Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2012 17:20 - Протеста на "зелените" разкри, че елита се страхува
Автор: podvodni Категория: Политика   
Прочетен: 30923 Коментари: 60 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

То бе протест, то бе чудо. Едва ли има друго събитие което така да наелектризира всички нас. Наводнения, земетресения, взривове, всичко бледнее пред станалото на Орлов мост в последните дни. Всички, управляващи, опозиция и  обикновенни хора се стреснаха от това което наистина стана. Защото тези събития разбудиха спомени за едно събития станала не отдавна, в едни други гоеграфски ширини. Олигархията бе изправена на нокти. Тя се уплаши не нашега. Защо? Каква бе причината?

За да си отговорим на тези въпроси, трябва да се върнем делеч назад във времето, когато все още нямаше интернет, а мобифоните съществуваха единствено в американските филми, и то с размерите на тухла четворка.

В средата на 80-те години световната олигархия, привършва подготовката за премахването на социалистическата система.  Самата система, замислена в началото на 20-ти век , не донася необходимите резултати, но и отгоре на това започват да се забелязват наченки на непредвидени и нежелани ефекти.  Започва зараждане на мисловни процеси в обикновенните хора, а това бе  и си остава нежелано за олигархията. Поради тази причина трябваше да се предотврати всякакви опити за независимо мислене, като за целта населението трябваше да се вкара в спиралата на моралният и икономически упадък. Под формата на демократични процеси и създавнето на илюзията, че просперитета и благоденствието чакат на прага да нахлуят едва ли не във всеки дом, се извърши смяна на парадигмата и мисловната матрица.  Всичко това не би било възможно без съгласието и пълното съдействие на управляващата олигархична върхушка в социалистическите страни. Сделката, както се казва, бе танто за кукуриго.  Световната олигархия получи пълен достъп до благата на съответните територии, в това число и човешсият потенциал. Едва ли  бихте допуснали, че Запада би тръгнал да прави промени у нас и ли където и да е било с помоща на „Тероите на социалистическият труд”, Братя Мормареви или преподавателите в химическият факултет на Софииският университет. Промени се правят с тези които реално владеят властовите лостове по вертикалата и хоризонталите.  Именно с тяхна помощ, бе изтъргувана не само системата(парадигмата), но и територията , кокто и това което се намира под нея, заедно с хората,  в замяна на запазването на политическата и икономическа власт. И понеже спуснатата парадигма изискваше многопартииност, бившата номенклатура, се раздели на привидно враждуващи партии, но реално редуващи се в обяздването на народа и разпределението на благата изградени от него.  Същевременно под предлог че трябва да се плаща натрупаните задължения от предишният режим,  огромна част от капитала се разпродаваше на „пазарният” принцип – на този който даде най-малко. Естествено  тези които даваха и участваха в „приватизацията” бяха само подбрани, „наши”  хора. Нямаше нито един случаен.  А когато смяната на „караула” започваше да буди съмнения, то в играта се вкарваха дълбоките резерви. Естествено с подобаващите компенсации. Такива резерви бяха Симеон Кобурготски  и сегашният премиер Бойко Борисов.  Персонажи от типа на Яне Янев и Волен Сидеров бяха допускани само да надникнат през открехната врата на играта, но след това незабавно неутрализирани. Естествено, такива „статици”, биват овъзмездени подобаващо за тяхната роля с напомнянето, че са тяхната работата вече е провършила. А за в бъдеще се лансира нова резерва – Миглена Кунева. Същевременно като  идеологически „опонент” на Кунева,  се подготвя един друг персонаж – Кристалина Георгиева.  (заб. – Тези които имат представа от окултизъм ще разберат, че олигархията се опитва да играе по правилата.). Различието на прехода между отделните страни от соца. , и най – вече,  между централнита и южната част на бившият лагер, независимо от общата принадлежност към една система, са много, много странни.  Би следвало да има относителна еднаквост в преходните процеси, но реално не бе така.  Тези различия, според новите парадигми, се представяха като плод на манталитета, гоеграфското разположение и историческата обремененост на Балканите  С нарастването на информираноста от алтернативни източници, плод на свободата на словото, постепенно излиза наяве същинската причина за това. А именно – различието в генно-информационата структора на населението от района на Балканите, духовните критерии ( да не се бъркат с религиозните) и най-вече с особенностите намиращи се  в недрата на територията и тяхната физическа връзка.  Именно тези особености могат да дадат отговора на въпроса: Защо, България и Румъния в пътят си кам ЕС и НАТО, витаги вървяха в комплект, въпреки някои различия между двете страни, най-вече в икономическата област.

Тази бърза ретроспекция на прехода предопредели събитията настанали наскоро.

Ако в миналото, или по-точно през 20-ти век, информацията можеше да се контролира успешно чрез печатни, ефирни медии и ограничен достъп да телефония в продължение на десетки години, забавяйки по този начин миславните процеси, то в днешно време, когато информацията се разпространанява основно чрез интернет и телефонията стана достъпна даже и в отдалечените кътчета, процесите довеждащи не само до наченки на самостоятелни мисловни процеси но развитието на такива, съкратиха времете до няколко , максимум до 10 години.  Времето за реакция и противодействие, от страна на олигархията,  силнона малява и съвсем естествено се получават пробойни.

Именно една такава пробойна се оказа и протеста на еколозите през изминалите дни. Аналогиите с протестите на „Екогласност” в края на 80-те и началото на 90-те са доста обезпокоителни. Но факта които реално вкара в стрес олигархията е технологията на протеста и аналогията с арабската пролет. Приликите тук са доста много.  Както в арабските държави, така и тук имаме едно олигархично управление, осъществяващо своето благоденствие върху гърба на основната част от населението.  Въпреки призивите за разумност в решенията и действията си, неотчитайки реалностите в следствие на загубата на расъдък, породена от нарастващата самозаблуда за елитарност, олигархията с всяко свое действие все повече губеше мярката на своята егоистична лакомия, считайки себе си за недосегама даденост в живота.  Начина на организиране на протеста, чрез социалните мрежи, породиха осонователни страхове в олигархията, че процеса може да доведе до повторение на арабската пролет.  Оглушките правени в продължение на месеци, въпреки че „зелените” протестираха по законно установеният начин, доведе до съвсем закономерният „незаконен” но единствено възможен и правилен начин за изказване на мнение и чуваемост.  Независимо, че действията протичаха извън рамките на Закона за събранията, митингите и манифестациите и реалната възможност която дава този закон за драстичини мерки от страна на органите на реда, олигархията се уплаши да използва това свое право.  Действията на премиера и в последствие на президента не бяха продиктувани от чист рационализъм, а само и единствено от страх.  Не само използването на законните мерки за противодействие на „незаконата” проява, но и отказа за вслушване отново под претекст за противозаконност, щеше да доведе до нарстване обема на протеста и достигане на тъй наречената критична маса, вследствие на гражданското неподчинение (което е реалното название на протеста),  което реално би отприщило вълна от събития известна под общото наименование – революция. Нарастване на опасността от отприщване на натрупаната омраза към олигархията в продължение на 20 години, която можеше да се изрази в кърва саморзправа с олигархията и неговит слуги от престъпният свят, породи неуписуем ужас в главите на „елита”.  Поради тази , а не друга причина, елита направи своето отстъпление, с надежда породените икономически загуби да бъдат компенсирани в бъдеще. Елита ясно  отчита, че прагът на търпимост вече е достигнат.  Независимо от това, все още остава самозаблудата за незаменяемост, която от своя страна ще притъпи времената паника и ще доведе до нова по-толяма гавра с народа и неговото търпение с цел компенсиране на загубите и наказание над непослушните.  И това ще бъде повратната точка, от която няма да има никакво връщане. 

Това всъщност е процеса на истинско събуждане.  Много от нас вече са наясно, че елита не е всесилен. Той изпитва истински ужас.  Малцина го знаехме и говорихме за това години на ред.  Мнозина през тези 3 дни го разбраха. Но не малко са тези които въпреки това отказват да го разберат.

Много от хората ясно видяха опасдността от реален сблъсък по подобие на арабските събития което ги хвърли в истински страх да не загубят спокойствието на своето жалко съществуване. Излизането от унеса и встъпването в реалноста би причинило голям стрес. Нежеланието за откъсване от илюзиорното спокойствие на всекидневието, изразено в процеса, работа – къща и обратно с леко октлонение за едноседмична почивка на море, породи и естествената реакция в нетпространството.  Моментално и без закъснение се появиха коментари заклеймяващи „незаконният” протест. Имаше даже обвинения, че поради блокиране на Орлов мост, линейки не са могли да стигнат навреме до критично нуждаещи се от помощ хора, пожарни не са се отзовали на време за да спасят хора от горящи згради, деца са травмирани за цял живот, защото техни родители са закъснели да ги вземат от детски градини. Появиха се мнения и упреци към протестиращите, че са нарушили и отнели свободната воля на хората.

Разбираем е страха на живуркащите изразен в подобни реакции.  И елита не закъсня да използва този страх.

Появиха се обвинения за лумпенизация на протеста макар,  че елита, навреме схаванал опасността, бързо изтегли нарочно изпратени лумпенски провокатори под привидни арести.  Не остана назад и използването на електронните медии за изопачаване на протеста. Оператор на неособенно почитаната телевизия БТВ бе натупан за нахалството си. И  журналисти подеха яростна кампания за заклеймяване на еколозите и протестиращите.

Премиерът в своя типичен елементарен стил  подхвърли,  и веднага бе подет от живуркащите, въпроса за това къде са били „зелените” по време на заменките правени от предишното правителство.

Те бяха там, на улицата и протестираха. Ами живуркащите къде бяха?

Бяха  на опашка в банките за получаване на кредит за закопуване на жилище или автомобил. Бяха по моловете за обзавеждане  и копуване на пералня, телевизор, съдомиялня или нов мобифон на лизинг. Бяха на екскурзия в Европа или на почивка в Турция или Гърция.  След това трябваше да погасяват вноски. Нямаха време за празни приказки и излишни действия.  И това причинено от страх да не би случайно да загубят това което реално не притежават. Сега в период на икономическа криза същият този страх е пъти по-голям. И това се знае от елита и ще го използва. На ред е тежката артилерия – политолози, анализатори, коментатори и пр. „експерти”, които ще раздухат измислени теории с цел представяне на протеста н негативна светлина в интерес на „елита”.

А на улицата ще бъдат все повече събудили се хора, които излезли от прегрътката на илюзията са прозряли простата истина, че единственото ценно което наистина могатбезвъзвратно  да загубят, е бъдещето.

Орлов мост ще бъде новото „Орлово гнездо” в защита на бъдещето .



Гласувай:
24



1. dedenze - Тъжни, но вярни констатации !
19.06.2012 17:33
А пътят е този, овцете ги изклаха и изядоха !
цитирай
2. idealist - Интересен е
19.06.2012 17:38
въпросът къде е бил самият Цвъки, когато са застроявали Слънчев бряг :) Може би тогава си е избирал поредния от шестте си апартамента... :)
цитирай
3. podvodni - А пътят е този, овцете ги изклаха и ...
19.06.2012 17:41
dedenze написа:
А пътят е този, овцете ги изклаха и изядоха !

Има още от овцете. Те определят протеста като незаконен и ограничаващ правото им на доброволен избор да бъдат роби.
цитирай
4. podvodni - въпросът къде е бил самият Цвъки, ...
19.06.2012 17:43
idealist написа:
въпросът къде е бил самият Цвъки, когато са застроявали Слънчев бряг :) Може би тогава си е избирал поредния от шестте си апартамента... :)

Учил се е да бъде елит.
цитирай
5. chavdar01 - НАИСТИНА СЕ ВИДЯ ЛИЦЕТО НА ПОЛИТИЧЕСКИЯТ СТРАХ!
19.06.2012 18:02
НИКОГА ВЕЧЕ ГЕРБ-СИК!
ЩЕ ВИ ИЗМЕТЕМ!
ДОЙДЕ ВРЕМЕ ЗА РАЗЛЪКА!
цитирай
6. kostadin - Не жалете живота на воиниците, к...
19.06.2012 18:04
Не жалете живота на воиниците ,казвал Жуковски...Жените отново ще народят войничета !
Явно това не е негова мъдрост ,а си съществува от векове в управляващите.На чужд гръб и 100 тояги са малко
Това което е сериозно ,че народа непрекъснато го пускат по пързалката без да пуснат поне водата да тече.С една дума яко ви дупе!
Сега вътрешната дружина на управляващите се калява ,учи за бъдещият скорошен голям сблъсък,изпробва се всичко ,а вие се радвате за това че ги било страх Страхливите се предават Да сте чули някой да е върнал краденото след като го е страх?
цитирай
7. podvodni - Не жалете живота на воиниците, к...
19.06.2012 18:24
kostadin написа:
Не жалете живота на воиниците ,казвал Жуковски...Жените отново ще народят войничета !
Явно това не е негова мъдрост ,а си съществува от векове в управляващите.На чужд гръб и 100 тояги са малко
Това което е сериозно ,че народа непрекъснато го пускат по пързалката без да пуснат поне водата да тече.С една дума яко ви дупе!
Сега вътрешната дружина на управляващите се калява ,учи за бъдещият скорошен голям сблъсък,изпробва се всичко ,а вие се радвате за това че ги било страх Страхливите се предават Да сте чули някой да е върнал краденото след като го е страх?

Степента на информираност в двете епохи -. по времето на Жуковски и сега - просто е несравнима. Днес знаещите и родените със знания, които не признават авторитета на парадигмата, са пъти повече. Информираноста няма аналог. Все по-трудно става за елита да "пуска по пързалката" когото и да било. Наистина се готвят за скорошният голямсблъсък. Или те, или ние.
Отдавана е казано - те са обречени. Единственото което могат да направят е да отложат, с малко, неизбежното. Но само с малко, не и за винаги.
цитирай
8. анонимен - minio uishiba
19.06.2012 18:47
nam li no policaite se revat za pari i uniformi kat dovici za ui a segacsnite uniformi protiv protestantie izglejdaha ot badesteteo iavno bat boki re recil d apokaje novite uniformi na policita i sto sme na 270 kinta zaplataminimum men 400 ne mi stigaha sam na mesec akka e semeistvo s deca kam 7o00 ,800 kintqa ,a katko kazva valko gai valkov ,nii da sme dobra a da takovame mamata na obikn hora e nea kak da stane s tva valcemislene sred ocete ima i kuceta pazaci na stadoto hay.
цитирай
9. анонимен - minio uishiba
19.06.2012 19:06
te za ko ne puskaha zelenite studenti v parlamenta ne sa ot mafuata prosti i glupavi iadealisti naci da zapazyat prirodta i jivotnite ot machinite ei ce tapi kopeleta za tva im falcificirahte rezultatite i se ne vlizaha v parlamenta da ne vi izvadyat kirlivite rizi ima vidiov den janov mina id«va vidov za elitnite kurvi i gayove,hay.
цитирай
10. анонимен - minio uishiba
19.06.2012 19:10
tei de 97 vi sa razmina nal izlagahte naroda ce csi sa uprim i ko stava nanio kostov kuloizdaca na okrade mavara mrasen priavtizira sicshko nalkopele ,ako imam az dyal daite mi go ve laina politioceski vijte kade spa i ko iam spa na ulicata i iam ot kochovete kadei moito parc ot torTA OPDELIHTE SI GO NALII ZA MEN SAMO GLI PUTKI I ZADNICI AMA NE MIO SA NAIAM S TEH.
цитирай
11. podvodni - Много моля, пишете на кирилица. Ако ...
19.06.2012 20:23
Много моля, пишете на кирилица. Ако не уважавате страната си, поне уважавайте езика на който мислите. Това е преди всичко уважение към самият себе си.
цитирай
12. raders - Всъщност, срещу какво се протес...
19.06.2012 20:28
Всъщност, срещу какво се протестираше, така и не се разбра. Щом са "зелени", значи би трябвало да е екологичен протест. Не ми се вярва чак толкова олигархията да се е притеснила от гнева на еколозите.
цитирай
13. podvodni - Радев,
19.06.2012 20:45
И като са зелени да не би да пасат трева и спят по землянки? Къде е казано, че зелените нямат право на друго мнение и искания извън екологичните? Нима живото е строго парцелиран на природа, икономика, технологии, фундаментална наука, социални взаимоотношения? Нима не есъвкупност от всички фактори и елементи?
Колко трябва да се изпише и коментира, за да разберат неразбралите, че никой няма правото да ни отнема бъдещето. Колко трябва да се изпише и коментира, за да разберат неразбралите, че страната ни не е за един ден? Колко трябва да се изпише и коментира, за да разберат неразбралите, че страната ни не е нечия бащиния?
цитирай
14. valsodar - КОГАТО СЕ ПРЕЗАСТРОЯВАШЕ СЛЪНЧЕВ БРЯГ БОЙКО БОРИСОВ БЕШЕ КОНТРАБАНДИСТ НА ЦИГАРИ
19.06.2012 21:04
Пред телевизия бТВ вътрешният министър Цветан Цветанов попита къде са били протестиращите срещу лобисткия закон за горите когато се е застроявал Слънчев бряг преди 20 години.
Налице е очевидно разминаване между казаното от Цветанов и обективната реалност. Но историческата ретроспекция на министъра е добър повод да се припомнят архивни данни за дейността на неговия началник Бойко Борисов през годините, когато се натрупваха капиталите за масово строителство в Слънчев бряг.

Когато се наливаха основите...

През март 1995 г. в Крайморие при акция на НСБОП е разбита фабрика за производство на нелегални цигари. Фирмата организирала производството е "Тео Интернационал", създадена през 1994 г. В нея са акционери следните лица: Бойко Борисов , Цветелина Бориславова, Румен Николов - Пашата, Ангел Бончев от "Литекс" и други по-малко известни персонажи на прехода.

След разкриването на нелегалната манифактура основателят и основен акционер Емил Райков забягва в чужбина. "Тео Интернационал" обаче не прекратява своето съществуване. В края на 1995 г. Бойко Борисов и Пашата влизат в управителния съвет на фирмата, а след няколко месеца, през май 1996, като членове на борда ги заместват Иво Каменов от варненската групировка ТИМ и Недялко Кирезиев.
( http://www.bivol.bg/tzv-tzv-slanchev-briag.html )
цитирай
15. podvodni - Подобни изявления на ББ, ЦЦ и под...
19.06.2012 21:18
Подобни изявления на ББ, ЦЦ и подопечните им министи целят единствено отклоняване на вниманието от основният проблем. Ай изказванията следва да се тълкуват по следният начин -
Щомо като едните могат, защо и ние да не можем? Какъв ви е проблема? Нали сте свикнали?
цитирай
16. pristan - За сега мога да се препиша към жив...
19.06.2012 21:21
За сега мога да се препиша към живуркащите, в смисъл, че не излизам на улицата, за да изразя недоволството си. Поздравявам всички граждани, имащи дързостта да изкажат открито мнението си и казвам това съвсем сериозно, но...
За съжаление, колкото и голям да е един сблъсък, протестиращите винаги ще бъдат смазани: убити, ранени, осакатени, арестувани, разпитвани, измъчвани... зависи от мащаба на сблъсъка. Ако постигнат някакъв успех, той ще бъде привиден и, в крайна сметка, нулев. Ако реномето на върхушката наистина пострада, ще бъде сменено името й, ще бъдат сменени лицата й, но върхушката ще остане. ГЕРБ, Борисов, Дянков, Цветанов... това са призраци. Размахваме юмруците си срещу въздуха, а от него валят куршуми. ГЕРБ ще си отиде, но на негово място ще дойде името на друг призрак, подчинен на върхушката. Върхушката не се страхува, напротив, тя се опива от всяка проява на агресия. Тя иска да ни види озверени, мразещи, убиващи и облени в кръв. Нашата омраза напомпва жилите й и тя става все по-силна, защото служи на Злото.
Когато ГЕРБ си отиде, кого ще сложим на трона? - Върхушката, но с друго име.
Тогава, да легнем и да мрем ли? Не, в никакъв случай! Аз си имам собствена теория, но ще я споделям само с лично заинтересували се.
Агресията и насилието не са решение, те само ускоряват пълното поробване. Със Зло да риташ срещу Злото? Та то само ще стане по-силно!
цитирай
17. podvodni - Попинали Левски - Дяконе, като се ...
19.06.2012 21:34
Попитали Левски - Дяконе, като се освободим, кого ще турим цар?
- След като се осмободим, ако турим цар, то ние сме глупци. Сега си имаме султан!
Това отговорил Левски.
Бих казал същото на всеки който попита - Като махнем ГЕРБ кой ще сложим да НИ управлява? Кой ще сложим на трона?
Роб се става единствено по желание. И за да станеш и бъдеш роб трябва да имаш преди всичко робско мислене.
Върхушката у нас е част от глобалната такава. Сблъсъка ще бъде както на глобално, така и на локално ниво.
цитирай
18. chavdar01 - МНОГО МИ ХАРЕСА ТОЗИ ЦИТАТ НА ВАСИЛ ЛЕВСКИ,КОЙТО СИ КАЧИЛ!ТОВА Е ДЕМОКРАЦИЯ!
19.06.2012 21:54
-"Попитали Левски - Дяконе, като се освободим, кого ще турим цар?
- След като се осмободим, ако турим цар, то ние сме глупци. Сега си имаме султан!
Това отговорил Левски"
цитирай
19. pristan - Добре. За върхушката е ясно. Ще з...
19.06.2012 22:15
Добре. За върхушката е ясно. Ще задам въпроса по друг начин: Като си отиде ГЕРБ (не мисли, че искам да останат!, не споря, не съм ти враг, аз просто търся...), тогава какво?
Когато има масивен сблъсък, това е сблъсък между идеи и тогава робите на едната идея се борят срещу робите на другата идея. Разбери, че много от протестиращите също са с робско съзнание. Те искат по-добър живот, но искат някой друг да им го даде, искат да се борят за някой, който да им го даде, те знаят срещу кого се бият, но не знаят за какво се бият. След като победят, започват да се оглеждат: ами сега, кой ще ни поведе към по-хубавия живот, какво да правим? Те не знаят какво да правят, продължават да са роби. Те вярват в добрия цар. И винаги има някой, който да управлява, винаги! Просто така стоят нещата. Ако това си ти, може би ще си добър управляващ, но ти си роден в света на Злото, така че ще трябва да си отваряш очите на 100, защото то не спи. Хората сме Зли и точно от робските редици на победилите Злото то се възцарява още по-Зло.
Колко войни досега, колко въстания, протести и митинги... Светът все още отива надолу.
Свободните хора са добри хора, но в този свят те се броят на пръсти. Ако ти се качиш на трона, помисли само колко народ трябва да потиснеш и дори избиеш, ако искаш да наложиш твоето виждане за света, което ще е добро за ТЕБ.
цитирай
20. анонимен - Подводни
19.06.2012 23:43
За съжаление или за радост трябва да призная, че си много прав за огромна част от написаното. Вярно е, че мнозинството са роби на идеите. Вярно че сблъсъците до сега са сблъсъци на робите на самите идеи. Защото всеки един от тях иска по-добър живот. Но по-добър от материалистична гледна точка. Този живот който го гледаме по Холивудската пропаганда. Това за всички роби е раят. Страната на неограничените възможности. Страната Утопия.
Казваш че вървим на долу. Вярно е, но сме много близо до дъното. Толкоз близо колкото не можем да си представим. И когато го стигнем мнозина няма да повярват че е дошъл момента за отласкването и ще продължават да дълбаят все по-надолу. А тези които се отблъснат те ще оцелеят. Защото това са наистина свободните хора, които никак не са малко. Казваш, че винаги е имало и винаги ще има хора управляващи. Само че, това винаги, вече е към своят край. Следващите - моят, твоят или нечии друг син или дъщеря или в най-лошият случай, техните деца, няма да бъдат господари. Те ще бъдат представители. От къде го знам ли? Витаги съм го знаел, и това се потвърди от моят син който ми каза, че така ще бъде. Но преди това ни чака ужасът. И тогава робите с тяхното мислене които ще бъдат пречка трябва просто да изчезнат. Такива като мойте синове сега не могат да седнат на трона, даже и да имат тази възможност, защото ще бъде наистина необходимо да избият най-малкото олигархията. А за тях самата мисъл за насилие предизвиква отвращение.
А за себе си каквото и да кажа винаги ще бъде грешно.
цитирай
21. анонимен - Много интелигентна и добре стру...
20.06.2012 00:01
Много интелигентна и добре структурирана статия, но това "закОпуване" и "прегръТка" лееекичко ме притесниха. Добре е да пишем на кирилица, но е добре да пишем и правилно. На фона на споделените размисли и много добрата стилистика това все пак не е най-големия кахър.
цитирай
22. анонимен - Подводни
20.06.2012 00:56
анонимен написа:
Много интелигентна и добре структурирана статия, но това "закОпуване" и "прегръТка" лееекичко ме притесниха. Добре е да пишем на кирилица, но е добре да пишем и правилно. На фона на споделените размисли и много добрата стилистика това все пак не е най-големия кахър.

Има понякога и такива моменти на допускане на грешки.
Можге и да се случи и в най-добрите англииски семейства, жена да забременее от съпруга си.
цитирай
23. анонимен - МИТКО - МНЕНИЕ....
20.06.2012 02:07
СТРАННО.... АРАБСКИ ПРОЛЕТИ, ОПИТИ ЗА АНАЛОГИИ, УМУВАНЕ... А МНОГО БЪРЗО МАЙ ЗАБРАВИХМЕ ЕДНИ МНОГО ПО-ЗНАЧИМИ СЪБИТИЯ, СЪВСЕМ НЕОТДАВНА, У НАС - ПРЕЗ ЗИМАТА НА 1996-97 ГОДИНА... ТОГАВА, КОГАТО ГРАМАДЕН БРОЙ БЪЛГАРИ БЛОКИРАХА ПОЧТИ ЦЯЛАТА СТРАНА, НЕ САМО "ОРЛОВ МОСТ"... И СЪБИТИЯТА СЕ СЛУЧВАХА С МЪЛНИЕНОСНО ТЕМПО! ТОВА Е НАЙ-СВЕТЛИЯТ И ОБНАДЕЖДАВАЩ ПЕРИОД ОТ ЦЕЛИЯ 22-ГОДИШЕН ПРЕХОД... АМА КОЙ ДА ПОМНИ, ДА СРАВНЯВА, ДА СЕ УЧИ, ДА ТРУПА ОПИТ И ЗРЕЛОСТ?!? В БЪЛГАРИЯ ОТ ТАКИВА НЕЩА НУЖДА НЯМА...
цитирай
24. pristan - Към коментар 20.
20.06.2012 07:43
Само още няколко щрихи и сме на дъното - това ми е ясно. Но въпросът е (аз търся отговор на този въпрос) какво е добре да се направи сега. Какво би довело до някакви реални резултати в борбата със Злото?
Значи ти смяташ, че директният силов сблъсък ни дава някакъв шанс? Какво имаме ние срещу тях? Разполагат с мощ, която би ни помела за секунди. Според мен на физически план директният сблъсък е обречен.
Част от свободните хора с горещо сърце няма да издържат това, което виждат и ще въстанат против неправдата. Жадни за кръв тълпи, повярвали в тях, ще ги последват, но след разгрома олигархията ще оклевети водачите, ще обещае красиви неща на същите тези тълпи и тяхната жажда за кръв ще се обърне към собствените им водачи. Тълпите са слепи!
Друга част от свободните хора, виждайки безнадеждността на този свят именно в сегашния му период на ужасен Мрак, ще се опитат да съхранят Светлината, криейки я от Мрака така, че той да не подозира, че тя все още съществува.
Казваш, че за вбъдеще ще има представители. Но те трябва да са представители на някого или нещо. Витаги съществува център, винаги и като казвам винаги, значи винаги. На екзистенциално ниво това е Бог, Владетелят на Небето и Земята, Който е Светлина, Любов, Добро. Единствено Негови представители могат да оттласнат света нагоре, но тогава те ще са управляващи в този свят. Без Добро управление светът изпада в Зъл хаос.
Може би има нужда от война, но казвам ви: не хвърляйте всичката си Светлина в нея. Нека има представители на Светлината в така нареченото партизанско движение, които да я съхраняват и предават нататък в пълно тайнство! Защото пълното робство настъпва тогава, когато Лъжата бъде приета за Истина. От всички.
Според мен за Светлината определено ще настъпи време и тук, на Земята, но затова тя трябва да бъде много грижливо съхранена. В противен случай Мракът ще я потуши, тя ще се отдръпне към Центъра си и Земята ще бъде предадена на тотална погибел.
цитирай
25. анонимен - Не мога да разбера едно?
20.06.2012 10:21
Навсякъде говорят за лошия елит и т.н. Аз обаче не мога да я видя ясно в реалността тази теория колкото и да се опитвам? Елита това прави на хората, елита онова прави със хората. Моля? Това са пълни глупости. Човек каквото сам си направи и най-големия му враг не може да му го направи. За съжаление една голяма част от българите са необразовани дори на писмо и четмо, камо ли на занаят и само седят и чакат някой да ги оправи. Само че оправянето е от другия тип - анално. И като говоря за занаят нямам предвид всякакви теоретични професии като журналисти, политолози, анализатори, псевдо-еколози, пиари и т.н. а имам предвид реален занаят при който произвеждаш нещо с двете си ръце и една глава. Защото простия човек колкото и да си мисли, че е начетен си остава прост и вярва в зли сили, вампири, лош елит, извънземни, гущеро-подобни поробители на хората и т.н. Хората са се научили да мислят и са станали хора с труд. И който ми каже, че живуркам докато работя, все едно плюе на гробовете на всичките си предци от преди 100 и повече години, защото каквото и да са писали и мъдрували преди това са копали на нивата. И са измислили много хубава поговорка - който не работи не трябва да яде. Затова драги ми конспиратори правете каквото искате и чакайте някой друг да ви спаси и оправи от лошия елит, но знайте че оправянето е отзад ;)
цитирай
26. sistemite - Точна позиция - поздрав !
20.06.2012 10:42
!!!!!
цитирай
27. podvodni - Само още няколко щрихи и сме на дъ...
20.06.2012 12:21
pristan написа:
Само още няколко щрихи и сме на дъното - това ми е ясно. Но въпросът е (аз търся отговор на този въпрос) какво е добре да се направи .......

Разбира се, че директният сблъсък ще доведе до конкретни резултати. Само че, трябва добре да се подбере времето за неговото провеждане. Директният сблъсък във физически план винаги е съпътстван с такъв и в ментален. В миналото, менталната манипулация е използвана само от едната страна, именно поради наличието на тайно знание част от което се владее от елита, което предопределя и техният успех. От тук ти отговарям на въпроса относно знанието което според теб трябва да бъде тайно в контекста на партизанската война. Въпреки, че има огромен риск като се повдигне завесата на знанието то да се използва от определени хора само за лични цели, то това в никакъв случай не означава, че болшинството хора няма да го използват с цел париране и равностойно противопоставяне на противната страна. Елита, също знае за тази опасност, но въпреки рискува като предоставя част от своите знаия.
Пораженческо е да се стъпи на плоскоста - Те са силни, и ние сме обречени, следователно няма смисъл да се противопоставяме.
Но от друга страна е признак на глупост ако подценим реалните възможности на елита. Нещото което не се знае и премълчава е, че в самият елит, в глобален и в частност регионален мащаб, има противопоставяне. Това трябва да се използва.
Едно време Тато, казваше много правилни неща: - Да се снишим, да изчакаме да отмине бурята.
Просто малко хора знаят, Правешкият тарикат колко е бил прав и прозорлив. Това е страхотна тактика: да изчакаш атовете да се наритат и да издебнеш удобният момент за "твоето време". Същото е в момента. Нека предизвикаме противопоставяне във върховете и когато е най-удобният момент да се нанесе удар. Без кървави сблъсъци просто няма да мине, но трябва достатъчно мощен катализатор за това. Катализаторът съвсем скоро ще се появи. Много , много скоро. А до тогава просто трява да се потдържа огънят.
цитирай
28. podvodni - Навсякъде говорят за лошия елит и т. ...
20.06.2012 12:34
анонимен написа:
Навсякъде говорят за лошия елит и т.н. Аз обаче не мога да я видя ясно в реалността тази теория колкото и да се опитвам? Елита това прави на хората, елита онова прави със хората. Моля? Това са пълни глупости. Човек каквото сам си направи и най-големия му враг не може да му го направи. За съжаление една голяма част от българите са необразовани дори на писмо и четмо, камо ли на занаят и само седят и чакат някой да ги оправи. Само че оправянето е от другия тип - анално. И като говоря за занаят нямам предвид всякакви теоретични професии като журналисти, политолози, анализатори, псевдо-еколози, пиари и т.н. а имам предвид реален занаят при който произвеждаш нещо с двете си ръце и една глава. Защото простия човек колкото и да си мисли, че е начетен си остава прост и вярва в зли сили, вампири, лош елит, извънземни, гущеро-подобни поробители на хората и т.н. Хората са се научили да мислят и са станали хора с труд. И който ми каже, че живуркам докато работя, все едно плюе на гробовете на всичките си предци от преди 100 и повече години, защото каквото и да са писали и мъдрували преди това са копали на нивата. И са измислили много хубава поговорка - който не работи не трябва да яде. Затова драги ми конспиратори правете каквото искате и чакайте някой друг да ви спаси и оправи от лошия елит, но знайте че оправянето е отзад ;)

Не си само ти който неможеш или по-точно не желаеш да разбереш едно или хиляда. Не съм казал, че който работи следователно живурка. Степента на живуркане сависи от големината на кредита и наличието на лизингови стоки. Всичко извън тези критерии определя колко си жив. Въобще не плюя на гроба на предците които са казали, че който не работи не трябва да яде. Което значи, че банкерите, полотиците, икономистите, юристите, социолозите, политолозите и ввсякаква подобна паплач трябва да изпукат от глад. Защото преди 100 години, нашите предци са нямали хомота на кредита, и не са живяли в лъжите на социолозите.
цитирай
29. анонимен - Ама какви сте лапнишарани, писна ми вече!
20.06.2012 15:31

Толкова ли сте наивни, че не виждате какъв цирк/фарс ви спретнаха?
Колко пъти да ви казвам? И защо трябва аз да ви казвам, вие нямате ли глави на раменете да помислите?
Този протест на Орлов мост, не е случаен. Нарочно е направен да е незаконен, по законите на РБ!!!
Или специално за тебе podvodni законите в РБ не важат???????????
Защо не си размърдате малко сивото вещество в мозъците и не помислите, защо еко организациите като "Зелени балкани" не организираха законен протест?
Няма такива лапни шарани просто, няма!!!
цитирай
30. bezmitove - 29 съм аз
20.06.2012 15:34

Ама хайде малко помислете.
Или доказвате за пореден път, че в това си състояние, така наречената "човешката цивилизация" трябва да бъде ликвидирана!
цитирай
31. анонимен - minio uishiba
20.06.2012 16:13
ko da kaja nekoi da kazva nestata kvit sa bez zaobikalki ,az z aokultnoto koito se zafane s nego ikukva te izpederastyava mersi neam jelanie da se zanimava s okultizam hristinaci sam si .a tva li na dedo lenin ami toi si maimuna iaponska lajlivba i kradliva no nikoi nemu zel ot dobrata samuraiska strana hay.
цитирай
32. анонимен - MINIO UISHIBA
20.06.2012 16:18
ui kradliva elitn KURVO S KVO BV AKUPIHA MA SYA STANA OT TEH IZPEDERATA A IZLIZAHME ZEDNO DA SE BORIM PROTI V GOPDARITE LIT TE SNOBITE DINOZAVRI,STO STOIA LI AMI VI MI KRDETE OT TRUDA MAJKA KURVCA SAM JIGULI NO SAMO MA BETE I NE MI PLASTE NEAM SIL DA RABOTE NA DVE SMEN I NOSTEM KAT JIGOLO I DENEM NA DRYGA RABOTA SORRY.
цитирай
33. kostadin - Не жалете живота на воиниците, к...
20.06.2012 17:22
podvodni написа:
[quote=kostadin]Не жалете живота на воиниците ,казвал Жуковски...Жените отново ще народят войничета !
Явно това не е негова мъдрост ,а си съществува от векове в управляващите.На чужд гръб и 100 тояги са малко
Това което е сериозно ,че народа непрекъснато го пускат по пързалката без да пуснат поне водата да тече.С една дума яко ви дупе!
Сега вътрешната дружина на управляващите се калява ,учи за бъдещият скорошен голям сблъсък,изпробва се всичко ,а вие се радвате за това че ги било страх Страхливите се предават Да сте чули някой да е върнал краденото след като го е страх?

Степента на информираност в двете епохи -. по времето на Жуковски и сега - просто е несравнима. Днес знаещите и родените със знания, които не признават авторитета на парадигмата, са пъти повече. Информираноста няма аналог. Все по-трудно става за елита да "пуска по пързалката" когото и да било. Наистина се готвят за скорошният голямсблъсък. Или те, или ние.
Отдавана е казано - те са обречени. Единственото което могат да направят е да отложат, с малко, неизбежното. Но само с малко, не и за винаги.[/quote

Във всеки момент от времето пързалката работи пълноценно.За да си пределно честен е необходимо да знаеш и да оповестиш ,че изхода от последната битка е непредвидим
цитирай
34. podvodni - Толкова ли сте наивни, че не ви...
20.06.2012 17:33
анонимен написа:

Толкова ли сте наивни, че не виждате какъв цирк/фарс ви спретнаха?
Колко пъти да ви казвам? И защо трябва аз да ви казвам, вие нямате ли глави на раменете да помислите?
Този протест на Орлов мост, не е случаен. Нарочно е направен да е незаконен, по законите на РБ!!!
Или специално за тебе podvodni законите в РБ не важат???????????
Защо не си размърдате малко сивото вещество в мозъците и не помислите, защо еко организациите като "Зелени балкани" не организираха законен протест?
Няма такива лапни шарани просто, няма!!!

Поради факта, че дълго време законният начин на протест не даде никакви резултати, оставаше предпоследното средство - гражданско неподчинение. Или както ти го наричаш незаконен протест. Резултатите не закъсняха, нали?
цитирай
35. podvodni - Пързалката може да е една и съща и ...
20.06.2012 17:37
kostadin написа:
[quote=podvodni][.[/quote

Във всеки момент от времето пързалката работи пълноценно.За да си пределно честен е необходимо да знаеш и да оповестиш ,че изхода от последната битка е непредвидим

Пързалката може да е една и съща и да работи пълноценно, но пързалящите са са силно намаляли.
Изхода отдаван е предвиден и предизвестен. Историята просто се повтаря, но стремежът на олигархията е, да намали степента на поражение.
цитирай
36. bezmitove - podvodni е не може да сте чак толкова наивни
20.06.2012 18:07

за да смятате, че има някакви СЪЩЕСТВЕНИ ПОЛЕЗНИ резултати от този протест.
Ето и това една от въдиците на които сте захапали здраво!
Как може така елементарно да се вържете на този нагласен фарс?
С този протест ви внушават, че като правите незаконни действия, то значи ще успеете?! Абе как може да сте толкова лесно манипулируеми, направо се чудя!

Та нали силата на Боко тиквата и подобни е точно в незаконните действия?
А там ще ви млатят "като маче у дерек", та свят ще ви се завие, ама като толкова ви е акъла, толкова!!!


цитирай
37. podvodni - Много ми е чудно как ще ни млатят &...
20.06.2012 19:13
Много ми е чудно как ще ни млатят " кото маче у дирек"? Ще млатят ако има кой да им позволи.
Спомням си преди време, когато се опитаха да оряжат на тютюнопроизводителите фермерите какво стана. Та значи, вдигат се фермерите на протест. Блокират един път от гр. Гоце Делчев към гр. Смолян и тръгват към Гоцето. Естествено елита, начело с ББ, решава че протеста и действията по блокилане на пътя са незаконни, и изпраща срещу протестиращите жандармерия като предвидливо бе преградила пътя на протестиращите с няколко тира. Та стигат тютюнсжиите до тировете и ги преместват като египтяни гранитни блокове на пирамидален строеж или по-точно казано - отнасят тировете като "бръмбар сламка", което от своя страна накара елита да даде заповед на жандармерията просто да сои от страни и да не мърда.
Та, такива мити работи с млатенето.
Може би навреме са се сетили иза този далечен протест, и за това дадоха назаден.
цитирай
38. kostadin - Пързалката може да е една и съща и ...
20.06.2012 19:33
podvodni написа:
kostadin написа:
[quote=podvodni][.[/quote

Във всеки момент от времето пързалката работи пълноценно.За да си пределно честен е необходимо да знаеш и да оповестиш ,че изхода от последната битка е непредвидим

Пързалката може да е една и съща и да работи пълноценно, но пързалящите са са силно намаляли.
Изхода отдаван е предвиден и предизвестен. Историята просто се повтаря, но стремежът на олигархията е, да намали степента на поражение.

ТАКА СИ МИСЛЕХ И АЗ ДО ЦУНАМИТО В ЯПОНИЯ
цитирай
39. podvodni - Тука такова нещо не може да стане, ...
20.06.2012 19:40
Тука такова нещо не може да стане, понеже сме тера ари-ан. Или по-точно, забранена зона за подобен род прояви.
цитирай
40. kostadin - Тука такова нещо не може да стане, ...
20.06.2012 20:02
podvodni написа:
Тука такова нещо не може да стане, понеже сме тера ари-ан. Или по-точно, забранена зона за подобен род прояви.

Надеждата ни крепи
цитирай
41. pristan - Съжалявам, но май ще подкрепя be...
20.06.2012 21:35
Съжалявам, но май ще подкрепя bezmitove.
Върхушката точно това иска: да си мислим, че владеем положението. Тя винаги се опитва да постигне своето по "мирен" път, иска да мислим, че нейните решения са наши решения. Ще ни остави да беснеем, ще стои отстрани, ще ни сочи с пръст и ще казва на тълпите: ето ги престъпниците, трябва да бъдат осъдени!
Не се връзвайте на привидни успехи, това е опасен капан! По този начин чрез самите нас елитът ще постигне своето, като изопачава стремежите и действията ни, те са гении в тази област. Не забравяйте, че тяхната специалност е човешкото съзнание, на тях им трябва най-вече то. Те са невероятно изкусни манипулатори с хилядолетен стаж и в момента манипулират и тези, които мислят, че владеят положението и постигат успехи в битката с тях.
Елитът иска да ни изкара от кожите ни, иска всички, в които още има капка разум и потенциал за борба срещу него да излязат в светлините на прожекторите, иска да им се сервираме. И ще каже на вече зомбираните: тези прецакват прекрасния живот, който градим за вас, тези са които трябва да умрат! Ще ни избиват зверски и тълпите ще се опиват от това, защото това ще бъде за тяхно "добро". И ще останат послушните роби, възхваляващи своите "благодетели".
Елитът никога няма да тръгне на "война", елитът винаги ще възцарява "мир", защото в противен случай няма как да изгради господството си. А "сполучливите" протести са се оказали такива, защото чрез тази тактика елитът печели доверие в масите, като не цапа ръцете си.
цитирай
42. анонимен - Подводни
21.06.2012 01:05
Напълно съм съгласен стеб и с Безмитове. Така е, елитът са много добри манипулатори, и тези протести са едно от доказателствата за това. Но също така е вярно, че елитът също се страхува. Всяко едно негово действие носи голям риск от провал. Благодарение до някъде на манипулаторските си методи те имат относително висок процент на успеваемост. Въпреки това те наистина се страхуват. От нас, Хор-Ра-та. Способноста им да манипулират човеците в огромна степен се дължи на техногенни фактори. Не става въпрос за медиино манипулиране, а за техногеното, техниката. Телевизори, телефони, компютри и всякакви джаджи които притежаваме, в голяма степен от глупост и незнание, са блъскани с чипове и микро схеми, на които главната им функция е усилването на тнъй наречената елестро-статична решетка около Земята.
това е в светоевен мащаб. А как е при нас? Горе -долу същото. Само че на локално ниво. И протестите на еколозите, и ппротестите срещу протестите, и гафовете та правителството са част от играта. Но защо? Каква е играта? Какъв е нейният механизъм? Какво се цели с протестите? Това са въпросите които чакат своят отговор. Лесно е да се каже : внимавайте, не се радвайте, манипулират ви. Но обяснете, защо! Аз знам отговорите, или поне си мисля, че ги знам. А Вие?
Хайде да говорим с факти и конкретика, вече без призиви.
Съгласни?
цитирай
43. pristan - Не знам нищо със сигурност
21.06.2012 07:20
Ето, сега слагам ръка на сърцето си и казвам: нищо не знам със сигурност. Цялото ми знание е събрани факти от другите. Всичко, на което разчитам за истинността на моето мнение са логиката и още повече интуицията ми.
От дълго време наблюдавам света и идиотския му политически ход винаги ме е изумявал. Не можех да проумея цялата тази кретенщина, все си мислех, че всичко е за пари, но все пак нещо не достигаше.
Когато прочетох Протоколите на сионските мъдреци, сякаш с магическа пръчка всичко си дойде на мястото.
Слаб съм във фактологията и конкретиката, вече наистина не знам кое е истина и кое - измама. Да правя разлика между двете се опитвам като се придържам към здравия разум и подлагам на съмнение всяко едно нещо.
Ти казваш: Аз знам отговорите или поне си мисля, че ги знам. Съветвам те да се придържаш към "или поне си мисля". Така винаги ще си нащрек. Така по-трудно ще бъдеш подведен. Но това, че си готов да говорим по темата много ме радва, защото аз също търся истината, също търся това тяхно крайно "защо", крайната им цел. Знаем ли я, ще имаме ключа към много врати и те ще бъдат много по-уязвими.
На този етап на въпроса "Защо илюминатите ни манипулират?" мога да отговоря само с думите: "Защото те не знаят какво правят", защото те също са манипулирани от Княза на този свят, от Княза на Мрака. Защото те не знаят, че режат клона, на който стоят и защото не знаят, че всичко, обещано им за награда, са само миражи, а те са отправили душите си към съвсем незавидно състояние на живот. Те са направили своя голям избор - преходното, плътското, адското. Те не могат да понасят Доброто, човешкото, любящото. Те са се продали на Дявола.
Ето, тук няма конкретика, но всяка една конкретика ще доведе до тук. Всяко едно "защо" ще доведе до тук.
Всеки човек във всеки един момент с всяка своя мисъл, дума, желание и действие прави този голям избор. Трагичното е, че повечето хора или въобще не знаят за това, или енергично го отхвърлят.
цитирай
44. pristan - Скоро ще дойде времето на задълж...
21.06.2012 07:30
Скоро ще дойде времето на задължителния чип в глобален мащаб. Ако хората знаеха за избора и знаеха до какво води всеки един от двата пътя, никой нямаше да иска чип, а без чип системата на елита в крайния й вариант няма как да сработи. С налагането на чипа ще настъпи сюблимният момент. Дотогава елита трябва да демонизира възможно най-много хора. Много ще въстанат - и ще умрат. Тогава Светлината ще има нужда от убежище, Подводни. Когато дойде времето на чипа, ще трябва да има тайни общества, които да живеят сред дивата природа напълно независимо от този човешки свят. Нито един демон не бива да знае за тях. И когато Злото отслабне от липсата на Добро, което да унищожава и се храни с него, тогава Светлината ще има шанса отново да блесне.
Не се мъчете да спасявате дяволи! Спасявайте светлината! Напрегнете мозъци как да й приготвим убежище! Няма време! А междувременно на барикадите може да задържаме противника и да му отвличаме вниманието. Нали и той прави така?
Кажи сега твоя отговор! За мен ще бъде ценно да го чуя.
цитирай
45. анонимен - Подводни
22.06.2012 01:20
Илюминати много добре знаят какво правят. Найстина не става въпрос за пари. Парите са едно от средството за постигане на целта им. Реалната цел на илюминати е властта. Но не пълната, защото пълната власт е цел на техният връх. Но тези от върха на пирамидата не са хора. А това е друга тема, макар, че е пряко свързана с нашият разговор. Много хора смятат, че Земята се владее от някакъв тайствен принц на мрака. Но мрака е неделима част от цялото знание и върви в комплект със светлината. Това важи на физическото дуалистично ниво. Земята като част от творението не принадлежи на никого. Още повече, че тя е едно от местата наречено гара разпределителна, което от своя страна я ситуира като второто по трудност място в галактиката. Реално Земята можем да назовем - един от елитните колежи на Твореца. От този колеж много малко са взели всички испити. И те с право носят наименованието елит, но не на земно , а на галактическо ниво. Тук има само две оценки - взел и провалил се. В скоро време предстои трансформирането на колежа в университет. Именно тук се крие великата тайна на илюминати. Много от тях имат познания които е редно да има един студент, но не са усвоили програмата на колежа. А тя е много проста - човечност. Това понятие включва всички онези характерни особености които го съпътстват. Върховният изпит е, когато имаш високи знания в окултното и езотериката или висок потенциал за тяхното усвояване, дали ще се потдадеш по илюзорни пътища или ще останеш верен на човечноста. Характерно описание на такъв изпит е дадено в Библията. Сатаната изкушава Исус. Готина приказка, нали? Ама не е само приказка, а действителен факт, много често срещан и днес. Та значи Сатаната предлага различни изкушения на Исус. Ама той е бил добре обучен. Всичките години прекарани в обучение са дали добър резултат. След като отказва примамливите предложения, Сатаната,незнайно защо, си тръгва?! Не ли странно едно такова поведение на такъв владетел какъвто ни го представят, вкл. и ти?
Продължавам
цитирай
46. анонимен - Подводни - продължение
22.06.2012 01:57
Не, не странно. Първо защото Сатаната не е владетел. Не владееш нещо което не ти принадлежи. Казахме, че Земата е гара разпределителна, следователно ничия зона. Вярно, че има елементи които са се заседяли повече от необходимото и са се възползвали максимално от РСВ-то, но това не значи че владеят нещо. И така, Сатаната не е владелец. Тогава какъв е? А на бас, че не се сещаш, макар че, отговорът е много елементарен! Сатаната е, дръж се да не паднеш, изпитната комисия. Точно така, изпитната комисия. Поради тази причина Сатаната се е оттеглил, щото Исус си е взел изпита. Между прочем, и на мен, преди две години ми се наложи да мина през такава комисия. Искам да кажа нещо наистина важно. Сататната е събирателен образ. Той не е отделно нещо или личност. Та какво бе моито преживяване? Реших един път да почина след уморителна работа. Ама нито ми се спи, пък хем съм и поизморен. Изпадам в едно състояние което е вид медитация, но не точно, защото е нещо като просъница. И както съм в такова състояние, се явява един образ, и започва да ми предлага едни найстина фантастични неща. Фантастични са, защото от време на време имам едни проблясъци ала Едгар Кейси. Та това нещо ми предлага усилване на тези проблясъци до нива на ясновиждане и ясночуване, но в замяна трябвало да човъркне тук там в мозъкът ми. Предложението, да си призная, бе много добро, ама кат си представих че ще трябва да ми се човърка в шишарката малко ме хвана шубето. Абе бая се пострахувах, честно. Треперех си не на шега. Еле някка си намерих сили и казах - Боже помози - и съвсем сериозно казах на нещото да се разкара от мен. Образът заппочна да се разтяга и разсейва като мъгла дорде не изчезна хептен. Та това горе - долу е страшният принц на мрака.
От това предисловие ще мина към същноста на темата.
Дълго време Илюминати, втълпяват в главите на хората едни супер страшни неща. И хората взимат, че вярват в тях. И се почват едни приказки, не ти е работа. Единственото което желаят е, да има постоянен страх.
Утре пак
цитирай
47. pristan - Това, което пишеш, много се добл...
22.06.2012 07:25
Това, което пишеш, много се доближава до моето разбиране за нещата. Ясно ми е, че всичко в този живот е изпитание, но проблемът ми е, че не знам как да откликна на него, просто съм много объркан. Сигурно някъде по коментарите си схванал паниката в моите призиви. Това е така, защото в мен има голям страх, аз знам и не крия това. Често се чудя правилно ли преценявам нещата или това, което говори в мен е само страхът.
Аз също имам странни преживявания. Отключиха се при едно силно концентриране в долния диен тан, точката, стояща малко по-ниско от пъпа. Когато просто се отпуснех, нещо завладяваше тялото ми и го движеше, но въпреки това контролът над ситуацията беше мой. Ако исках, аз си поемах контрола, ако исках, просто наблюдавах как тялото ми се движи.
Правя масажи в един комплекс. Реших по време на тях да се оставям на тази интуиция, която ме завладяваше. Безпогрешно напипвах болезнените места на хората и ги манипулирах по интуитивен начин, дори се случваше да оправям китки и глезени, нещо като наместване. Просто оставях нещата на "онова". Започнах да се страхувам от този феномен. Не знам каква сила е това и дали трябва де й се доверявам. Понякога, докато медитирам, започвам да говоря на някакви езици, никога не съм ги чувал. Друг път от тялото ми се откъртват отвратителни звуци и ревове, то се гърчи, сякаш нещо го измъчва, сякаш е обладано от нещо гадно, сякаш се дави и иска да изхвърли нещо от себе си. Аз просто наблюдавам всичко това, нищо не ме боли, само ме побиват тръпки от цялото това нещо, наблюдавам го и се старая да не се поддавам на страха. Понякога, по време на тези състояния, се обръщам към Исус за спасение и това сякаш още повече кара тялото ми да се гърчи и да прави отвратителни гримаси...
На никого досега не съм споделял това в такива детайли. Направо копнея да намеря сърцевед, който да ме напъти, но знам, че доверието в днешно време в тази област еколкото необходимо, толкова и опасно. Живея с надеждата да мога да разграничавам правото от кривото -
цитирай
48. pristan - пак тази дуалност - и да не загубя ...
22.06.2012 07:31
пак тази дуалност - и да не загубя себе си.
Когато изляза рано сутрин навън и се потопя в онова спокойствие, което цари, всичката "илюминатщина" ми се струва абсурдна и нереална, като кошмар. Но после, като се поогледам... и пак страхът ме хваща за гърлото. Гняв и безсилие ме изпълват и си казвам: какво, какво може да се направи по отношение на всичко това, може ли да се направи нещо и трябва ли въобще да се прави нещо?
Така, а сега продължи с твоята история!
цитирай
49. анонимен - Подводни
22.06.2012 17:18
Интересно!! Ще се спрем и на тази случка, но по-късно. Сега продължаваме с илюминати. Та значи това което преследват илюминати, е човечеството да бъде под постоянен страх и напрежение. Всъщност, историята започва малко преди земята да премине в сътояние на елитен колеж и гара разпределителна. Тогава се блокира огромна частот функциите в мозъка на огромна част от човечеството, благодарение на което се ограничава достъпа до космическите енергиини и информациони полета. Същевременно се изгражда, тъй наречената, електро-магнитна решетка около Земята с което се засилва блокажа. Но, разбира се, блокадата не може да бъде на 100%, защото човек просто не би могъл въобще да живее. Това по принцип не удовлетворява съществата, но такива са даденостите и те трябва да се съобразяват с тях, което до някакава степен ги удовлетворява, защото, им дава някакави илюзорни надежди за продължаване на властта над Земята и човечеството. Тази електро-магнитна решетка, се захранва благодарение на енергията от Земята, но тя не е вечна, защото Земята е част от вселената, която в своето развитие има заложена еволюционна програма. Земята е част от тази програма и хич нея брига желанията и напъните на илюминати или техните господари.Това което не успяха да разберат толкова хиляди години е, че те също са част от учебната програма в колежа. Всъщност, те започнаха да имат някакави подозрения преди малко повече от 2000 години, но се убедиха окончателно, че са "изиграни" преди малко повече от 300 години. Именно тогава цапочва възхода на тайните общества създадени от тях под наименованието илюминати. Преди 2000 години, същите тези същества, създават един научно фантастичен роман наречен Библия. При самото му съставяне са участвали и не толкоз покварени знаещи и поради тази причина в него има доста истина, макар, че лъжата и манипулацията са преобладаваща част в нея. То не би било и друго яче, защото, ако в една манипулация няма известна доза истина то би била чисто и просто една лъжа.
Продължава.
цитирай
50. анонимен - Подводни
22.06.2012 18:59
А на лъжата краката са къси, което ще рече, че нейният живот е много кратък. Въпреки трудностите, онези от човечеството които са избегнали операцията по блокажа перз цялото време са осъществявали опити за потдържането на еволюционн
ото развитие на хората, като на периоди са изпращали учители които да им преподават нов материал за усвояване. Не рядко след щателна подготовка са се изпращали и представители от самото човечество, които по една или друга причина са били преодоляли блокадата. Последен и ярък пример за такъв представител, е Йеишу или като е по-известен Исус. Не зная кой и защо е решил да покаже голяма част от тайното учение и възможностите които притежава човек, но факт е че Исус е показвал много от номерата научени в школите и същевременно е обучил доста последователи. Същото това знание до преди това се е преподавало в тайни школи. Естествено "владелците" не останали със скръстени ръце, и веднага почнали яко преследване на Исус и неговите ученици. Само че той с помоща на висши сановници от римската администрация изиграва една пиеска, наречена, разпъване и възкръсване, след което тайно се укрива. По всички правила на конспирацията, избира вариант да се укрие колкото се може по-близо до врага. И пристига в пределите на днешна Франция. Исус е имал 3 деца. Едното е било момиче. Както и при баща им така и при тях няма блокаж, който да ги причисли към обикновините хора. В един момент след дълбок и обстоен анализ се взима решение да се запази генетичната (кръвна) линия, на Исус, като същевременно с това се отвлече вниманието на "противника". За целта, едно от мъжките чеда на Исус се "жертва" в името на общата кауза, и с помоща на знатни родове, също последователи на Исус, дават началото на династията на Меровингите. Останалите от наследници минават в "дълбока нелегалност" като се лансират няколко версии за смърта им в различни точки на света.
Продължава
цитирай
51. анонимен - Подводни
22.06.2012 19:39
Династията на Меровингите успява да просъществува достатъчно дълго, преди да бъде унищожена, така че да даде възможност на генетичната линия на Исус да се разпространи, с цел запазване, даже ако случайно стане пробив във конспиративното укриване. До към 300-тата година от новата ера, играта на гоненица е много жестока, като през това време се правят опити за пълното заличаване на всяко едно доказателство около живота и съществуването на Исус. Паралелно с това се съчинява фантастиката наречена "Библия", като в нея са вкарани фрагменти от живота на Исус, но вече под руслото на божественост. По този начин на един обикновен човек прескочил блокадата и използвал силите на своеото човешко тяло и съзнание, се приписва божествен произход, а действията, единствено възможни по божията благословия. Същевременно, в ролята на Бог се явяват едни пришълци които затвърждават присвоената божественост, посредством обожествяване една чисто техногенна операция - генно инжинерство и клониране, представяйки го като сътворението на първият човек.Тази фантастика след нейното обнародване в завършен вид, е наложена на голям брой от човечеството, но не на цялото, защото някои територии се оказват забранена зона за действие. Просто някой е наложил някакви граници в действията на "владелците". Което от своя страна говори, че през цялото време е имало и продължава да има някакъв конфликт по висините. Какъв е той и кои са страните е трудно да се каже. За сега.
В зависимост от духовното развитие на даден регион или раса, и най-вече, в зависимост от ценностната система, фантастиката е наложена в 3 варианта - Юдаизъм, Християнство и Ислям. Първата и третата част са откровенно агресивни по своят характер, и са в противовес на Християнството. Общото между тях е, отричане на човешките възможности, сили и космически познания и призив за подчинение на едно Божество което няма нищо общо с Твореца, като на места се явява като един изключителен лицемер, манипулатор с огромно его и болезнена ревност.
Прод
цитирай
52. анонимен - Подводни
22.06.2012 20:43
Всичко продължава според предначертаният план до към 1100-ната година, когато в съчетание на обстоятелствата (техническа грешка и космическо въздействие) се получава пробив в електро-магнитната решетка около Земята. Тогава именно под формата на образа на Исус, различини представители от неговата генетична линия, осъществяват достъп до информационните полета (Акашови записи) и получават информация за скрити и заплашени от разкриване и унищожение информационни файлове на малко известни факти от историята на Земята и данни от научно техническо и духовно естество. В това време след колосални усилия, решетката е възтановена и започва анализ на "щетите" нанесени от пробива. Имено тогава се осъществяват Кръстоносните походи, като с ужас се констатира най- същественото "поражение" на пробива останал и до днес. Наред със спадане на степента на блокаж, е осъществено и активиране на програмата известна днес като: Ефектът на 100-та маймуна. Направените ексеприменти - похода на децата и похода на голтаците, констатират, че "щетата" е по цялото човечество. След внимателен анализ на възможностите, се взема решение за ограничаване и редуциране на населението на Земята, с цел ефикасен и лесен контрол както на знанието, така и количеството хора които го приттежават за да не се достигне критичната маса за активиране на Ефекта. Тогава именно започват невероятното нашествие на епидемиите. В същото време масивите от информация са намерени и преместени на друго място, като посветените в тайната формират "Ордена на рицарите тамплиери". Разчели една част от базата данни, рицарите усвояват и прилагат в действие една супер напреднала, даже и за днешната наука, технология, наречена студен ядрен синтез или по известна като - алхимия. Времената на техническо развитие на човечеството през ононва време, е поставило ограничение за използване на тази технология само в рамките на медицина за лекуване на искуственопредизвиканите епидемии и производството на злато.
продължава
цитирай
53. pristan - ОК, "слушам" те.
22.06.2012 22:58
ОК, "слушам" те.
цитирай
54. анонимен - Подводни
23.06.2012 00:29
С течение на времето рицарите се превръщат в огромна заплаха за "владелците" и поради тази причина се осъществява техният разгром. Основната цел е завладяването на знанията открити от тях. Предугадили, в последният момент, какво им се готви, рицарите разпръскват информацията в различни точки на Земята. Всичко е било копирано и криптирано на ново по няколко пъти. След разгрома Р
рицарите изпадат в нелегалност до ден днешен. Днешните рицарски ордени са само един цирк създаден да подкрепя спомена за тази организация и най-вече да им придаде кофти слава.В интерес на истината сред тях е имало и предатели, но те са били от долните етажи на посветените в тайните.
Ясно е било, че пробивът е нанесъл огромни щети в системата на манипулации, и се взима решение да се приложи схемата на рицарите и се пристъпва в инициирането на редица"тайни" общества. Началото е дадено към 1700-тата година когато започва осезателно да се чувства отслабването на заблудите от релитиите. В началото са приобщавали много хора с напреднали знания и високо съзнание, за да може да се придаде мистериозност на самите ложи. Все едно, че членуването в тези ложи предоставя завидни възможности и познания. След достигане на високо ниво на интерес от страна на богата прослойка от обществото, започва тяхното постепенно приобщаване чрез налагане на обвързаности които се използавт в една единствена посока - продължение на високата степен на страх. Географските открития спомагат в това начинание, макар, че те са само и единствено осъществени с цел намиране на скритата информация на рицарите. Заличаването на доказателствата в новият свят и унищожаването на огромен брой хора, се прави с цел стопиране "щетите" причинени от пробива, като всичко е облечено под маската на християнизацията и извличане на несметните богатства от новите земи. Постепенно,тайните ложи се превръщат в клубове на богатите които заменят стремежа към знание в стремеж към трупане на все по-големи богатства.
Продължавам утре.
цитирай
55. pristan - Ще се включа с малко заимствани п...
23.06.2012 12:26
Ще се включа с малко заимствани прозрения, за да видим, дали и двамата вървим в една посока, но с различни думи.
Целта на илюминати е да поддържат страх у хората - да!
Гара Разпределителна - да!
С Библията се манипулира - да!
Скрито Знание - да!
И бих казал, че същността на това знание може накратко да се изрази в следното изречение: всеки Човек (с главно "Ч") е безсмъртен и не бива да се вкопчва във физическия свят.
Не че някога човек ЩЕ СТАНЕ безсмъртен, не че трябва да НАПРАВИ НЕЩО, за да стане безсмъртен; Човек Е (сега) безсмъртен, само дето не осъзнава това, не го ЖИВЕЕ. И това е Истината, която илюминати крият, защото тя освобождава от физическия свят, в който и чрез който само те могат да поробват.
Пилат, сочейки към Исус, е казал на жадната за кръв тълпа: "Ето Човека!". Но той не е имал предвид тялото (Христос), а съществото (Исус).
Всеки човек е Исус Христос, но ние познаваме от себе си само Христос - тялото, плътското, земното, смъртното. Исус, всъщност вечният Живот, който е наша същност, който сме - напълно сме го забравили. Оттам и страхът от смъртта, защото сме се отъждествили с Христос.
Докато се страхуваме от смъртта, за да не загубим "себе си", всъщност - тялото, ние сме готови на какво ли не, за да запазим този къс месо, който смятаме за наш живот, а всъщност ние сме това, което дава живот на тази плът, защото ние сме Животът в нея.
Така, това на теория е ОК, но теорията не освобождава, освобождава единствено ПРЕЖИВЯВАНЕТО. Ето защо, докато човек не преживее себе си като Живот в тялото, напълно независим от тялото и мислите, които не могат без мозъка, той не може да е свободен, защото съмнението винаги ще поражда в него страх.
Исус е показвал Път, водещ до освобождаващата Истина, която отваря очите за вечния Живот на човека. "Аз съм Пътя, Истината и Живота!" Исус е помагал на хората да бъдат свободни, а на владелците са им трябвали роби.
Тук е важно едно уточнение: Исус е правел хората свободни от физическия свят като такъв.
цитирай
56. pristan - Тялото е физическо, Земята е физ...
23.06.2012 12:50
Тялото е физическо, Земята е физическа, целият Космос и всичко, що е познаваемо с физически сетива, е физическо, преходно, тленно и, ако човек се отъждествява с него, вкопчи се, закотви се в това измерение, то става адско.
Да забравиш за Исус, всъщност за себе си - това е Ада, да отречеш Живота, даден ти от Бог - това е Ада, защото тогава не знаеш кой си, какво си. Знаеш, че това, което познаваш като себе си, един ден ще умре и тогава? Идва страхът. И илюминати ти казват: подчини се и няма да те убием, ние знаем как да живееш по-дълго, как да направим това ТЯЛО безсмъртно. Грозни лъжи! Те не могат да ТЕ убият, нито пък нещо, освен Животът е нетленно, защото само Той обхваща в себе си смъртта, по-голям е от нея. Смъртта става изменение, движение на самия Живот.
Поговори с хората около теб и виж колко физическо е схващането им за Бог, ако въобще отразят темата. За тях Той е някой или нещо някъде си, но във всички случаи те мислят, че могат да го обхванат поне с мисълта си, ако някой със сигурност им каже нещо за него. Невъзможно! Познанието за Бог започва там, където свършва ограничението на физическото познание, а мислите също са физически, те не могат без мозъка.
Исус, Светлината днес потъва в забрава чрез Луцифер, "Светлината". Лъжата се приема за Истина и робството става тотално.
Стигаме до Земята, Гара Разпределителна. От нея се тръгва по три пътя: Христос - плътското, Исус - духовното и Исус Христос - неотъждествяването с двете или, което е същото, приемане и на двете - и плътското, и духовното. Исус Христос е Пътя на издържалите изпита, Средния Път на Буда. Спасението се казва Исус Христос, а не само Исус и не само Христос. Бог е Един, Цял. Всяка дуалност и фрагментарност е адска.
А какво прави по много тънък начин библейското учение в манипулативния си вид? Всява страх, както от Сатана, така и от Бог. Забранява ти целия Христос, а ти въобще не познаваш Исус. Плътското ти сърце копнее за Христос, но казваш: ще обичам Исус, защото иначе ще горя в Ада.
цитирай
57. pristan - Но ти не познаваш Исус/Себе си, как ...
23.06.2012 13:06
Но ти не познаваш Исус/Себе си, как можеш да Го/Се обичаш?! Ти Лъжеш, ти ставаш Лъжец, богохулник, лицемер.
Само преживяването освобождава. За да се освободиш от физическото, ти трябва да го преживееш възможно най-пълно, но ВИНАГИ помнейки: аз не съм това, аз съм Живота, който включва в Себе Си и осъзнава секса, омразата, гнева, любовта, състраданието, алчността, завистта, ревността, смирението, умереността... Не съм добър, не съм лош, аз просто СЪМ и осъзнавам Себе Си, около Който се върти всичката преходност.
Оставането в тази точка на осъзнатост е да помниш Съботния ден, Почивката, невключването, неотъждествяването с физическия и какъвто и да било друг свят.
Исус е учил на това и много други са учели. Това е Пътя и той води към Истината, а тя освобождава. Тогава Човек си СПОМНЯ, че Той винаги е бил, е и ще бъде Живот вечен.

На теория е прекрасно!! Понякога ми иде да захвърля всичките си "световни" кахъри, но пустото му съмнение, страхът... И тогава се питам: как е най-правилно да бъда, докато съм тук на Земята и виждам един мъдрец в мен да се смее и да казва: "Правилно - неправилно, ти отново влизаш в дуалността!".
Но нима няма значение дали ще си сложиш чип?
цитирай
58. podvodni - Горе -долу си на прав път. Само, че ...
23.06.2012 13:11
Горе -долу си на прав път. Само, че още трябва да поработиш с теслата. Това което пиша е именно по засегнатите от теб въпроси, но ще се спра по-късно на тях. Просто няма начин да ги отмина.
цитирай
59. анонимен - !!!
26.06.2012 09:05
Горе-долу съм съгласен Подводни. Става дума за така наречения тълпо-елитарен модел. Или това е делото на Харвардския проект ;-))).

Между другото, като доклад как върви проекта в България препоръчвам книгите на убития писател "мутра" Георги Стоев. Това за България. Има ги в нета "фор фрии".

Ето го разказано и за Русия. Подобно е и за другите от "соц" лагера ;-).

http://www.youtube.com/watch?v=IpBdb7oK050

Ето и един боец в Америка, за съжаление неговото поколение е тотално закърняло и играе за другия отбор. Дори и сина му като стана сенатор подгъна коляно, браво на бащата !!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=1znJ-6kkdUM
цитирай
60. анонимен - !!!
26.06.2012 09:41
Да отношенията на Христос и Сатанаилов никак не са прости. Но и Ариманов не е в лесни отношения със Сатанаилов :-))).

http://wn.rsarchive.org/Lectures/ChrLuc_index.html

From the warrior's valor,
From the blood of battles,
From the pain of the bereaved.
From a people's sacrifice
Will the spirit fruit arise —
Will the souls embrace the spirit
Consciously, with inner eyes.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: podvodni
Категория: Политика
Прочетен: 3698452
Постинги: 304
Коментари: 4467
Гласове: 3151
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930