или при тебе е стандартния случай "Едно си баба знае, едно си баба бае"

Сега малко да се отклоним от спама и да напиша и нещо конкретно по темата:
Абе участниците в протеста, уж сте умни, знаещи, а как може да сте такива лапнишарани?
Че така да ви организират протеста, едно че е е през фейсбуук. Цукербукер, съвсем случайно еврейче, съвсем случайно при което са наляли милиони долари дашните богаташи евреи(разбира се без да имат абсолютно никакъв интерес, просто от благородни подбуди). Без чрез фейсшитнята да ви следят като Гоемият Биг брадър, кои сте, какви интереси имате, приятели, среда...и ооо изненада в какви протестни групи пишете!!!

И после да ви организират протест, който е и незаконен, а не легален?!
Направо голи лапнишарани!
цитирай
68. cocascola - до 75
16.06.2012 13:04
Те не го разбират дори .. като им видя блоговете и статии и мога да позная кой набор са :)). Ще ми протестират някакви с провиснали гащи и раници с расти, напушени и пияни и други заблудени. Искам европейски курорти подобни на швейцарските и австрийските защото го заслужаваме, имаме природа и можем да си го позволим. За да имаме федерация,спортисти и здрави хора трябват лифтове и писти.
цитирай
69. podvodni - Те не го разбират дори. . като им видя ...
16.06.2012 13:30
cocascola написа:
Те не го разбират дори .. като им видя блоговете и статии и мога да позная кой набор са :)). Ще ми протестират някакви с провиснали гащи и раници с расти, напушени и пияни и други заблудени. Искам европейски курорти подобни на швейцарските и австрийските защото го заслужаваме, имаме природа и можем да си го позволим. За да имаме федерация,спортисти и здрави хора трябват лифтове и писти.

Искаш, ама за сметка на природните дадености, няма да стане. Може да се впише в тях, но въпреки и за тяхна сметка, в никакъв случай. Страната си е моя а не собственост на някакви измислени олигарси.
цитирай
70. podvodni - До безмитове
16.06.2012 13:46
Аз съм това което съм. Осъзната част от цялото. Винаги има каво да науча, и винаги е повече от това което знам. А колко знам, се определя от това което искам да науча. Никога това което съм научил не е достатъчно, за това продължавам да търся и уча. Тази илюзия наречена реалност, е материализиране само и единствено на илюзиите породени в нашите глави.
Относно протеста. Нелегален е в представите на тези които облякоха бандитизма в легални законови форми. Сегашният закон за горите приет от ГЕРБ е нищо повече от подобна премяна.
цитирай
71. ok3223 - До безмитове
17.06.2012 17:24
podvodni написа:
Аз съм това което съм. Осъзната част от цялото. Винаги има каво да науча, и винаги е повече от това което знам. А колко знам, се определя от това което искам да науча. Никога това което съм научил не е достатъчно, за това продължавам да търся и уча. Тази илюзия наречена реалност, е материализиране само и единствено на илюзиите породени в нашите глави.
Относно протеста. Нелегален е в представите на тези които облякоха бандитизма в легални законови форми. Сегашният закон за горите приет от ГЕРБ е нищо повече от подобна премяна.


КОЙ СИ ТИ, ТА ДА НИ УЧИШ НА АЗБУКАТА?
СЛЕДЕНЕ, ЗАПИСВАНЕ, ПРОСЛУШВАНЕ...това е днешната глобална цивилизация, което е реалност, която познаваме по-добре от теб.
Но това няма да ни спре да се борим, нещата в БГ да стават така както е редно и законно, в интерес на обществото, а не на банди от мутробизнесмени, за които печалбата е над всичко.
Та скрий се с твоя менторски тон.
Не учи дяда си как се правят деца.
цитирай
72. podvodni - до ОК3223
18.06.2012 14:12
Нещо не успях да стопля за ккакво иде реч в твоето писание, но въпреки това ще се опитам нещо да ти отговоря.
Какво те кара да мислиш, че се опитвам да те уча на азбуката?
И в никакъв случай не се опитвам да спра когото и да било да се бори за каквото и да било.
Въпросът не е да знаеш как се правят деца, а да знаеш какво да им дадеш като знание.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: podvodni
Категория: Политика
Прочетен: 3692852
Постинги: 304
Коментари: 4467
Гласове: 3151
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930