Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2012 22:57 - Кой се опитва да се гъбарка с нас - Минчо Минчев или Яхве?
Автор: podvodni Категория: Политика   
Прочетен: 12702 Коментари: 33 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Мили сине, ти пиши и в блога го качи и във Фейсбук го разпространи.

Днес, ние ще говорим за.....



Познати ли са Ви тези фрази? По този начин от известно време започва всяко едно писание на блогера Минчо Минчев. С тази фраза започва и последният му пост:

http://minchomin.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/10/22/poslanie-na-tvoreca-svetloto-bydeshte-na-bylgariia-sled-kvan.1012271



Прочетете го, но не го вземайте на сериозно. Този пост напълно заслужава да бъде на първа, и то няколко дни по ред. Всеки понеделник чета постингите на Фурика, но този път тя бледнее пред това Минчово писание. 
Извинявай Фури, ама губиш по точки. И ако Минчо продължава в същият дух, то Фурика , след време, може да стане само блед спомен. 
И така, какво е интересното в този пост на Минчо, та се наложи за втори път да му обърна такова внимание при положение, че обещах да продължа с поредицата за 11.09.
След Олимпииските игри и Параолимпииските игри, при които бяха извършени мега ритуали по отваряне на междупространствени портали се забелязва повишаване на интензитета на ченълинг посланията, не само у нас.
За повече инфо:

http://www.parallelreality-bg.com/index.php/analizi/podrobnianalizi/430-2012-09-28-04-06-20.html

Случва ли се същото с нашит познат блогер Минчо Минчев? По всичко изглежда, че е така, но ...... винаги има едно, НО, което малко пообърква нещата. Но (ето пак) да караме подред.

Днес, ние ще говорим за вашата страна, като държава и народ, които имат светло бъдеще.

Какво означава това светло бъдеще, Българи?

Това означава, че вие, като народ, имате такова бъдеще, което ви дава възможност вие да живеете добре и да сте народ, който да бъдете за пример за другите народи по света.

Как ще изглежда този въпрос, Българи?

Този въпрос ще изглежда така, че вие, като народ, да имате всичко, от което се нуждаете и да сте задоволени, като хора, във всяко отношение, например, вода, храна, жилище, дрехи, завивки и всичко, което ви е необходимо за вашия живот.

Началото е многообещаващо и изпълнено с надежда и светлина. Но само ако сме забравили писанията от предишни "диктовки" в които същото това нещо " което е " ни убеждаваше, че ние винаги ще бъдем пренебрегвани и на опашката на ЕС. 
Да предположим, че днес "диктовчика" (Яхве), се е събудил в добро настроение в следствие на фантастичен секс предната вечер, и е решил да се поотпусне малко и да не бъде чак такъв цербер. 

(Компютърчето нещо ми прави въртели, за това ще продължа със свои думи)

След което с изненада установяваме, че всичко което поискаме ще го имаме посредством силата на мисълта си, която сила ще бъде отключена в следствие на "Квантовият преход". Тук вече, на запознантите, би трябвало да им светне малка червена лампичка. Защо? Защото, няма лошо да имаме такива възможности, но Яхве ни представя "Квантовият преход" като едно мигновение, при положение, че на повечето им е ясно, че същият този преход ще бъде малко по-дълъг процес от 3-4 дни. Говоря за месеци и години. Ама Яхве ни убеждава, че всичко ще стане в един миг. След като получим тези способности, ние вече няма да имаме нужда да бачкаме. Нещо от рода на Гръцката мечта. Явно бъдещето ни не ще да бъде толкоз черно, щом като ще имаме всичко от което ще имаме нужда и то без да работим. Идилия. Хей живот, здравей, здравей !! Както се пееше в една стара песен.
Обаче, Яхве, все пак ни е приготвил една изненада. Пари, все пак ще ни трябват. Така де, няма безплатен обяд.
И за какво ще ни трябват пари? Според Яхве, за ток, защото ние няма да произвеждаме и грам (глей кво пиша моля ти се) от тази необходимост. И понеже наистина ще ни е необходима, то ще трябва да я внасяме от нашите съседи. Ама като не работим и имаме всичко което ни е необходимо, от къде тогава пари? Яхве е помислил за всичко. От държавата. Държавата ще ни дава на заем за да си копуваме тока. След това ние ще ги връщаме като (забележете) строим домове и всякакви други постройки. Ще строим та пушек ще се вдига. Само не зная как ще се оправим след като се спука и този имотен балон, но до тогава я камилата, я камиларят.  
И така, държавата дава кинти, а ние строим жилища. Ама пари ще ни трябват и за други работи. Например за развлечения - футбол и волейбол. Извинете ме, но нещо не можах да схвана идеята за футбола и волейбола и за това не я коментирам. А който я разгадае има всички шансове да получи Нобел, по каквото си пожелае. 
След това разбираме, че няма да имаме нужда от превозни средства, щото ще щапъркаме където си поискаме благоадарение на Телепортацията, която ще владеем (горкият Кеше, нама шанс с неговите допотопни машинарии). 
В този момент, сигурно, мадамата от вчера е поднесла на Яхве бало сладко и нацупено му е казала:
- Пухчо, не бъде толкова строг
И Яхве взривен от спомена за предната вечер, е решил да ни направи още един подарък. Няма да внасяме ток, а ще си го произвеждаме сами. От Слънцето, вятъра и магнитните силови линии на Земята. Добра новина за Р.Овч. и Ко.Добра и от гледна точка на това, че другите народи ( разбирай, цялото ЕС) тези фокуси ще ги придобие след 2020 година. Ама не е сигурно. 
Обаче изненадите не свършват до тук. Следва, може би, най-интересната част. 
Всички тези неща могат да се случат, при положение, че ние следваме съветите на Яхве предавани от Минчо. За целта, половината министерски съвет, трябва да бъде ангажиран с решаване на битовите проблеми на Минчо, породени от неговият брат. 
Министерството на финансите, министерството на околната среда и водите (!!) и министерството на архитектурата и строителството ( за целта ще трябва да го направим, защото такова за сега не съществува) ще трябва час по-скоро да започнат решаването на Минчовите битови проблеми. Тези проблеми ТРЯБВА да бъдат разрешени до 2 (две) седмици. А за да може Минчо, ползотворно да осъществява изпълнението на повелите на Яхве, министър Дянков (защо ли пък той) трябва НЕЗАБАВНО  да го назначи на работа в министерси съвет С РАНГ НА МИНИСТЪР по подготовка на хората за преминаване на Квантовият преход и след него. Няма идея защо Минчо бе понижен в длъжност, след като вчера бе назначен за премиер на мястото на припадналият Бойко Борисов. 


Хора, някой се опитва да си прави ташак с Вас. Само не зная кои - Минчо Минчев или Яхве. Искренно се надявам да не е Минчо!


















Гласувай:
15



1. анонимен - :-)
22.10.2012 23:32
Подводни, изненадам съм от вас, няма как да не сте слушали за психотрониката ;-).

http://www.youtube.com/watch?v=Et2_YAs_UJk

Не би следвало да сте сигурни дори в това което прозлиза дори от "вас" самия :-))). "Монтаук" изследванията дават определени честотни ленти за достъп, но с използване на специални модулации, а единия от тях бе буквално до диапазона на аналоговата мобилна телефония, така наречената система НМТ 450 :-). За колко от диапазоните се мълчи само можем да гадаем.
цитирай
2. анонимен - Подводни
23.10.2012 00:14
Разбира се, вариантите за въздействие са много и от най-различни източници. Все пак имаме игра в която участват "тъмни" и "светли", като пешките сме ние. Никой не е застрахован, но ..... Винаги има едно "но", заради което се менят толкова често методите на въздействие, през последните години.
Методите на въздействие са се отличавали със своята последователност и "логичност", но тук имаме явни противоречия които, в началото, се забелязваха рядко (през диктовка -2), докато в последната, само в нейните рамки имаме явни противоречия и заблуди. Може да се приеме като "срив" или "бъг" в системата, а може и да се приеме като тарикатлък на самият "приемник". Криза е все пак!
цитирай
3. casadi - Хм, недей нарича Яхве онзи, с когото ...
23.10.2012 02:04
Хм, недей нарича Яхве онзи, с когото Минчо си говори, защото това не е Той.
Този, с когото Минчо говори е наистина висше същество, много интелигентно, но на практика то самото е противник на Яхве. То е само творение, макар самото то да се нарича "Твореца". Много му се иска да е Твореца :)) и успява да заблуди наивните в лъжите си.
цитирай
4. анонимен - :-)
23.10.2012 05:41
http://www.youtube.com/watch?v=Zl_LJi_jlwU

:-)))
http://www.youtube.com/watch?v=Saxl_74KNGA
цитирай
5. анонимен - Не е Минчо, не е и Яхве.
23.10.2012 12:35
Не е Минчо, не е и Яхве.
цитирай
6. podvodni - Не е Минчо, не е и Яхве. Бойко Борисов ...
23.10.2012 13:35
анонимен написа:
Не е Минчо, не е и Яхве.

Бойко Борисов ?
цитирай
7. podvodni - Хм, недей нарича Яхве онзи, с когото ...
23.10.2012 13:37
casadi написа:
Хм, недей нарича Яхве онзи, с когото Минчо си говори, защото това не е Той.
Този, с когото Минчо говори е наистина висше същество, много интелигентно, но на практика то самото е противник на Яхве. То е само творение, макар самото то да се нарича "Твореца". Много му се иска да е Твореца :)) и успява да заблуди наивните в лъжите си.

А Яхве, "Твореца" ли е?
цитирай
8. penchoan - Този ТВОРЕЦ има нужда от хубав тв...
23.10.2012 14:14
Този ТВОРЕЦ има нужда от хубав творчески пердах, заради лъжите, които разпространява. Засега, обаче не съм забелязал да има съмишленици в България.
цитирай
9. podvodni - А честит Ви нов премиер и вице-пр...
23.10.2012 14:25
А честит Ви нов премиер и вице-премиер.

http://minchomin.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/10/23/poslanie-na-tvoreca-do-ministyr-diankov.1012682
цитирай
10. podvodni - Този ТВОРЕЦ има нужда от хубав тв...
23.10.2012 14:28
penchoan написа:
Този ТВОРЕЦ има нужда от хубав творчески пердах, заради лъжите, които разпространява. Засега, обаче не съм забелязал да има съмишленици в България.


Трай бабо, да те не стигне мечка, че тогава ще го закършиме яко !!
цитирай
11. анонимен - Ха-ха-ха !!!
23.10.2012 14:58
Като знаеш ти колко си прост, защо се чудиш на някакъв си Минчо ?
цитирай
12. podvodni - Като знаеш ти колко си прост, защо се ...
23.10.2012 15:06
анонимен написа:
Като знаеш ти колко си прост, защо се чудиш на някакъв си Минчо ?

Минчо прост? Моля те, не принизявай хората до собственото си ниво.
цитирай
13. анонимен - :)
23.10.2012 16:09
до автора на блога:
ти си по ташаците. това всички го знаят давн.м-давно:)
цитирай
14. podvodni - до автора на блога: ти си по таш...
23.10.2012 16:27
ket1baloo написа:
до автора на блога:
ти си по ташаците. това всички го знаят давн.м-давно:)

От много глава не боли. Пък и взе да става все по-интересно.
цитирай
15. анонимен - :)
23.10.2012 16:54
на ,,интересност,, не разчитай:) тя е за по-висши форми на разум от теб.
цитирай
16. анонимен - Подводни
23.10.2012 17:53
ket1baloo написа:
на ,,интересност,, не разчитай:) тя е за по-висши форми на разум от теб.

Поне на мен ми е интересно. Пък и на други форми на разум, тоже.
Ако на теб ти е скука, нищо не мога да направя по въпроса.
Бих ти препоръчал да гледаш "Вип Брадър", но не зная да ли се доближаваш до това ниво. Растежът, понякога, е мисия невъзможна.
цитирай
17. diadokolio - Обикновен земеделец съм!
23.10.2012 18:24
Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за отворената тема!
Да, навярно са много, които са различни от природната среда.
Аз съм част от нея и това ми е достатъчно. Растенията и животните също воюват, но с техни средства, а човека с технически постижения, за които си плаща с кратък живот.
Част съм от енергията, подчинявам и се, но вярвам в труда.
Може да има способни, които ще застанат пред буренясала площ, ще призовават сили и част от нея ще е с жито, друга с царевица, а трета със слънчоглед?
Тук сме с мазолести ръце и не чакаме позитивните послания, а копаят, поливат и плевят.
Да, всички сме различни и не е задължително, да стават земеделци, защото и ние се нуждаем от слушане на хубава музика, да гледаме интересен филм и т.н., за които да си плащаме.
Много им се иска, на някои, да има някъде някой, който да казва?
Да, важно е, да се търси подходящо животно за разплод или растение за опрашване, но волът не скача козата, нали?
Страхът и мързелът са в основата на всички отклонения, така мисля, не е задължително, да съм прав, но ми е достатъчно, за да се събуждам и да съм спокоен, че вложа ли труд, ще има вкусотии за внуците ми.
Да, енергиите влияят и това са ни оставили древните, разполагам с време и подредих пъзела, за да съм предупреден с тенденциите, не е лесно, много са изчисленията, но сега е сезон, който ни подсеща, че умните растения прибират соковете към корена, за да са в силата си през пролетта. Така е и при нас, има години, за да рискуваме и години, за да изчакаме, но при всеки е различно, а кръвта е много важна, но се редим в магазин или аптека, защото така правел някой???
Приятна и отморяваща вечер!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
18. estirbg - До всички четящи и коментиращи!
23.10.2012 19:56
Темата е много сериозна и няма място за присмех или ехидни забележки, защото ТЕЗИ ПОСЛАНИЯ НЕ СА ОТ ЯХВЕ (ТУК, ПРИЯТЕЛЮ, ПОДВОДНИ ГРЕШИШ-поправи заглавието), А ОТ САМИЯТ САТАНА!!!
В Откровение на Йоана сме предупредени, че в последните дни злите сили ще се активизират и ще се представят като "светъл ангел", за да излъжат човечеството, дори правителствата, като ще тласнат света в дълбоки конфликти.
Ето, това пророчество вече се сбъдва пред очите ни! Падналият ангел бълва лъжи и измами с помощта на едно от живите си оръдия, съблогъра Минчо Минчев!
Внимавайте, стойте далеч от блога на minchomin, заобикаляйте го и се молете този заблуден човечец да разбере колко е затънал в тинята на измамника Луцифер! Ако е решил да е солидарен с дявола и да ври заедно с него в огнената геена, защо трябва да завлича и други, неосведомени невинни читатели?!!!
Ще се обоснова по-подробна в следващия си постинг, приятели, имайте търпение и ще ви убедя как фино сте манипулирани!
цитирай
19. анонимен - Подводни
23.10.2012 20:08
diadokolio написа:
Добра да е вечерта Ви,
Благодаря Ви, за отворената тема!
Да, навярно са много, които са различни от природната среда.
Аз съм част от нея и това ми е достатъчно. Растенията и животните също воюват, но с техни средства, а човека с технически постижения, за които си плаща с кратък живот.
Част съм от енергията, подчинявам и се, но вярвам в труда.
Може да има способни, които ще застанат пред буренясала площ, ще призовават сили и част от нея ще е с жито, друга с царевица, а трета със слънчоглед?
Тук сме с мазолести ръце и не чакаме позитивните послания, а копаят, поливат и плевят.
Да, всички сме различни и не е задължително, да стават земеделци, защото и ние се нуждаем от слушане на хубава музика, да гледаме интересен филм и т.н., за които да си плащаме.
Много им се иска, на някои, да има някъде някой, който да казва?
Да, важно е, да се търси подходящо животно за разплод или растение за опрашване, но волът не скача козата, нали?
Страхът и мързелът са в основата на всички отклонения, така мисля, не е задължително, да съм прав, но ми е достатъчно, за да се събуждам и да съм спокоен, че вложа ли труд, ще има вкусотии за внуците ми.
Да, енергиите влияят и това са ни оставили древните, разполагам с време и подредих пъзела, за да съм предупреден с тенденциите, не е лесно, много са изчисленията, но сега е сезон, който ни подсеща, че умните растения прибират соковете към корена, за да са в силата си през пролетта. Така е и при нас, има години, за да рискуваме и години, за да изчакаме, но при всеки е различно, а кръвта е много важна, но се редим в магазин или аптека, защото така правел някой???
Приятна и отморяваща вечер!
С Уважение, дядо Кольо.


Мога много да добавя към словата ти, Дядо Кольо, но смятам, че е излишно.
Поклон пред труда ти!
Бъди здрав!
Подводни.
цитирай
20. анонимен - Хех, все още има тотално заблудени, ...
23.10.2012 20:37
Хех, все още има тотално заблудени, които не само, че не са разбрали, че Йехве/Йехова и Сатана са една и съща сила, но и когато им го казваш едно към едно, не искат дори и да се замислят вярно ли е или не. :)
цитирай
21. анонимен - А на Естирчето само да й напомня, че ...
23.10.2012 20:45
А на Естирчето само да й напомня, че Луцифер е Утринна звезда, а точно така се самоназовава в Благовестията Исус. Луцифер и Исус са една и съща сила. Поповете и църквите са от другата страна, те са тези, които мътят главите и разбъркват понятията, за да е кашата пълна и повече души да погинат!
цитирай
22. анонимен - Подводни
23.10.2012 20:53
анонимен написа:
Хех, все още има тотално заблудени, които не само, че не са разбрали, че Йехве/Йехова и Сатана са една и съща сила, но и когато им го казваш едно към едно, не искат дори и да се замислят вярно ли е или не. :)

Тяхна си работа !
цитирай
23. анонимен - Защо Йехова да е Сатана - Луцифер - ...
23.10.2012 21:27
Защо Йехова да е Сатана - Луцифер - прободния серафим от небето?

Чакам обяснение
цитирай
24. анонимен - Какво обяснение чакаш, писано е - не ...
23.10.2012 21:48
Какво обяснение чакаш, писано е - не хвърляйте бисери на свините. Първо излез от животинското, па тогаз помоли за обяснения.
цитирай
25. анонимен - Ел (на иврит: ל&...
23.10.2012 21:49
Ел (на иврит: לא) е древносемитска
(eврейска) основна
дума използвана за
«Бог» или «бог». С нея бил означаван
и пантеона от божества
използвани в
древните семитски езици. Също така значи и “бог”, а
изписана с малки
букви показва клас
божества, а “БОГ”
се отнася до
божеството на Израел. В буквален
превод като
основна дума значи «Господ Мой». Използва се в юдаизма вместо YHWH (тетраграма). Произход, други
имена и
модификации В
древносирийските
глинени таблички
от Ебла, в «Списъкът на
боговете», Ел е
първи и значи
«Баща на всички
богове». Етимологията е древносемитска и
значи в буквален
превод “сила, власт
и величие”. Ел, а също срещан и като Ил, Илу, Елохим, Аллах (акад. Ил- Аммуррум е Бог на аморейците срещан и просто като
Амуррум) —
върховен бог на семитите, отъждествяван с шумерския Ишкур и акадския Адад или Адду. Почитал
се и в Ханаан, вероятно под
влиянието на
амореите
(аморейците). В
частност е
идентифицируем и отъждествяван и с
върховния бог на Угарит - Илу. След преминаване през юдейската порта от североизток е имал
много имена в древността, а и в античността до времето на зугота, т.е. до периода
последвал битката при Зама с превземането на
Картаген и началото на
управлението на Хасмонейската
династия в Светите земи (142 г. пр.н.е.), когато възникнал
юдаизма базиран
върху монотеизъм. Образ Свещеното
животно на бог Ел бил бик, символизиращ
плодородието и
мъдростта на
семитите. Също
така се
изобразявал като добър и
милосърден старец,
чийто отличителни
черти били
пасивност и
бездействие. По време на римските триумфи по Виа Сакра се водел бял бик, който се
принасял в жертва
на боговете на
Вечния град на
жертвеника пред храма на Юпитер
Капитолийски. Белият бик бил
хващан за рогата от
роба придружаващ
триумфатора по
време на
шествието, а победителят лично
отрязвал главата на
свещеното
животно на края на
свещената
церемония с която завършвало
шествието (виж и клетвата на
Ханибал).
цитирай
26. estirbg - Анонимен №21
23.10.2012 21:50
Я ми покажи в Библията къде го пише това, че Исус е Утринна звезда!!! Ама вие съвсем обърквате главните фигури - Спасител и погубител!!!! То бива невежество, бива, ама вашето е направо парализиращо - не напразно Бог казва:Осия 4:6
"Людете Ми загиват от нямане знание"
Четете Библията не само за да не се излагате, но и за да се спасите - краят е близо! Затова сатана се е развихрил, защото знае, че малко още му остава!
цитирай
27. анонимен - "Аз, Исус, изпратих ангела Си ...
23.10.2012 22:43
"Аз, Исус, изпратих ангела Си да ви засвидетелства това за църквите. Аз съм Коренът и Родът на Давид, светлата Утринна Звезда."
цитирай
28. анонимен - Има и на други места, Естирче, но не ...
23.10.2012 22:45
Има и на други места, Естирче, но не ми се рови. Аз наизуст не приказвам, и каквото казвам, е само истината! Имаш много да учиш, ама докато си вързана с парцала на парцалите, т.нар. "Библия", нищо няма да разбереш и към Бога път няма да намериш!
цитирай
29. анонимен - до Рамус
24.10.2012 08:16
Кой e твоят бог бе? София?
цитирай
30. анонимен - http://detstvoto. net/index. ...
24.10.2012 11:29
http://detstvoto.net/index.php?newsid=2765

ах, и зеленый попугай!
цитирай
31. estirbg - До анонимни коментари 27 и 28
24.10.2012 18:37
Пиши точно кой стих и кое писание е. Моят превод е един от най-старите - с характерното "ь" на края на думите, завършващи на съгласна.
От много места чувам, че вече Божието слово е манипулирано с преводите, под предлог нов превод и ревизиране! И то в последните години!Търсете Цариградския превод на Библията от 1871 г.

Ето цитата, отнасящ се за Луцифер:
12 Как си паднал от небето, ти ДЕНИЦЕ, СИНЕ НА ЗОРАТА! Как си отсечен до земята, ти, който поваляше народите;
13 А ти думаше в сърцето си: Ще възляза на небесата, Ще възвиша престола си над Божиите звезди, И ще седна на планината на събраните богове към най-крайните страни на север,
14 Ще възляза над висотата на облаците, Ще бъда подобен на Всевишния. " Исая 14 - 12:14
Сатана е наречен "ДЕНИЦЕ, СИНЕ НА ЗОРТА" и това определение е дадено само за него и никой друг - най-малко пък за Исус!
.... Впрочем, ако се замислим, Исус наистина е Зората, а Луцифер, най-прекрасният, но и най-компрометиралият се ангел е Негово творение и ако се има този смисъл, тогава напълно е ясен дадения цитат от теб. Трябва да се прави разлика между Зората и Деница, синът на Зората!!
цитирай
32. анонимен - Естирче, Естирче, пълно дебилче. . ...
25.10.2012 19:34
Естирче, Естирче, пълно дебилче... Преди Славейков и с-ие да направят превода от 1871, какво ли ще да е имало?

Откр. 22:16 "А́зъ Иисýсъ послáхъ áнгела мо­егó засвидѣ́тел­ст­вовати вáмъ сiя́ въ цéрквахъ. А́зъ éсмь кóрень и рóдъ Дави́довъ, и звѣздá ýтрен­няя и ден­ни́ца."


цитирай
33. estirbg - Анонимен 32,
25.10.2012 23:07
за мен и останалите читатели може да си анонимен, но не и за Бога, а Той едва ли ще те потупа по рамото за "благовидното" ти християнско отношение и показана духовна "начетеност".
Явно коментара ми си го чел с присъщото ти високомерие, защото ти е попречило да дочетеш разсъжденията, които оборват безумните ти смешни твърдения, " че Луцифер е Утринна звезда, а точно така се самоназовава в Благовестията Исус. Луцифер и Исус са една и съща сила."
По-голяма тъпня нито бях чувала, нито бях чела. От импровизатори, подобни на теб, цялото християнство е омърсено.
Сега пак ти пействам по-горе споделената истина и запомни с всичките си сетива разликата, която презрението ти пречи да доловиш :
Исус наистина е Зората, а Луцифер, най-прекрасният, но и най-компрометиралият се ангел, е Негово творение и ако се има този смисъл, тогава напълно разбираем е цитата. От ясно по-ясно е, че между Зората, (Исус!) и Деница, синът на Зората (Луцифер!) няма нищо общо!!
Тогава защо Исус ще увисне на кръста, умнико, ако Исус и Луцифер са едно и също лице и една и съща сила?!
Четете наистина както дявола чете Евангелието, а то не e сборник от забавни тестове от вида "Открийте разликата".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: podvodni
Категория: Политика
Прочетен: 3691600
Постинги: 304
Коментари: 4467
Гласове: 3151
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930