Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2014 11:58 - Гласувам доверие на гласуващите доверие.
Автор: podvodni Категория: Политика   
Прочетен: 4026 Коментари: 10 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Малко в повече ми идва риването на знайни и незнайни евроолигофрени, че видите ли щом като не гласувам, нямам право да критикувам. Даже има и такива които словословят, че даже пускането на невалидна бюлетина е отказ от отговорност и то също е равнозначно на негласуване, което, отново, не дава право на критика. Защото, забележете, аз със своето негласуване или недействителна бюлетина съм привърженик на статуквото и по никакъв начин не допринасям за промяната.
Та значи, АЗ, трябва да отида до урната и да пусна свот глас ЗА някого, което, също така, е равнозначно да бъда ПРОТИВ някого и по този начин ще допринеса за промяната на статуквото и поставянето на нови лица в политиката.

Добре, съгласен съм!
Няма да гласувам, даже няма да отида в изблирателната си секция. Съвсем съзнателно оставям своята съдба в ръцете на умните, красивите и пр. президентски отрочета.
И след вота на 25.05.2014 г. и дума няма да обеля във вид на критика, ако .......
Ако в този вот няма нито един политик, който по един или друг начин не е бил управлението (унищожението) на страната ни през изминалите 25 години.
Няма да критикувам ,ако лица като Борисов, Цветанов, Станишев,Орешарски, Местан, Янев, Бареков, Михайлова - Нейски, Кунева, Първанов, Каракачанов и пр.след 25-ти бъдат захвърлени на политическото бунище.
Тези избори, реално, Ви дават това право, члез подреждане на листите. Направете го и утвърдете новите лица.  Но наистина нови, неопетнени! Ще се доверя на Вашата преценка.
Защото, лично Аз, не намирам нито едно ново лице в цялата политическа сергия.

Всичко е Ваши ръце, направете го и аз ще си спазя обещанието !





Гласувай:
5



1. theeconomist - Правилно!
22.05.2014 12:33
И аз тъй ще постъпя! А тия дето искат да ми запушат устата да критикувам, могат да го направят с уста на три педи под брадата ми....
цитирай
2. анонимен - Белгийците две години не гласуваха ...
22.05.2014 12:54
Белгийците две години не гласуваха и стояха без правителство, а сърбите без президент. Призовавам никой да не си прави труда изобщо да се разкарва. Файда няма никаква. Пък и колкото по-бързо се разпадне Еврогейския съюз, толкова по-добре за нас.
цитирай
3. kostas - Нито сергията, нито панаира ми харесва ! Отдавна народонаселението е лишено от естествената
22.05.2014 13:16
подборка за избор на "мъдри старци", решаващи трудности и перспективи със знание и умение .Изникналите от "нищото " тъй именуващи се "политици" имат една цел - грабеж и покриване ! Това да поемат отговорност за действията ,дори не се споменава ! Всяко тяхно изпълнение е пошла чалгаджийска изява , крадец до крадец проститутка и травестит рамо до рамо .Процентно не са много , илюзията е голяма а и пошлоста ги сплотява .От мен имат благословията ми -оная Българската !!
цитирай
4. podvodni - И аз тъй ще постъпя! А тия дето искат ...
22.05.2014 14:12
theeconomist написа:
И аз тъй ще постъпя! А тия дето искат да ми запушат устата да критикувам, могат да го направят с уста на три педи под брадата ми....


Смятам да отскоча до село Широко поле на яз. "Студен кладенец". Кмета ми е приятел и има бунгало на сами язовира. Ловната дружинка ще правят откриване на риболовният сезон с едно агне, та съм канен на "риболов".
цитирай
5. podvodni - Белгийците две години не гласуваха ...
22.05.2014 14:14
kushel написа:
Белгийците две години не гласуваха и стояха без правителство, а сърбите без президент. Призовавам никой да не си прави труда изобщо да се разкарва. Файда няма никаква. Пък и колкото по-бързо се разпадне Еврогейския съюз, толкова по-добре за нас.


Томно това казвам и аз. Няма ЗА кого да гласувам, а реално съм ПРОТИВ сегашната пасмина.
цитирай
6. podvodni - подборка за избор на "мъдри ...
22.05.2014 14:17
kostas написа:
подборка за избор на "мъдри старци", решаващи трудности и перспективи със знание и умение .Изникналите от "нищото " тъй именуващи се "политици" имат една цел - грабеж и покриване ! Това да поемат отговорност за действията ,дори не се споменава ! Всяко тяхно изпълнение е пошла чалгаджийска изява , крадец до крадец проститутка и травестит рамо до рамо .Процентно не са много , илюзията е голяма а и пошлоста ги сплотява .От мен имат благословията ми -оная Българската !!


Тъ де, на изборите за Педеврогейски парламент кандидатите са чисти педеврогейци. А аз съм просто мъж който харесва жени. Старомодно, но така си ми харесва.
цитирай
7. minevv - не
22.05.2014 14:24
http://chavdar01.blog.bg/politika/2014/05/21/vseki-koito-glasuva-za-niakoia-partiia-na-25-mai-shte-poluch.1266988#last_comment
цитирай
8. podvodni - http://chavdar01. blog. bg/po...
22.05.2014 15:38
minevv написа:
http://chavdar01.blog.bg/politika/2014/05/21/vseki-koito-glasuva-za-niakoia-partiia-na-25-mai-shte-poluch.1266988#last_comment


Всеки има право на свободен избор.
цитирай
9. kostas - * А аз съм просто мъж който харесва жени. Старомодно, но така си ми харесва.*
22.05.2014 16:11
Класика ! Това си е незаменима класика ,етикета не признава течения ,тенденции измишльотини !!
цитирай
10. podvodni - Класика ! Това си е незаменима кл...
22.05.2014 17:50
kostas написа:
Класика ! Това си е незаменима класика ,етикета не признава течения ,тенденции измишльотини !!


Класика я. Ама можеш ли да си представиш как ме гледат еврогейците, с това класическо мислене. В техните очи съм си направо архаично изкопаемо.
По принцип обичам вурстчета, но брадат Вурст ми идва малко в повече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: podvodni
Категория: Политика
Прочетен: 3691377
Постинги: 304
Коментари: 4467
Гласове: 3151
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930