Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2012 18:00 - Ще пребъдем, но трябва да избием предателите.!
Автор: podvodni Категория: Политика   
Прочетен: 34768 Коментари: 61 Гласове:
19

Последна промяна: 01.09.2012 18:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Съвсем "случайно" влязох в един свой стар пост. Гледам имало нов коментар. И какво пише един незнаен Анонимен списувател? Това:

19. анонимен - ". . . Точно на 14. 08. 2102 г...
26.08 03:37 "...Точно на 14.08. 2102 година този огън и неговата енергия бе възобновена на връх "Шипка" + "...Символично представяне на първата жертва от световното жертвоприношение."

Този огън трябваше да гори вечно, обаче 1 час след като е запален той изгасва. Какво значи това - значи, че какъвто и золум да е замислен срецу България, той няма да стане Определео аз смятам така. А ти какво смяташ? Много удобно премълчаваш този факт.

Пак казвам - дай аргументи/доказателства, че ние сме първата жертва. Не го ли направиш това значи, че само тролиш и се надяваш да заразиш някой с твоя негативизъм. Ясно е че си провокатор, така че казвай колко ти плащат и кой

Защо изтри предходния ми коментар? Не ти хареса ли? А аз дали харесвам глупостите, който публикуваш тук. цитирай
Изтрий
Скъпи Анонимен, много съм ти блатодарен за инфото което ми предостави. Факта не съм го премълчавал, защото не съм го знаел до сега. А и не съм изтривал никакъв коментар. Не е в стилът ми да трия коментари. Сигурно се е получила друга грешка.

Докато известно време се занимавах с простотиите и писанията на едни видни не червени кхмери, съм изпуснал важна новина.
Огънят бил загаснал 40 (!) минути след като бил запален, щот нямало достатъчно нафта та да гори "вечно". 
Егати икефа!!
Какво значи всичко това?
Много просто обяснение - НИЕ СМЕ ЗАЩИТЕН И НЕПРИКОСНОВЕН НАРОД.
Много велики феномени са го казвали, но явно никой не им е обръщал сериозно внимание. Ванга, Дънов, Слава Севрюкова и ред други казват едно и също - България е свещенна.
Дълго време нашите врагове са се мъчили да унищожат този свещен народ, но никога не са успявали да го направят. Няма и да успеят и за в бъдеще.
И знаете ли защо?
Защото ние не умеме да мразим вечно. Ние умеем да прощаваме. Това умение е присъщо само на тези които носят божественото в себе си.
Един пример.
През 1878 година, по време на Руско-Турската война, Соломон (Сюлейман) паша с помощта на еврейското население избива цялото българско в Стара Загора. В клането най-дейно участие взима цялото еврейско население на града, като същевременно се извършват кървави юдейски (сатанински) ритуали с кръвта на изкланите българи. 
През 1943 година, когато от хитлериско-.ционистка Германия постъпват искания за депортация на българските евреи в трудовите лагери, целият БЪЛГАРСКИ НАРОД, защитава своите съграждани и не позволява нито един евреин да бъде депортиран.
Това е БОЖЕСТВЕНО поведение присъщо само и единствено на божествен народ.
Сега, тези на които сме прощавали предателства и престъпления, тези които сме спасявали от явна смърт, отново искат нашето унищожение. Отново посягат на своите спасители. Чрез сатаниският ритуал "Откриване на Олимпииските игри"  и пренасяне на сатаниският огън тук в България, се опитаха да дадат старта на нашето унищожение. Опитаха се в своята сатаниска игра, да ни пренесат в първата жертва. Но не успяха, защото НЕЩО наистина ни пази.
Въпреки тази поредна загуба, отново, чрез предатели се опитват да задействат нашето унищожение.
"Нашето правителство" начело с предателя Борисов и с помоща на друг един предател Мирослав Найденов, ще предоставят НАША земя на Израел в замяна на технологии.
Дали ще успеят, не зная. Но зная едно - предателите нямат право да живеят. Те трябва да бъдат избивани като кучета.

Един хухавел - блогер писа, че ще се оправим когато умре и последният който помни Априлският пленум.
Греши!!
Ще се оправим когато избием предателите и техните помощници.
А те са толкоз много!



Гласувай:
21



1. анонимен - Откачалник
01.09.2012 18:07
цитирай
2. karambol5 - " Ще се оправим когато избием ...
01.09.2012 18:07
" Ще се оправим когато избием предателите и техните помощници.
А те са толкоз много!"
Не разбрах как глаголът " избием " се вписва в прошката и божественото поведение ?
Изивни ме , ако съмте разбрал погрешно ..
цитирай
3. podvodni - " Ще се оправим когато избием ...
01.09.2012 18:17
karambol5 написа:
" Ще се оправим когато избием предателите и техните помощници.
А те са толкоз много!"
Не разбрах как глаголът " избием " се вписва в прошката и божественото поведение ?
Изивни ме , ако съмте разбрал погрешно ..

Става въпрос за нашите предатели. Българите. Евреите не са Българи.
цитирай
4. podvodni - Понякога, да не кажа -винаги, да ...
01.09.2012 18:24
анонимен написа:
Откачалник

Понякога, да не кажа -винаги, да си откачалник е предимство.
цитирай
5. socialismus - Лошо ли постъпиха българите като не убиха поп Кръстьо?
01.09.2012 18:31
Навлече ли грях избиването на боилските семейства при Борис I, а избиването на богомилите, а избиването на комунистите 1923, 1925, а избиването на фашистите 1945? Гражданската война не е спасение от външния враг. Нас ни требят народи от А до Я, той се втренчил в българите. Самоубийствено е да те бият през ръцете, а ти да искаш да си отрежеш и краката.
цитирай
6. podvodni - Навлече ли грях избиването на бо...
01.09.2012 18:44
socialismus написа:
Навлече ли грях избиването на боилските семейства при Борис I, а избиването на богомилите, а избиването на комунистите 1923, 1925, а избиването на фашистите 1945? Гражданската война не е спасение от външния враг. Нас ни требят народи от А до Я, той се втренчил в българите. Самоубийствено е да те бият през ръцете, а ти да искаш да си отрежеш и краката.

И кои от всичките тези които си изброил са предатели български?
Има ли в стадото крастава овца и не се отстрани на време , цялото стадо ще загине.
цитирай
7. alexalexalex - подводния
01.09.2012 18:44
абе давай да помагаш на Кушела да коли американци - че му трябват 300 години, ако е сам :))) стига си клал българи бе :))))


-----------------------------------------------------

за Сириус нищо не казваш, баси - да пускам ли тото бе, че миналия път само 4-ка, от 6 от 42 - 27 лева, мамка му :)))
цитирай
8. monolith1 - Милитаризъм от езотерик - това е нечувано!
01.09.2012 19:34
karambol5 написа:
" Ще се оправим когато избием предателите и техните помощници.
А те са толкоз много!"
Не разбрах как глаголът " избием " се вписва в прошката и божественото поведение ?
Изивни ме , ако съмте разбрал погрешно ..


Карамбол - остави го. Podvodni съвсем е откачил. Сега смята да избива сънародниците си. >:(

Подводни - на всички стана ясно, че си червен агент, включително и на Alex. Не мислиш ли, че вече е време да престанеш с този фарс?
цитирай
9. анонимен - Зле си бе момче, или си зле информирано
01.09.2012 21:15
monolith1 написа:
karambol5 написа:
" Ще се оправим когато избием предателите и техните помощници.
А те са толкоз много!"
Не разбрах как глаголът " избием " се вписва в прошката и божественото поведение ?
Изивни ме , ако съмте разбрал погрешно ..



Карамбол - остави го. Podvodni съвсем е откачил. Сега смята да избива сънародниците си. >:(

Подводни - на всички стана ясно, че си червен агент, включително и на Alex. Не мислиш ли, че вече е време да престанеш с този фарс?
---------------------------------------------
оня хухол за който писа Подводни, Алексалексалекс след като му пуснаха личните данни се разбра, че е бил гъзоблизец от голяма величина на БКП-то през 80-те , сега крадеца до скъсване вика дръжте крадеца, за да угоди на новите си господари справка поста при Кризата
Ако Кушела знаеше това то той ще ше да възхвалява този червен мушморок- Алексалексалекс денонощно:)))
цитирай
10. анонимен - Ле ле ле мале, стринко, како, бако ами те много бързо са ги изтрили данните
01.09.2012 21:22
анонимен написа:
monolith1 написа:
karambol5 написа:
" Ще се оправим когато избием предателите и техните помощници.
А те са толкоз много!"
Не разбрах как глаголът " избием " се вписва в прошката и божественото поведение ?
Изивни ме , ако съмте разбрал погрешно ..



Карамбол - остави го. Podvodni съвсем е откачил. Сега смята да избива сънародниците си. >:(

Подводни - на всички стана ясно, че си червен агент, включително и на Alex. Не мислиш ли, че вече е време да престанеш с този фарс?
---------------------------------------------
оня хухол за който писа Подводни, Алексалексалекс след като му пуснаха личните данни се разбра, че е бил гъзоблизец от голяма величина на БКП-то през 80-те , сега крадеца до скъсване вика дръжте крадеца, за да угоди на новите си господари справка поста при Кризата
Ако Кушела знаеше това то той ще ше да възхвалява този червен мушморок- Алексалексалекс денонощно:)))

на това червено говедо от кхмерски произход, абе Алекс ти си бил скрита лимонка двоен провокатор под прикритие мдааааа
цитирай
11. анонимен - я пуснете отново данните и ние да ги ...
01.09.2012 21:31
я пуснете отново данните и ние да ги прочетем!
цитирай
12. анонимен - Тук беше но автора го забърса
01.09.2012 21:55
http://krizata.blog.bg/tq-i-toi/2012/08/20/plyhovete-zapochnaha-da-napuskat-koraba.990400
но ако Гритго пожелае може да ни я предостави пак, та да му лъсне червения задник на Алекс
цитирай
13. alexalexalex - пичове
01.09.2012 22:02
80-те години съм бил дете невръстно бе:)

ще ме уморите от смях :))
цитирай
14. анонимен - Подводний
01.09.2012 22:10
май много вода си нагълтал и сега бълбука в главата ти и ти е разводнила мозъка :)
Поспри се малко, че както си тръгнал да трепеш може , жив човек няма да остане !
цитирай
15. nikikm - Е,
01.09.2012 22:16
podvodni написа:
karambol5 написа:
" Ще се оправим когато избием предателите и техните помощници.
А те са толкоз много!"
Не разбрах как глаголът " избием " се вписва в прошката и божественото поведение ?
Изивни ме , ако съмте разбрал погрешно ..

Става въпрос за нашите предатели. Българите. Евреите не са Българи.

това- българите предатели,според нашата граматика,треба да е в кавички.Аджеба,да не би секи,който говори български и е роден тук,да е българин?Макар некои да говорат по-добре от нас! "Вътре" е важно!Сърцето и кръвта!
цитирай
16. nikikm - Цитат:
01.09.2012 22:27
8. monolith1 - Милитаризъм от езотерик - това е нечувано!
Подводни - на всички стана ясно, че си червен агент, включително и на Alex. Не мислиш ли, че вече е време да престанеш с този фарс?.."

Мен що ме включваш бе,тъпчо?Взе ли разрешение,пита ли?Или ти се струва,че като кажеш "нас" и всички сме твои и на твоя страна.Аз пък да ти кажа,че сте толкова досадни,еднообразни и тъпи,без фантазия,като от една матрица. По един начин разсъждавате,всъщност,това не го можете,но репродуцирате набити ви клишета и си мислите,че сте хванали..няма значение кого,но за какво.Самодоволни идиоти!
цитирай
17. x2012x - Думите са на Ванга ,
01.09.2012 22:37
че трябва да се махнат от света тия всичките партии за да се оправи България. Тези думи на баба Ванга са скрити от властимащите , защото представляват заплаха за техните интереси и сигурност. Сами си правете изводите ,защо сте с най-ниски доходи в целия ЕС , защо здравоопазването е унищожавано , защо образованието Левски и Ботев за малко да бъдат обявени за терористи и т.н. Това , което става в държавата е живо предателство срещу интересите на България и всички взели участие в това пъклено дело ще бъдат съдени по бързата процедура от Специален трибунал за геноцид и ограбване на Националното стопанство и служене на чужди и враждебни сили изпълняващи плана за унищожение на българският народ Ранът ... Така ,че всеки сам избира на коя страна ще застане . Които застане на страната на предателите трябва да бъде ликвидиран . България над Всичко !
цитирай
18. анонимен - Ако съм склонен към пребоядисване от къде да науча кои са предателите?
01.09.2012 22:57
Защото иначе един вика "сините", друг "червените", трети "сивите", четвърти... то пък жълтите набързо се пребоядисаха и сега ги няма. Та къде е истината? Май истината се проявява когато някой вземе властта? Ако сините я вземат- не съм червен, ако червените- не съм сив, ако сивите- не съм ... `баси... какъв да съм? Най- добре да си правя парите и да не се мешам в боите.
цитирай
19. анонимен - Т.N.Т.
01.09.2012 22:59
ПО ЕВРОПА СА ВОДИЛИ 100 ГОДИШНИ ВОЙНИ.

ЗАЛИВАЛИ СА СЕ С НАПАЛМ

УНИЩОЖАВАЛИ СА СЕ С ОТРОВНИ ГАЗОВЕ,

А СЕГА ЗАЕДНО ПОСРЕЩАТ ТРУДНОСТИТЕ НА ЖИВОТА И ПРИ ТОВА СА

ОТ РАЗЛИЧНИ НАРОДИ--ДЪРЖАВИ,А НИЕ ТУК УЖ СМЕ ЕДНО...НИЩО...

А Л И Г А Т О Р И

СМЕ--ДО УШИТЕ СМЕ В ЛАЙНАТА,АМА ЕЕЕЙ ТАКАВА УСТА СМЕ ОТВОРИЛИ.

МАЙ ВСИЧКИ СМЕ ЧЕРВЕНИ БОКЛУЦИ...

КОГА ЩЕ ГО НАПРАВЯТ ТОЯ ЗАВОД,ТА БЕЛКИМ ПРИ РЕЦИКЛИРАНЕТО

НЕЩО СЕ ПОЛУЧИ,АМА ЕДВА ЛИ...
цитирай
20. lambo - Като те шамаросат по едната буза, ти си обърни и другата
01.09.2012 23:25
Да ама не е писано, какво да правиш СЛЕД като са те шамаросали ВТОРИ ПЪТ

Значи разрешено ни е да мъстим след това

И първите жертви трябва да бъдат Кобурга и Доган, дето въведоха Подоходния праг в БРУТО, с който спряха детските на 700 000 НЕ-цигански деца
цитирай
21. анонимен - Подводни
01.09.2012 23:41
анонимен написа:
май много вода си нагълтал и сега бълбука в главата ти и ти е разводнила мозъка :)
Поспри се малко, че както си тръгнал да трепеш може , жив човек няма да остане !

Хора може и да не останат, но истински Българи - дал БОГ.
цитирай
22. анонимен - Подводни
01.09.2012 23:45
lambo написа:
Да ама не е писано, какво да правиш СЛЕД като са те шамаросали ВТОРИ ПЪТ

Значи разрешено ни е да мъстим след това

И първите жертви трябва да бъдат Кобурга и Доган, дето въведоха Подоходния праг в БРУТО, с който спряха детските на 700 000 НЕ-цигански деца

Не станаха ли нещо множко шамарите? А и бузите вече почнаха да търнят.
цитирай
23. анонимен - Подводни
01.09.2012 23:47
Монолит 1, защо се опитваш да имитираш мислене? За това се иска РАзУМ, а не само плюскане.
цитирай
24. анонимен - Подводни
01.09.2012 23:55
lambo написа:
Да ама не е писано, какво да правиш СЛЕД като са те шамаросали ВТОРИ ПЪТ

Значи разрешено ни е да мъстим след това

И първите жертви трябва да бъдат Кобурга и Доган, дето въведоха Подоходния праг в БРУТО, с който спряха детските на 700 000 НЕ-цигански деца

Само те да бяха, добре ще да е. Като се почне от Луканово, та се стигне до Борисово време, всичките изроди за скъсяване с една глава. Да не говорим за съдии, прокурори, висши полицаи, мутри, банкери, икономисти и ред друга паплач.
цитирай
25. анонимен - Подводни
02.09.2012 00:24
Твореца ни пази от външните врагове.От предателите трябва сами да се пазим!
цитирай
26. анонимен - Проникнала е вода в мозъка на Подводни и е направила късо съединение между невроните.
02.09.2012 09:16
:(
цитирай
27. анонимен - 666
02.09.2012 11:32
Знам за какво говориш, но тогава не си AKHU. Рационалното е да обърнем предателите в правия път. Унищожението винаги е загуба - най - малкото няма да има с кого да се борим и ще умрем в ленност. И все пак си червен кхмер, нали?
цитирай
28. monolith1 - Цветовете явно не помагат на хората :)
02.09.2012 12:14
nikikm написа:
8. monolith1 - Милитаризъм от езотерик - това е нечувано!
Подводни - на всички стана ясно, че си червен агент, включително и на Alex. Не мислиш ли, че вече е време да престанеш с този фарс?.."

Мен що ме включваш?Взе ли разрешение,пита ли?Или ти се струва,че като кажеш "нас" и всички сме твои и на твоя страна.Аз пък да ти кажа,че сте като от една матрица. По един начин разсъждавате.

На теб пък една дума не съм казал, така че не се пъни да спориш. :)

От всички цветове събрани тука и всеки с проблемите си. :)
цитирай
29. podvodni - Знам за какво говориш, но тогава не ...
02.09.2012 12:48
анонимен написа:
Знам за какво говориш, но тогава не си AKHU. Рационалното е да обърнем предателите в правия път. Унищожението винаги е загуба - най - малкото няма да има с кого да се борим и ще умрем в ленност. И все пак си червен кхмер, нали?

Ако случайно не си забелязал, сме в състояние на война. Не по наше жерание !!!
цитирай
30. анонимен - 666
02.09.2012 13:39
podvodni написа:
анонимен написа:
Знам за какво говориш, но тогава не си AKHU. Рационалното е да обърнем предателите в правия път. Унищожението винаги е загуба - най - малкото няма да има с кого да се борим и ще умрем в ленност. И все пак си червен кхмер, нали?

Ако случайно не си забелязал, сме в състояние на война. Не по наше жерание !!!

А ти ако не си забелязал, оръжие с/у свои нямаме - нали са и те под божествена защита? Пък ако искаш за проба и да се убедиш в горното - задай координати.
цитирай
31. анонимен - Този постинг
02.09.2012 15:58
хич не ми харесва. Авторът ме разочарова този път.
цитирай
32. анонимен - България - Новата Палестина !!!
02.09.2012 17:07
Приятели, точно това е целта на всички правителства на прехода - да отслабят държавата, унищожат армията, разединят народа ни и го разгонят по света, за да подготвят почвата за новите бъдещи обитатели на нашите земи - евреите, които масово започнаха да се заселват в страната ни.
Ако и сега не реагираме и не спасим страната си от тяхното нашествие, то България ще изчзне от географските карти, част от българския народ ще се скита по света, а останалия в бивша България ще бъде евтина работна ръка за новите господари, до пълното му изтребление.
Ето какво ни чака!
Трябва незабавно да се алармират всички партии, да се направят митинги в цялата страна!
цитирай
33. анонимен - сирийски бежанци
02.09.2012 17:08
В момента САЩ прилагат натиск над правителството ни да приемем 100 000 сирийски бежанци.

Опасността е много голяма.

Не бива да се допускат никакви "сирийски бежанци" в страната ни!!!
Почвата "за това" се подготвя със статии излезли в пресата за празни български села.
Просто се опипва и ако се види, че обществеността не реагира, някоя сутрин ще се събудим със сирийските бежанци, които преминали "тайно" границата ни.

Трябва да кажем твърдо НЕ, за да се знае позицията на българския народ.

Който разпалва войната, да мисли за последствията и.

Нека САЩ приберат бежанците в Америка
цитирай
34. atila - Подземни, пил ли си си скоро хапчетата???
02.09.2012 19:26
Кухавелнико, ето кой кого е избил.

Откъси от книгата Смърт и изгнание от проф. Джъстин Маккарти - http://atila.blog.bg/history/2012/08/17/otkysi-ot-knigata-smyrt-i-izgnanie-ot-prof-djystin-makkarti.989433

Че ако Сюлейман паша действително беше подложил под ножа въпросните т.н българи, до сега и следа да няма.

Това че хората са снизходителни, и не ви закачат, макар че си заслужавате изличаването от лицето на земята, както сте изличили старата вяра в Тангра, не означава че сте непрекосновени.

Защото ако бяхте действително убивани, нямаше да сте така злобни и агресивни. Страданието прави човек благороден, но най-вече толерантен към другите хора. Къде са ви тези качества? май ви липсват. Вместо това, такава злостна пропаганда се вихри над сто и кусур години, че изключително нелепо е да твърдиш че не мразите и сте били благородни.

И в кое ви се изразява благородството ви? в това да причинявате болка на другите. Да им налагате схващанията и разбиранията ви, и в това ли се крие благородството ви? защото ако е така, плюя на това благородство, предател мерзък.

Като си присвояваш чужди благородни качества, помисли дали ви подхождат на това което го пишете и приказвате, и на това което се вижда отстрани.

Това че сте слепи като къртици, не означава че и останалите хора са също слепи като вас.
цитирай
35. atila - Малко матрял за размисъл...
02.09.2012 20:42
Ето ти малко матрял за размисъл, подземни глупецо - http://atila.blog.bg/drugi/2012/09/02/.996028
цитирай
36. анонимен - Подводни
02.09.2012 23:04
Атила, 500 години, "Високата порта" е под управлението на "Синедриона" !!
След Руско-Турската война 1877-1878 година, на власт в тогавашната Турска държава за първи път се управлява от истински селджутци без намесата на евреите. Но това е за кратко. От 1909 година до ден днешен властта в Турция неизменно е притежание на дюнме.
Реално Турция е еврейски протекторат. Така като са протекторат Саудитска Арабия, Йемен, Катар, Оман ОАЕ и ред други мюсюлмански държави.
Защо?
Защото юдаизъм и ислям е едно и също нещо. Една и съща религия.
Но Християнството не е. То е Орфизъм.
И така Атила, над 500 години евреите, къде с помощта на български предатели, къде чрез ръцете на чужди държави вкл. и Турция се опитваше да унищожи този Българският народ. Не успяха !!
И знаеш ли защо?
Защото сме неприкосновени и под защита.
Защитени сме от външни врагове, но с предателите сами трябва да се справим
Задавал ли си въпроса, защо помохамеданчването на Българското население е най-свирепо в Странджа, Сакар и Родопите?
Ако не знаеш, аз ще ти отговоря !
Защото Атила, под тези планини са скрити невероятни тайни които са заплаха за лъжите натрапвани на цял свят от евреите и от тъй нареченият "елит" (които нямат нищо общо с евреите).
Нашият грях не се заключава в това, че сме "приели" Християнството,поради простата причина, че самото учение сме изповядвали винаги но под различни наименования, а той се състои в това,че сме допуснали да бъдат избити голям брой хора (цели болярски родове), в това число богомили и есей (Беси).
Изкупили сме си греха почти напълно. Остава още едно, последно изкупление, и то ще бъде най-болезнено. Въпреки, че знам, че трябва и ще се случи съвсем скоро, все още не мога да го приема спокойно.
След това, предателите наистина ще си получат заслуженото за техните деяния.
цитирай
37. анонимен - Подводни
02.09.2012 23:06
анонимен написа:
хич не ми харесва. Авторът ме разочарова този път.

Истината по някога е доста болезнена и е трудно да бъде приета.
Не всичко е цветя и бонбони. За сега.
цитирай
38. анонимен - Подводни
02.09.2012 23:17
анонимен написа:
В момента САЩ прилагат натиск над правителството ни да приемем 100 000 сирийски бежанци.

Опасността е много голяма.

Не бива да се допускат никакви "сирийски бежанци" в страната ни!!!
Почвата "за това" се подготвя със статии излезли в пресата за празни български села.
Просто се опипва и ако се види, че обществеността не реагира, някоя сутрин ще се събудим със сирийските бежанци, които преминали "тайно" границата ни.

Трябва да кажем твърдо НЕ, за да се знае позицията на българския народ.

Който разпалва войната, да мисли за последствията и.

Нека САЩ приберат бежанците в Америка

"Благодарение" на предателите -"българи", загинаха невинни български войни в една война която НЕ Е НАША, а на САЩ и световният ционизъм.
"Благодарение" на предателите -"българи" не вече сме мишена на ракетите със малък и среден радиус на действие на Русия.
"Благодарение" на предателите - "българи" ние ще бъдем потенциална мишена на отмъщение от страна на Сирия и Иран в предстоящата война.
"Благодарение" на предателите -"българи" ще бъде отнета територия от родината ни. Без един изстрел !!!
За такива "наградата" е само една - смърт !!
цитирай
39. atila - Чети преди да говориш...
03.09.2012 00:24
36 я пак си помисли специално за християнството не е ли юдео-християнска секта.
Ето ти малко материал за да се обедиш дали пък църквата не е подменена.

Подмяна на църквата - http://srebaren.blogspot.com/2010/08/blog-post_31.html

И виждам че не си чел написаното от мен подземни, твой си е проблема, но са смешни неща пишете с цел да си повдигне загиващото ви самочувствие.

Но все пак пак ще пусна линк към написаното от мен специално за това в което вярвате.

Да живеят божествените т.н. "българи" - http://atila.blog.bg/drugi/2012/09/02/.996028
цитирай
40. анонимен - До Атила
03.09.2012 00:43
Човек, тебе май много те засегнаха с темата за предателите.
Като, че ли някой лично се цели в теб, та така яростно се защитаваш.
А какви обиди сипеш по адрес на автора и българския народ, ще цитирам някои от тях взети от пълния ти текст:
умиращото им самочувствие, шизофренни лудости, психично болни хора, отломки нищожни (става дума за бълг. народ), народ изграден от зомбита, невежи човече, безумецо, будала безподобна, серсемино, дрогирани човече, безсмислена клетка на човешката цивилизация ( пак за българския народ), ...

Обвиняваш българите в омраза, а ти самия казваш:
"Прости на враговете си бе. Сега АЗ на теб ти се явявам на враг. Хайде! прости ми. Ела да ти шибнем една плесница, ако трябва и някой ритник ще ти отперем, и ще очаквам от твоя страна да си обрънеш и другата буза за да ти я шибнем. Защото не го ли направиш, посегнеш ли ми, ще те смачкам! ОБЕЩАВАМ ти."

Е, кой е тоя, който мрази? Май си ти.

По нататък:
"Че по някога се замислям дали наистина си залсужава да се заминава човек с такива като вас?! Но все пак много малка надежда ме крепи, да се излекувате от заболяването си, и да се присъедините към истинската вяра в Аллах."

Въпрос - Кой ти е дал пълномощно да се занимаваш с "такива като нас"? На кого служиш?
И изобщо кой те кара да си губиш нервите, времето, пък и да ставаш за смях пред целия свят - да сме се присъединили към истинската вяра в Аллах!
Ами ако не искаме?
Сега повече от всякога за нас е валидна песента: "Даваш ли даваш, Балканджи Йово, хубава Яна на турска вяра? ..."
Не, не защото сме кой знае колко вярващи християни, а от инат, т.е. волята ни за живот, за запазване на българщината ни.
Но ти това не можеш да го разбереш.
Защото, ако го беше разбрал, щеше да обичш народа си, а не да хвърляш по него думи тежки като камъни, с които в крайна сметка замерваш сам себе си.
Остани със здраве и със съвестта си.
цитирай
41. анонимен - Подводни
03.09.2012 01:13
Атила, Християнството е последното наименование на Орфизма.
А относно съществуването на БОГ-АРИ-АН и тяхната мисия те първа ще има да излизат данни и истини.
Гордея се ,че съм част от ВЕЛИК НАРОД !!
В един постинг трябваше да отговоря на "констатация", че мисля по определен начин понеже никога не съм оставал без работа и не зная вкусът на дъното. Идеше реч за икономическата емиграция.
Отговорих, че съм бил и на дъното, и на върха, но НИКОГА не съм и помислял да бягам или да се предам. Никога !!
Сега бих добавил и следното - Никого не съм си помислял, и никога не бих си помисли да предам НАРОД и ВЯРА !!
цитирай
42. анонимен - До Подводни
03.09.2012 01:31
Никой няма да вземе територия от България!!!!!

Нямаме никакви историчски грехове!!!!!

Грешни са така наречните "велики сили", грешни са колонизаторите, в това число държвите от западна Европа, САЩ, Израел, Турция, Япония.
Те заробваха народи и си присвояваха богатствата им, те убиваха и унищожаваха културите им.

Подводни, не вярвай на врачки!

България е чиста като сълза, а българския народ е свят.

Да гледаме в сърцата на хората, а не в заобикалящите ги богатства.
Аз имам възможността да пътувам много по света и да общувам с хора от най- различни нации.
Казвам ви от БЪЛГАРИТЕ по-човечни, общителни, добри и толерантни хора няма. Те са истински феномен и за руснаци, и за французи, англичани, германци. Знаете ли, че много от чужденците идват в страната ни не толкова заради морето, а заради самите нас.
Имат нужда да ни "докоснат" и се потопят в обаянието ни.
Трудно е да се обясни. И ще идват все повече.
Славата на България в света расте.
Хората, които ни обичат са много и ще стават още повече.
А защо на нас самите ни е толкова трудно да се обичме?
Живеем в непрекъснати душвни терзания за това, колко сме несъвършени и в непрекъснати съмнения относно пътя по който да вървим.
Но и при нас нещата се променят, не сме същите, каквито бяхме преди пет месеца.
Скоро българският лъв ще се разтърси.
цитирай
43. анонимен - До подводни
03.09.2012 08:32
"А относно съществуването на БОГ-АРИ-АН и тяхната мисия те първа ще има да излизат данни и истини."

А кой е БОГ-АРИ-АН ?
цитирай
44. анонимен - Подводни
03.09.2012 21:15
До Анонимен 42

"Казвам ви от БЪЛГАРИТЕ по-човечни, общителни, добри и толерантни хора няма. Те са истински феномен и за руснаци, и за французи, англичани, германци. Знаете ли, че много от чужденците идват в страната ни не толкова заради морето, а заради самите нас.
Имат нужда да ни "докоснат" и се потопят в обаянието ни.
Трудно е да се обясни. И ще идват все повече.
Славата на България в света расте."

Право казваш ! Наистина сме феномен. Наистина няма друг феномен като Българите.
И всичко това се дължи на ген които само ние притежаваме. тук в нашата родина енергетиката е съвсем по-различна. Това привлича хора от цял свят. Но има още нещо което не сме отключили, и за зла беда то ще се появи само и единствено след последната идуща катастрофа. Това е ключът които ще отключи неподозирани възможности у всеки един от нас. Така трябва да стане, инак мисията с която сме натоварени не ще изпълним.
цитирай
45. анонимен - "А относно съществуването на ...
03.09.2012 21:16
анонимен написа:
"А относно съществуването на БОГ-АРИ-АН и тяхната мисия те първа ще има да излизат данни и истини."

А кой е БОГ-АРИ-АН ?

Аз, Ти, Той, Ние, Вие, Те. Българите!!
цитирай
46. анонимен - много забравяме
04.09.2012 08:24
анонимен написа:
До Анонимен 42

Но има още нещо което не сме отключили, и за зла беда то ще се появи само и единствено след последната идуща катастрофа. Това е ключът които ще отключи неподозирани възможности у всеки един от нас. Така трябва да стане, инак мисията с която сме натоварени не ще изпълним.

Посочи ми, моля те, първоизточника на това твърдение. А ако не можеш, или това си ти, обясни защо "СЛЕД идущата катастрофа".
цитирай
47. podvodni - Подводни
04.09.2012 10:22
Слава Севрюкова
цитирай
48. monolith1 - Спасение от трудностите
04.09.2012 11:35
И каква ще е тази "идваща катастрофа"? Някаква конкретна информация от първа ръка?
цитирай
49. анонимен - Подводни
04.09.2012 13:15
През Май месец, Катар (Ат Тани) вложи 200 000 000 долара в БНБ като гаранция за инвестиционни намерения (!!!!). Непосредствено след това започна да ИЗИСКВА (!) какви пътища и магистрали да строим.
През Август месец правителството е взело решение да предостави ОБРАБОТВАЕМА ЗЕМЯ на Израел в замяна на технология за съхранение на плодове и зеленчуци (!!!). Това ще се случи на СЪВМЕСТНО заседание (!!) на правителствата на двете страни.
В Турция, като учебно помагало се разпространява карта, на която югоизточната част на България е в пределите на Турция.

Случайности ? Едва ли ! Случайности не съществуват.
цитирай
50. анонимен - До Подводни
04.09.2012 15:04
То не бяха врачки, то не бяха гледачки!

Стига сме вярвали на глупости.
Човек кове сам съдбата си.
Държавата също, посредством ръководните си органи, избрани от народа.
За съжаление много от хората са наивни и чакат да ни отмъкнат наистина земята, да ни стъпят хубаво на врата, да ни притиснат тъй, че и гък да не можем да кажем, пък после да сме реагирали.
Нашите управляващи нямат думата.
Ние народа сме тези които трябва да диктуваме положението.

Трябва незабавно да проведем реферандуми за продажбите на държавни земи и изобщо да не допускаме да се случи подобно нещо.

Всичките ми уважения към Слава Севрюкова, но тя не е Господ и като човек, също греши.
А да се вярва на това нейно гадание, все едно да кажем "Ела вълчо, изяш ме!" Това само отслабва борческите ни сили.
Така, че да се борим и да не допускаме това да се случва НИКОГА!
цитирай
51. анонимен - много забравяме
04.09.2012 16:45
А знаете ли колко нотариални актове са продадени в Турция и колко пари направиха някои от това. Къде е ДС, когато трябва и защо не са използвани СРС-та с/у когото трябва? Знаете ли, че... нямаме граница с Турция дори телена ограда? Какъв Шенген, бе, какви 5 лв? Средствата за изграждането й бяха "спестени" от СД - излиза че е ДС наобратно. Някой може ли да каже колко кибуци вече има в България? Ако гледаме генетичната карта, показана с учебна цел в САЩ, за което също скоро се извиниха България трябва да се намира доста по - на запад. Явно ни кроят шапката отново великите сили и искат да ни набутат като държава в западните покрайнини - дето е бил легендарният ЕДЕМ. Ердоган защо се скара на ББ заради Кърджали, а не защо скоростният път до Русе по проект минава през Хаинбоаз, а не през Дюлино, където са само турски села? Като почваме проучване за нефт и газ в шелфа на Черно море за кого всъщност го правим? И още мноого въпроси извън любимите теми на мидиите за Бербо и др. Явно каквото е писала Севрюкова, ще стане. НАТО ще ни защити ли от една натовска страна? Или ракетния щит е с/у нашите ракети? /Говорят, че сме си оставили една СС-20 за всеки случай/ Знаете ли, че МИ-6 отдавна е сканирала цялата страна за подземни кухини от космоса и гробницата на Богинята Басет е открита именно така? Давай подводни, затова чета блога ти и не ми омръзва, макар с някои неща да не съм съвсем съгласен - ние се защитаваме вече с това което Бог ни е дал в гените, не чакаме да се случи зулума - правим го несъзнателно, но се случва - бурите които удариха Америка са сигурно в резултат на благопожеланията изречени от нас, или програмирани от ХААРП, а? Поздрави.
цитирай
52. анонимен - А знаете ли?
07.09.2012 20:55
Че Земята ще започне изгрева си от България???Тя ще е второто слънце,и то "благодатение" на българите-етноса???
цитирай
53. анонимен - Утре е 9-ти септември. Да го отпр...
08.09.2012 18:16
Утре е 9-ти септември.
Да го отпразнуваме, като си спомним за онази България, която изгубихме завинаги.
Да не забравяме, че на 11 септември Б Борисов ще ходи в Израел да продава земите на България. Да не го пускаме! Ако все пак замине, да не го пускаме да се върне!
цитирай
54. batogo - Крадецът обикновенно вика дръжте крадеца...
09.09.2012 10:37
Та и ти, озлобени приятелю, вероятно много предателства си извършил, щом ти идва чак да избиваш предателите. А по големи предатели спрямо България и народа и от комунистите няма, защото за тях просто няма България. За тях има само Москва, КПСС и КГБ. За тях Русия винаги е значела повече от България. Както може би и за теб?! А комунизма е чисто еврейска измислица, ако добре познаваш истинската история. Стигам до извода, че понеже мразиш предателя в себе си, а не ти стиска да се самонакажеш, искаш да изкараш другите предатели, с което за пореден път предаваш България. Ако забелязваш, аз не съм анонимен и не ми пука да ти кажа истината в очите!
цитирай
55. podvodni - до Много забравяме.
09.09.2012 16:40
анонимен написа:
А знаете ли колко нотариални актове са продадени в Турция и колко пари направиха някои от това. Къде е ДС, когато трябва и защо не са използвани СРС-та с/у когото трябва? Знаете ли, че... нямаме граница с Турция дори телена ограда? Какъв Шенген, бе, какви 5 лв? Средствата за изграждането й бяха "спестени" от СД - излиза че е ДС наобратно. Някой може ли да каже колко кибуци вече има в България? Ако гледаме генетичната карта, показана с учебна цел в САЩ, за което също скоро се извиниха България трябва да се намира доста по - на запад. Явно ни кроят шапката отново великите сили и искат да ни набутат като държава в западните покрайнини - дето е бил легендарният ЕДЕМ. Ердоган защо се скара на ББ заради Кърджали, а не защо скоростният път до Русе по проект минава през Хаинбоаз, а не през Дюлино, където са само турски села? Като почваме проучване за нефт и газ в шелфа на Черно море за кого всъщност го правим? И още мноого въпроси извън любимите теми на мидиите за Бербо и др. Явно каквото е писала Севрюкова, ще стане. НАТО ще ни защити ли от една натовска страна? Или ракетния щит е с/у нашите ракети? /Говорят, че сме си оставили една СС-20 за всеки случай/ Знаете ли, че МИ-6 отдавна е сканирала цялата страна за подземни кухини от космоса и гробницата на Богинята Басет е открита именно така? Давай подводни, затова чета блога ти и не ми омръзва, макар с някои неща да не съм съвсем съгласен - ние се защитаваме вече с това което Бог ни е дал в гените, не чакаме да се случи зулума - правим го несъзнателно, но се случва - бурите които удариха Америка са сигурно в резултат на благопожеланията изречени от нас, или програмирани от ХААРП, а? Поздрави.

Не съгласието се базира на убеждение от научено, и то поражда спор. В спорът винаги се намира истината, но когато е аргументиран и без обдни кфапификации.
Споровете с теб наистина са ползотворни.
Поздрави.
цитирай
56. podvodni - до Анонимен 30
09.09.2012 16:44
анонимен написа:
То не бяха врачки, то не бяха гледачки!

Стига сме вярвали на глупости.
Човек кове сам съдбата си.
Държавата също, посредством ръководните си органи, избрани от народа.
За съжаление много от хората са наивни и чакат да ни отмъкнат наистина земята, да ни стъпят хубаво на врата, да ни притиснат тъй, че и гък да не можем да кажем, пък после да сме реагирали.
Нашите управляващи нямат думата.
Ние народа сме тези които трябва да диктуваме положението.

Трябва незабавно да проведем реферандуми за продажбите на държавни земи и изобщо да не допускаме да се случи подобно нещо.

Всичките ми уважения към Слава Севрюкова, но тя не е Господ и като човек, също греши.
А да се вярва на това нейно гадание, все едно да кажем "Ела вълчо, изяш ме!" Това само отслабва борческите ни сили.
Така, че да се борим и да не допускаме това да се случва НИКОГА!

Колкото и да ми е неприятно да го кажа, но трябва да стане. Защото по този начин ще бъдем измъкнати от блатото на летаргията и наистина ще се отключи истинският ни потенциал, които е дар, заложен от Твореца.
цитирай
57. podvodni - Та и ти, озлобени приятелю, веро...
09.09.2012 16:56
batogo написа:
Та и ти, озлобени приятелю, вероятно много предателства си извършил, щом ти идва чак да избиваш предателите. А по големи предатели спрямо България и народа и от комунистите няма, защото за тях просто няма България. За тях има само Москва, КПСС и КГБ. За тях Русия винаги е значела повече от България. Както може би и за теб?! А комунизма е чисто еврейска измислица, ако добре познаваш истинската история. Стигам до извода, че понеже мразиш предателя в себе си, а не ти стиска да се самонакажеш, искаш да изкараш другите предатели, с което за пореден път предаваш България. Ако забелязваш, аз не съм анонимен и не ми пука да ти кажа истината в очите!

Реално, можех спокойно да отмина този коментар, базиран на съвсем елементарен и повърхностен размисъл тип противопоставяне Москва - Вашингтон.
Да кажеш, че комунистите, сиреч евреите, са базирани само в Москва говори за повърхностно мислене и не информираност. Това е все едно да твърдиш, че Слънцето изгрява от Запад по политически причини. Тъпо е?
Би трябвало тук да пиша - Простено тие, поради неосведоменост, но не е така. Неосведомеността изцяло зависи от теб и твоето желани е за знание.
Поради тази причина въобще не си схванал есенцията на постинга, който няма нищо общо с телевизионната политика.

П.П. За мен няма никакво значение под ник ли се представяш или си анонимен, защото това е едно и също нещо. Много по-важен е коментарът на коментиращият.
цитирай
58. batogo - Ако можеше...
09.09.2012 18:04
Ако можеше, щеше да го отминеш... Ако можеше, щеше да го разбереш... Ако можеше, щеше да осъзнаеш, че врагоманията и страхът са най - големите ни врагове, както и техните пропагандатори... Ако можеше, щеше да осъзнаеш, че си един от тях...
Иначе България и българите са благословени. В тази част съм съгласен с написаното от теб... Но само, докато пазим добродетелите и силата на своя дух.
А ти не помагаш за това!?
цитирай
59. podvodni - Ако можеше, щеше да го отминеш. . . ...
09.09.2012 21:43
batogo написа:
Ако можеше, щеше да го отминеш... Ако можеше, щеше да го разбереш... Ако можеше, щеше да осъзнаеш, че врагоманията и страхът са най - големите ни врагове, както и техните пропагандатори... Ако можеше, щеше да осъзнаеш, че си един от тях...
Иначе България и българите са благословени. В тази част съм съгласен с написаното от теб... Но само, докато пазим добродетелите и силата на своя дух.
А ти не помагаш за това!?

Това е есенцията на нещатга - благословени сме от Твореца, защото сме натоварени с мисия. Но това предизвиква и завист и омраза, от която се поаявяват и враговете. Нима трябва да си затваряме очите за очевадни неща? Натоварени сме с мисия и тгова е голяма отговорност и чест. От нас зависи да докажем, че наистина заслужаваме тази чест и сме достойни за тази отговорност.
Не ме е страх да пиша неща които за други са все още табу, даже и в мислите. Не ме е страх от това което следва. Предупреждавам за неща които ще станат и може би съм от малкото които се надяват и радват, че именно така ще станат.
цитирай
60. batogo - Да не забравяме...
16.09.2012 08:02
Нека не забравяме, че всичките нещастия на човечеството идват от хора и групи, решили че са мисионери на Бога и богоизбрани да оправят нещата, които Бог кой знае защо не е успял?! Зад което винаги зле прикрити стоят безгранична алчност, страх и желания за власт и господство. Ако Бог - Творецът искаше Животът да е различен от това, което е, щеше да го сътвори иначе, а не да възлага на някакви измислени, самозвани пророци и мисионери да го оправят с цената на безсмислени войни, кръвопролития и жертвоприношения. Изключение прави Исус Христос, който казва на хората Божията Истина, поради което си навлича цялата злоба, омраза и ненавист на духовенството и техните клакьори, чиито интереси са застрашени от Нея / Божията истина /. Така на практика е затрит Единственият Мисионер на Бога, който е призовал хората да бъдат Човеци, а не животни, защото Бог това е заложил в тях и това е мисията на всеки един. Да бъде Човек!
цитирай
61. анонимен - qIeIqDfKjs
27.10.2012 10:18
XeDzhe <a href="http://dzblyjgazxgp.com/">dzblyjgazxgp</a>, [url=http://bwguvzxodpgi.com/]bwguvzxodpgi[/url], [link=http://blqwmhhpqnrs.com/]blqwmhhpqnrs[/link], http://qcsgezhcywih.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: podvodni
Категория: Политика
Прочетен: 3698998
Постинги: 304
Коментари: 4467
Гласове: 3151
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930